Januari '08 stoppers!

Hoi Petra, nee (gelukkig) zit ik niet in hetzelfde schuitje als jij. het is namelijk een verwarrend schuitje...ben je zwanger of niet? Wanneer komt je ongi? Ik hoop dat je snel meer duidelijk krijgt hoor!

Fijne zondag nog!

Hoi hoi,

Daar ben ik weer.

Marieke, ja erg moeilijk om hier weg te blijven. Maar nu ik niet meer elke avond en dag naar het forum ga kijken merk ik wel dat ik er minder mee bezig ben. Zo af en toe even kijken hoe het gaat met jullie gaat me beter af.

Weekee, mijn man/vriend gaat donderdag weg dus woensdagavond nog even klussen, maar dat is dag 11 dus ik ga er niet vanuit dat het raak zou kunnen zijn, maar misschien heeft hij wel superlang houdbaar zaad, wie weet!!

Ik ben in ieder geval blij dat ik een heel normaal cyclus heb van 28 dagen. Ik weet nu gewoon precies wanneer ik moet gaan klussen en wanneer ik hoop niet ongi te worden.
Fijn weekend nog allemaal en tot gauw.

Groetjes Bianca

haha ja, nou ja weet maar nooit wat voor SUPERzaad je man..vriend (wat is het trouwens? lol) heeft. Maar ja, ga er maar niet teveel vanuit. Jammer hoor, volgende maand maar HEEL VEEL klussen.

Officieel gesproken is het mijn man, maar ik vind het soms zo oudbollig klinken.
Dan voel ik me ouder dat ik eigenlijk ben.
Ik ben getrouwd toen ik 23 was en toen zei ik eigenlijk nooit man, maar nu ben ik ondertussen 28 en vind ik het nog steeds niet normaal om man te zeggen. Vaak zeg ik gewoon zijn naam of vriend.

Ik hoop dat we volgende maand super veel kunnen gaan klussen.

Groetjes Bianca

Geweldig. Dat had ik dus ook. ik ben ook getrouwd toen ik 23 was en nog steeds vind ik het "apart" om man te zeggen. "Mijn man en ik" ...tja ik weet niet. Tuurlijk vind ik het super dat we man en vrouw zijn, maar het klinkt toch wat oud.

ha ha heel herkenbaar dat man en vrouw, je voelt je zo oud!!!
Ik ben in okt 2006 getrouwd dus 1,5 jaar geleden en vind het ook gek zeggen en klinken hoor en ik ben 30 haha!!!! En bij ons ging het ok snel we kenden elkaar 9 mnd toen we trouwden!!!! Misschien vind ik het daarom ge?? haha weet ik eigenlijk ook niet!!!

welkom aan de nieuwe!! Gezellie dat jullie komen meekletsen!!
Nu al op dag 42... lijkt me inderdaad echt vervelend.... Toen ik ongi werd vbrijdag was dat wel wat ik dacht, gelukkig niet zo'n lange tijd voor ik ongi wordt... had dat al wel meer gelezen op dit forum.... Maar ook dat als je dan eenmaal weer ongi wordt het daarna een gewone cyclus weer kan worden!! Als je niet zwanger wordt hoop ik daarop voor jou!!

wat een heerlijk weer vandaag!!! lekker ff buiten in het bos wezen genieten hiervan!!!!
Leuk bianca dat je af en toe ff komt kijken!!!!
En hoop ook dat je "man!!" supezaad heeft!! wie weet!!!! Zou leuk zijn!!

Weekee het gaat wel iest beter!!! En hoop dat ik niet weer zo'n last van mijn borsten krijg als ik de eisprong heb gehad!! tis nog niet weg nu maar hoop dat dat na de ongi wel gaat!!!

Groetjes!!
marieke

hohi hoi, ja heerlijk buiten he? Dat zonnetje doet me toch altijd heel goed. Je wordt al anders wakker, dan wanneer het grijs en grauw is.

Wanneer begint je klusweek marieke?

Ja ik wordt er heerlijk blij van!!!!!   We waren hier in het bos en de zandverstuiving, heerlijk druk!!! Veel mensen met kinderen die heerlijk aan het spelen waren!! Ik dacht wel stiekum wat lijkt het mij ook heerlijk om hier heen te gaan met een kleintje!!!!

Ik denk dat ik vanaf vrijdag ofzo kan gaan klussen...... geen idee hoe lang ik nu ongi ben zonder de pil.
Het zette vrijdag pas echt door, dus misschien donderdag, vrijdag......
Heb er weer Zin in!!!! haha!!!!

Terug
Bovenaan