Januari '08 stoppers!

hahaha dat geloof ik meteen meid hihi.

en de dag dat jij met je kleintje daar loopt komt vanzelf...enh opelijk heel snel.

Hoi hoi,

Gezellig kluppie zo hoor.

Vandaag zijn wij met ons zoontje en buurmeisje naar het bos en de zandverstuiving geweest. Was erg leuk en we bedachten ons dat het heerlijk was om er nog een kindje bij te mogen krijgen.

Marieke, in welke zandverstuiving zijn jullie geweest, misschien wonen we wel vlak bij elkaar. Wij waren is soestduinen.

Ja ja, ik kon het weer niet laten om langs te "wippen".

Fijne avond nog.

Groetjes Bianca

HALLO LIEVE LIEVE DAMES

ik wil jllie heel erg bedanken voor jullie lieve woordes en advies, ik heb alles gelezen, en ik ben er weer, en nu echt, heb na een week ruzie alles er maar uit gegooid, en mijn man ook e we hebben het uit gepraat en de reden dat hij twijfelde was geld, en er te weinig van hebben naar zijn idee (terwijl wij niks te klagen hebben) en hij was bang dat ik zou willen stoppen met werken (hoe hij daar bij komt?) maar heb em maar uitgelegd dat ik dat echt niet wil, en als ik dat wel zou doen dat we dan wel te weinig geld hebben.

dus ik ben er, en ik blijf, we gaan er nu echt voor, YESSSSSSSS

o ja had vandaag nod nog niks dussss denk dat mijn cyclus langer is...

XxX Han

fijn voor je Han , want je moet er wel met z'n tweeen uitkomen en er ook samen voor gaan .
veel succes ermee!!!

liefs maggie

dank je Maggie

vind het leuk dat ik nu echt mee mag doen haha, vind het wel jammer dat mijn man zo'n binnenvetter is en dat we eerst ruzie moeten maken, (de goedmaak sex maakt heeeel veel goed) haha

Hey Han! Dat is goed nieuws. inderdaad jammer dat je er eeerst zo'n ruzie om hebt moeten maken. Sommige mensen zijn nou eenmaal binnenvetters en moet je eerst twintig keer vragen wat er aan de hand is.

Maar fijn dat je blijft.

Hallotjes iedereen

Ben er weer na een heelrijk weekje vakanti in fryslan.

Allereerst de dames gefeliciteerd met het streepje.

Voor mij zit het er nu een beejte aan te komen moet nog wachten tot donderdag met mijn ongi. maar wil pas gaan testen in het weekend dan zijn we tenminste samen.

Zit wel een beetje  in de zenuwen, ik heb namelijk sinds gister (zodag) best wel veel last in mijn onderbuik en last van een beetje een opgeblazen gevoel doe er   zelfs soms mijn borek voor los.
Ik had hier vroeger tijdens mijn ongi zonder pil nooit last van alleen op de dag zelf een beetje last van buikpijn maar niet zo als nu.

Gelukkig is de vakantie voorbij gevlogen. want  van te voren zag ik er wel tegenop om nog twee weken te moeten wachten met testen.

Oh ja wilde iedereen nog een tippie meegeven op de site van predictor kun je een soort van ovulatie test online doen deze geeft aan wanneer je vruchtbare dagen zijn.
Bij mij klopte hij aangezien ik op de dag dat hij aangaf om te klussen zo'n lange draad slijm had wat ze wel eens zeggen het word rekbaarder en zo.

Groetjes tien.

Hey tienie, waar ben je geweest in fryslan?

en wat een spannende periode nu he? Als ik jou was zou ik ook wachten tot het weekend (als je niet ongi wordt natuurlijk maar daar hopen we op) dan weet je in ieder geval zeker dat je genoeg hcg in je lijf hebt.

Ik ga nu even op de site van predictor kijken, bedankt!

Terug
Bovenaan