Januari '08 stoppers!

Hoi iedereen, ik denk dat ik straks ook maar op die site van prediktor moet kijken. Maar eerst nog even mijn periode afwachten. Ben vanmorgen bij de assistente van de huisarts geweest en ik moet geduld hebben. Volgens haar zijn het de uitwerkingen van de pil. Over 2 weken mag ik terug komen, pffff. Afwachten maar weer.
Lekker om te lezen dat iedereen van het weekend heeft genoten.

Liefs petra.

Hoi petra, ja moedeloos wordt je van dat wachten dan he? ik kan me voorstellen dat je gewoon duidelijkheid wilt

Bianca die omgeving ken ik wel, ik heb in nijkerk gewoond, ligt daar aardig in de buurt....
maar gister waren we op de zandverstuiving in ommen.
Heerlijk was dat!!!!

Han wat fijn dat je er weer bent!!! Emn nog fijner dat je ook echt meekan doen en dat jullie er samen uit zijn!!!! Heel blij voor je!!!!

Groetjes, marieke

Missiebar: fijn dat je een leueke vakantie hebt gehad!!! En zo gaat het wachten wel een stuk sneller!!!!!

Petra, kan me voortsellen dat je er mega van baalt!!!! niks aan!!! Hoop dat je niet meer te lang hoeft te wachten!! Dat die pil dat allemaal kan veroorzaken!!

Fijne avond nog allemaal!!

Goedemorgen dames!

een bewogen weekend achter de rug en ja het is nu bevestigd dat mijn zwangerschap testen echt klopt.
Gisteren bij de huisarts geweest en gelijk een afspraak gemaakt bij de verloskundige.

Dames ik hoop dat er bij jullie ook snel het 2de streepje zal verschijnen en ik houd dit forum zeker in de gaten hoe het allemaal met jullie gaat

veel liefs sunshine

Nou ik had alweer veel gemist   las ik. Ik heb veel meegemaakt de afgelopen dagen dus had niet even kunnen kijken.

Han 83, wat fijn dat jullie eruit zijn. ik ken je niet eens maar moest vaak aan je situatie denken.
Ik hoor er vanaf gisteren ook eindelijk helemaal bij.
Gisteren na precies 28 dagen ongesteld geworden. Dus wij kunnen ook meedoen aan de volgende ronde,
Ik was namelijk bang dat ik het weer te vlot zou worden....

Maar ik heb een wat te vroeg geplande vakantie gekregen van de dokter. Ben gisteren bij de huisarts geweest omdat ik helemaal over de zeik ben gegaan van het weekend ( omdat mijn computer kapot is) en ik was de laatste weken zo moe.
Nu moet ik thuis blijven om tot mezelf te komen. Een beetje overwerkt dus.
Dat was wel ff schrikken
Ik werk in het onderwijs , dus ik had zoiets van nog 1 weekje er tegenaan en dan een weekje vakantie. Maar daar trapte de huisarts niet in.

Dus ik wilde even melden dat ik niet meer zo vaak op het forum kan omdat mijn computer gemaakt moet worden.
En dat ik dus mee kan doen aan de volgende ronde. Voor mij over een week of 2 dus.
Ik wens jullie allemaal veel succes en veel liefs ik duim voor jullie allemaal.
tot snel Daisy

he meiden   hoe is het ??
weekee nog even snel aan de klus..
sunshine van harte gefeliciteerd..

sorry beetje ego, maar moet ff mijn ei kwijt..
heb zaterdat vond een klein vlekje bloed in mijn onderbroek gehad maar volgende dag was het over en ik was niet echt ongerust maar nu begon het gisteravond alweer en niet eens in mijn onderbroek maar elke keer met afvegen en nu vanmorgen was het donkerrood/bruin wat kan dit betekenen toch oud bloed van innesteling??
als het nog een keer gebeurd maar ff de ha bellen en dan voor een echo het word er niet anders van maar dan heb je wel zekerheid ben ook nog eens een beetje grieperig
tot horens
liefs maggie

Hallo!!!!

He vervelend daisy!!! doe rustig aan en kies nu maar even voor jezelf!!! Dat is wel belangrijk!!! Fijn dat je weer mee kandoen met de volgende ronde!!!
Take care!!

maggie, kan me voorstelen dat je wel denkt he waar komt dat vandaan.... ik zou inderdaad anders gewoon even de huisarts raadplegen. Daar zijn ze voor toch!!!
Doe ook rustig aan!!

Mijn ongi is gelukig weer bijna weg dus komen de klusdagen er weer aan!!!

Groetjes, marieke

Terug
Bovenaan