Januari '08 stoppers!

@ Daisy
  wat lief van je dat je an me dacht , en wat betreft het overwerkt zijn ik weet heel goed wat het is ik bn op mijn19de zwaar overspannen geweest n ik kan je 1 ding vertellen neem de tijd doe het rustig aan en laat je niet opjagen, anders blijf je er last van houden  dikke knuffel en geniet van ronde 2

XxX

Hey weekee

Ik ben naar landal esonstad geweest ligt in het noorden van friesland aan het lauwersmeer. en is vlank bij het dorp anjum.

Het was een heerlijk weekje. We hadden een luxe huisje met en bubbelbad, een sauna en een zonne hemel. Moet ik zeggen dat alleen het bubbelbads gebruikt heb voor de rest kan ik de rust niet nemen en ik word toch niet bruin in een week tijd.

Met het stoppen met roken lukt het nog niet echt wacht nu even af of ik zwanger ben ja of nee en is het ja dan stop ik direct. is het nee dan rook ik denk ik nog even door maar ik op het moment wil ik er max 4 op een dag roken en tijdens mijn werk rook ik al niet meer en ik zorg ervoor dat ik zelf al geen smokes meer bij me heb.

Ga me nu omkleden moet zo gaan werken een paar uurtjes en als we thuis komen is het al weer bijna morgen en dan is het weer een dag minder wachten.

Groetjes tien

man wat is wachten vervelend,dit is mijn 2 de dag dat ik ongesteld zou moeten zijn er van uit egaan dat ik een "normale" cyclus heb, en nu (ik geloofde het nooit) ben ik mezelf al zwangerschaps symptomen an het aan praten, ik dacht serieus dat ik daar te nuchter voor ben; bv ik heb van die rode blosjes dat heb ik normaal nooit, en heb het niet ens warm, ben met vlagen misselijk heb meer trek, en heb steken pijn in mijn onderbuik, ik weet dat het waarschijnlijk niet kan en dat mijn cyclus gewoon wat langer is maar toch, wat is het dan fijn dat je je ei hier kwijt kan.
XxX

Hallo allemaal,

Han, ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik weet ook dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden.
Dus probeer realistische te zijn en te blijven. Ik weet dat dat erg moeilijk als je iets graag wil.

Even tijd voor een leuk verhaaltje.
Mijn schoonvader wordt over twee weken 65 en nu heeft hij voor zijn verjaardag een reading gekregen van een medium. Deze vertelde over zijn ziekteverschijnselen en over zijn ouders die al 30 jaar dood zijn.
Maar nu komt het leuke, hij vertelde ook dat dat er baby'tje aankomt.
Mijn schoonmoeder zei toen "oh, maar ze hebben ons nog niks verteld" en daarop antwoorde hij dat dat nog moest gebeuren, maar wel erg gauw"
Geloven jullie hierin???
Ik weet niet wat ik moet geloven. Aan de ene kant denk ik wat een onzin, maar aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat er in de nabije toekomst een baby'tje  komt.
Toe nu toe voel ik me gewoon erg gelukkig en blij.

Hoe denken jullie daarover.

Groetjes Bianca  

Bianca, ik geloof daar wel een beetje in hoor. Wil niet zeggen WAAR het baby'tje komt natuurlijk, maar ik hoop bij JULLIE

Missiebar: heerlijk bij het lauwersmeer even uitwaaienm fijn dat je hebt genoten.

Daisy: meid...kies voor jezelf, doe het rustig aan en laat je voroal niet opnaaien. Als je helemaal over de zeik gaat omdat je computer stuk gaat is er iets mis. Ik hebz elf een man in het onderwijs en ik weet dat (ondanks wat anderen denken) de werkdruk onder leraren groot is. Rust lekker uit, zet dingen op een rijtje en ga er dan weer voor. Succes en sterkte.

Maggie: hmm vreemd...ik heb geen ideewat dat zou kunnen zijn. Ik heb het de afgelopen twee rondes ook gehad.. elke ronde 1 keer, maar ja ik ben niet zwanger

Nou mijn klusweke is weer over...nu kan ik were "lekker" (not) gaan wachten.  

Hallo!!!!

Han ik hoop het ook voor je dat je zwanger bent!!! maar wat Bianca al zei is waar!! Ik was ook een paar dagen over tijd en je gaat aan jezelf twijfelen, maar na 4 dagen werd ik gewoon ongi... Als hoop ik natuurlijk bij jou niet!! Maar inderdaad wat kan je lichaam je voor de gek houden, heb me er echt over verbaasd. Hoop ook dat ik straks na mijn klusweek dat soort dingen beter van mij af kan zetten, al vrees ik van niet!!!! hihi...

Zou leuk zijn bianca!! wie weet!!!!

Weekee, dus de spannende weken komen er weer aan!!!! Heb je een beetje leuke dingen in de plannimng staan die wat afleiding geven??? Anders kom je hier maar kletsen, vliegt de tijd ook voorbij!!!!

Maggie hoe gaat het nu met je??

Tot gauw!!!!
Marieke xx

Ik heb 2 maart mijn NOD... ik krijg vanaf as zaterdag tot en met 1 maart visite uit Engeland en Amerika (leuk he international vrienden hihi) dus ik heb zeker genoeg afleiding!  Ben ik wel blij mee hoor..zou me alleen maar een beetje opvreten.

Leuk weekee!!! gezellie!!!  goed "gepland"!! hihi de tijd zal vast vliegen!!
En vrienden uit buitenland is altijd leuk!! Ik heb ook wel eens afgesproken met mn vriendin uit london altijd leuk!! Veel plezier!!

Terug
Bovenaan