Januari '08 stoppers!

hallo meiden

wie heeft er allemaal hun nod? ik ben vandaag vrij en ik heb eigenlijk niks te doen en ik wordt gek van het wachten, bianca ik hoop dat de voorspelling uitkomt weekee gezellig joh even een poosje afleiding.

waar wonen jullie allemaal als ik vragen mag, ik woon bijna in het noordelijkste puntje van nl, ik heb in denemarken gewoond.

nou goed ik kom denk ik vandag nog veel kijken, tenzij het mooi weer wordt dan ga ik even uitwaaien aan zee, heel stom ik heb 2 testen in huis maar ik wil ze niet gebruiken omdat ik bijna zeker weet dat het negatief zal zijn, nou ik zal voor iedereen blijven duimen hoor.

XxX

Dat klinkt lekker han even uitwaaien aan zee!!!! Ga zo met je mee hihi!!!!   Op vakantie kan ik weer aan zee wandelen, maar dat duurt nog effies..... september pas...Ik woon in overijssel in ommen, dus een eindje uit de buurt. Maar mijnmannetje komt uit groningen dus wij zitten nog wel eens in het noorden!! tis daar echt mooi!!!!

Wachten duurt lang he!!!! pffff.... vooral als je dan een daje niets te doen hebt!!! Dat vind ik ook heerlijk aan dit forum!! tis alleen wel verslavend!!! Ik moet echt ff gaan soppen, want tsja de kaboutertjes doen het niet..... maar ik zit hier weer te kleven.
Mijn nod duurt nog ff eerst komt mijn klusweek er nu aan!! Voel me dus nu wel relaxed, wil me dan daana ook niet laten gek maken eigenlijk, want vorige keer voelde ik ook van alles en het was niets dus... maar ja allemaal weer makkelijk  voorgenomen.. he???? hihi....of het me gaat lukken... moet ik nog zien!!

Succes met wachten!!!!!
Ik ga nu echt ff wat doen, maar kom ook wel weer een ker langwaaien vandaag!!

he Han 83 altijd weer spannend je NOD en constant naar de wc gaan natuurlijk de dagen lijken 2 keer zo lang te duren en de nachten 3 keer zo lang ha ha

veel succes liefs maggie

ik moet idd ook aan het poetsen, maar goed ik heb nog geen kinderen die me van het werk afhouden, dus ik heb dehee dag nog voor me, wat ik me nu afvraag hebben jullie het al iemand vertelt dat je bezig bent zwangerte worden, ik heb aan de ene kant wel zin om het mijn moeder te gaan vertellen maar het lijkt me ook erg leuk om te wachten tot ik zwanger ben.

XxX

Hoi hoi ben ook lekker aan het poetsen vandaag. Het is een schitterend weertje vandaag.
Ik woon trouwens net over de grens in duitsland (neuenhaus).
De dagen duren idd wel lang de nachten niet, die zijn bij mij nog steeds te kort lol.
Heb het aan 1 collega verteld maar het er nooit meer over gehad. Zou het ook al wel aan mijn moeder willen vertellen. Laten we eerst nog even een paar weekjes wachten. Ik zou trouwens het gezicht van mijn vader wel eens willen zien als we vertellen dat ie opa wordt haha.
Kom straks nog wel weer even aan.
Liefs petra.

Hallotjes,

Hey han ik heb morgen mijn nod dus voor mij word het ook spannend en afwachten. maar ben pas van plan om in het wwekend te gaan testen.

Verder woon ik in arnhem dus ook een eindje uit de buurt. En wandelen aan zee is idd heerlijk maar mijn hubbie vind het maar niks. Waren van de week op schiemonnikoog en daar mag je niet met de auto op dus kon hij kiezen: fietsen of wandelen. Het werd fietsen want van wandelen word  je nog meer moe. Waren we op het strand aan het water en toen zei hij  laten we weer terug gaan hij had het weer gehad.
Vraag me af hoe dat straks gaat wanneer we een kind hebben.

Nou ga nu weer gauw verder heb zo een club mensen die een workshop komen volgen en moet nog het een en ander doen.

greetzz tien

Wat een heerlijk weertje hier!!
Han ben je nog naar het strand geweest???
Of hadden jullie geen zonnetje?? Hier wel heerlijk!!!

Leuk om te lezen waar iedereen vandaan komt!!

Moeilijk soms he om het niet te vertellen. Ik zou het ook wel aan iedereen willen vertellen, maar wat jullie zeggen vertellen dat je zwanger bent is nog leuker!!!
Mijn moeder wet het wel, door een foutje van de huisarts.. heb ik volgend mij hier al een verteld, die belde naar mijn huis om wat door tegeven over medicijnen en mijn vader was hier en die neemt de telefoon op, ik was op mijn werk en die dokter verteld het gewoon tegen mijn vader!!! nou ja toe maar. En mijn cllega weet het, die raade het min of meer!!! Maar het is ook zo moeilijk, je bent heel enthousiast en toch wil je er met niemand over praten!

Spannend voor de meiden die snel hun nod hebben. We duimen met jullie mee!!!!

groetjes!!
marieke

Terug
Bovenaan