Januari '08 stoppers!

hoi weekee

nee ben niet aan het strand geweest heb geen zon gezien, en het was hier water koud, ben maar even naar mijn moeder geweest en daar was mijn oma ook, dus ik had genoeg afleiding, vanavond is de buurvrouw bij ons wezen eten dus heb nu ff tijd om te kijken hoe het hier is.
 nog steeds geen  trouwens
en hoe was het vandaag bij jullie??

XxX

Ik heb niet zo'n bijzondere dag gehad. afgezien van mijn zere tepels dan...vreselijk gewoon haha

he meiden vind het rustig hier of ligt het aan mij ben lekker de afvallers aan het kijken vind mijn mannetje toch niks aan en hij is lekker aan het trainen
liefs maggie

mijn man zit in holland staat een huis te kijken en ik zit naar mijn pc kijken, ik heb buikpijn een opgebazen gevoelen ik heb nu dus al 3 dagen last van ongi klachten had niet verwacht dat he zo lang zou duren voordat ik ongi zou worden au.
XxX

he han 83 erg spannend fijn dat jullie er nu ook samen uit zijn anders had je misschien nu een probleem
ik duim voor je

liefs maggie

@ weeke war woom je in groningen dan?

ik vind het hier ook rustig hoor

vind het wel even lekker, kan ik het tenminste allemaal bijhouden lol

Ik woon vlakbij veendam...en jij?

ik woon vlakbij delfzijl,
en ik ben ook blij dat mijn mannetje het nu goed vind maar hij maakt zich niet echt druk ofzo nu wat mij betreft zou hij wel iets meer intresse mogen tonen maar ach, nuchtere groningers he dan krijg je dat hahaha

ik ga nu slapen moe morgen weer om 6 uur op, tot morgen en slaap lekker.

XxX

Terug
Bovenaan