Januari '08 stoppers!

han hoe gaat het nu??
wel een rot gevoel he zo opgeblazen!!
we duimen voor je!
Niet alle groningers zijn nuchter hoor!! haha mijn mannetje is ook een echte groningen en ligt ook al te dromen over namen en kinderkamers hjihi!!!!
Ik denk dat dat verschil ook wel komt, omdat wij ongi moeten worden en van alles voelen en een man niet, misschien staat het voor hun nu zo in het begin wat verder van ze af??
Wat denken jullie??

Weeke is de pijn al wat minder??? Ik hoop het!!
Fijne dag allemaal!!!
groetjes, marieke

Hallo allemaal,

Ik kom uit amersfoort.
Jullie komen allemaal een beetje uit het hoge noorden. Wat toevallig.

Ik zit moederziel alleen met mijn eisprong in aankomst.
Mijn man is vanmorgen weggegaan en daarvoor natuurlijk nog even geklust.
Maar ik ga er niet vanuit dat ik deze maand zwanger ben.

Han, ik leef met je mee, ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt.
Ik ga voor je duimen en ook voor degene die hun NOD bijna hebben.

Weekee, ik ga ook voor jouw duimen dat het deze maand gelukt is.

Groetjes Bianca

HELP HELP HELP

ik ben stom geweest ik heb getest met clear blue en nu weet ik het niet meer er moet een plusje komen te staan, nu was bij mij de horizontale streep heeeeeeeeel dik en de verticale streep heeeeeeel dun gelijk og maar 1 gedaan zelfde verhaal, toennaar de winkel gesjeesd kruidvat testen gehaald en 1 gedaan maar die was negatief wat mot ik nou, ik heb ook geen ongi gevoel meer heb wel veel honger vaak plassen en soort van opvliegers 'snachts vooral DUS HELP AUB

XxX

Hoi han,

Ik denk dat zodra er ook maar iets komt te staan dat je zwanger zou zijn, maar ik zou ook gaan twijfelen als ik jou was.
Ik zou er morgenochtend nog een test tegenaan gooien, ze zeggen namelijk dat het met ochtendurine beter te testen zou zijn.

Succes

Groetjes Bianca

ik heb zelfs een collega/vriendin gevraagd (zei heeft net har eerste echo gehad) en die zei ook dat het zo was, en op de bijsluiter staat wel hoe licht het streepje ook is het is een streep hij is nu ook weg dus het zit dan niet op die strip toch??

weet je het lijkt me erg stug hoor dat ik nu al zwanger ben maar je gaat toch twijfelen he.

XxX

Han wat spannend!!!!
Kan me voorstellen dat je gek wordt!!!
ik zou ook morgenochtend nog en ker testen, misschien weet je dan meer!!
Ik duim voor je!!!

Amersfoort bianca!! Leuke stad!!! Een van de leukste winkelplekken vind ik dat!!!!
Heb in nijkerk gewoont, dus kwam ik er vaak!!!

Fijne avond, groetjes Marieke

Hoi marieke en de rest,

Ja, amersfoort is best een leuke winkelstad.
Ik heb vanavond mijn kinderloze avond.
Man op vakantie, kind uit logeren.
Heerlijk gewinkeld en weer eens sinds lange tijd voor mezelf gewinkeld.
Ik ga vaak de stad even in, maar kom altijd met iets thuis voor mijn zoontje.
Ik woon midden in het centrum, dus voor mij erg makkelijk om even te gaan shoppen.

Fijne avond allemaal nog.

Groetjes Bianca

Dag dames,

Han wat spannend allemaal, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Ik wilde eigenlijk alleen even melden dat ik de komende week vrijwel niet aanwezig ben.Ik krijg vrienden over uit hte buitenland en er staan dus heel wat leuke dingetjes op het programma (haringhappen etc etc). Ik zal eigenlijk geen tidj hebben om hier even te kijken tot zondag 2 maart (pffff)

Dus meiden, heel veel succes sterkte en plezier de komende week en tot snel!

Terug
Bovenaan