Januari '08 stoppers!

Hallo allemaal

Ik heb me net pas aangemeld op deze site.
Ik ben 2 jan gestopt met de pil, 5 jan gewoon ongi geworden.
2 febr moest ik weer ongi worden, niet gebeurd, lichaam in de war denk ik, voor de zekerheid test gedaan, negatief.
nu moet ik 1 maart ongi worden, ben er benieuwd. Heb 16 februar mijn eiersprong gevoeld. Je let er iets meer op, zodat je je lichaam voelt en snapt.

Ben er benieuwd hoe het allemaal verloopt en hoe snel of langzaam het gaat.

Iedereen veel succes en veel vrijplezier  

Hallo

Veel mensen zeggen waar ze wonen, omdat je benieuwd bent.
Ik woon in Zwitserland.

Verder heb ik nu niet veel te melden.
Heb buikkrampen, maar denk dat het ligt, omdat ik drop gegeten heb. Iets te veel, heb het een keer van mijn moeder gekregen. Nu had ik erg zeer veel trek in. Ach ja..

Hallo ,ik ben Alien ben ook gestopt Januari 2008 we zitten nu in de tweede ronde voor ons 5 de kindje ......

Hallo allemaal,

Pagina 9 al...sjonge wat gaat het hard! Heb al anderhalve week niks meer geschreven, maar ben tssdoor wel jullie berichtjes blijven lezen, hoor.

Dikke proficiat aan alle nieuwe zwangeren, lijkt erop dat het sterrenstof van Maggie goed werkt!! Stuur je nog es wat glitters door...zitten volop in de klusweken, dus we kunnen wel wat extra hulp gebruiken :)) Had vorige keer een cyclus van 38 dagen...zit qua berekening van mijn eisprong nu dus zo'n beetje tss 28 en 38 dagen....vriend vindt het allemaal prima, haha. Nou, ik vind het ook niet vervelend hoor. Straks weer spannende dagen.

Nou, ik wens iedereen heel veel succes en voor iedereen die nog niet zwanger is heel veel klusplezier!!

Groetjes,
Sas

PS: en wat ben ik trots op de meiden van ons topic: geen vervelende en kwetsende opmerkingen bij ons!! leker gezellige boel is het hier...dat houden we zo :))

Nou meiden wat een super lieve reacties. Ik merk nu pas dat het echt teveel was de laatste tijd. En dat met onze wensen in het vooruitzicht... Moet ik ff rustig aan doen.
Maar het doet me goed jullie reacties te lezen.

Nou Han, super spannend, ik duim voor je.... Ik hoop echt dat het raak is.

Over die test, ik heb ook om me heen gehoord dat een vaag streepje meestal ook zwanger betekend. Dus toi toi toi

Over het spirituele, ik geloof daar ook wel in hoor. Ik ben daar in het verleden veel mee bezig geweest en het klopt soms niet helemaal maar toch zitten er altijd raakvlakken in.

Ik kom uit gelderland. dus lekker rustig hierzo.

Bij ons weten ook nog maar weinig mensen dat we "bezig" willen gaan. Alleen de naaste vrienden. En een collega.
Ik vind het zo raar om tegen mijn familie te vertellen.

Verder wens ik iedereen een geweldig weekend, ik ga op advies zeker rustig aan doen en wachten tot mijn computer gemaakt is.
Volgende week had ik oorspronkelijk vakantie met mijn school dus heb nog een extra weekje om alles op een rijtje te zetten.
Succes iedereen en heel veel liefs van mij.

Goed van je mismuppet dat je nu even voor jezelf kiest!! Doe rustig aan en geniet van je weekend!!! En je kan altijd hier komen kletsen!

Heerlijk bianca ff lekker avondje winkelen voor jezelf!! Ik vind de H&M in amersfoort altijd erg leuk. Kom nu niet meet zo vaak daar dus heb een stuk   minder van de H&M. Hier in zwolle vind ik er niet zoveel aan....

welkom Alien en Horbi!! Gezellie dat jullie komen meekletsen!!
horbi uit zwitserland!!!! Zo'n beetje mn tweede vaderland!! mag ik vragen war je woont in swiss??? fantastisch land!! we hebben er ook verschillende vrienden wonen en ik hou enorm van jullie kaas en chocolade...tsja en natuurlijk Roger Federer!!!

Weekee!!! veel pleizer met je vrienden uit amerika en england!!! Geniet ervan!!!!!!
Tot volgende week!!!!!

Fijn weekend allemaal!! geniet ervan!!!!
Knuffff       Marieke

Hallo meiden,

Alles goed met jullie.
Ik heb niet zoveel te melden maar wou even het topic naar boven halen.

Ik heb ook eindelijk weekend.
kan ik de boel een beetje aan kant maken.
We zijn bezig met een verbouwing, maar die loopt een beetje uit de hand.
Alles wat we openhalen blijkt helemaal verrot te zijn.
Nu is mijn man dus weg en sta ik er helemaal alleen voor.

Maar goed. Diep ademhalen en gewoon doorgaan.
Over een maandje hebben we er een mooi huis aan overgehouden.

Fijne avond allemaal.

Groetjes Bianca

Hey meiden,

Kom niet meer wachten tot moregen heb heb vandaag een test gedaan er kwam een mooie blauwe streep in het vakje te staan. Ik ben dus zwanger.
het is nog wel een beetje raar allemaal en ik wacht ook nog maar even af of alles goed gaat maar ik hoop het natuurlijk wel.

Mijn moeder ga ik het volgende week dinsdag vertellen al ik er de kans voor krijg. het is dan 4 maart en dan is het een jaar geleden dat mijn vader gestorven is. Dit leek mij een speciale dag om het haar en mijn zusjes te vertellen.

Ik stuur jullie wat verbale glitters want mijn compu vraagt bij iedere emoticon om toestemming dus dat is wat irritant om iedere keer te moeten aanklikken. Bij deze dus.

En voor de meiden die nog meer gaan testen in het weekend ik duim voor jullie.

Greetzz Tien

Terug
Bovenaan