Januari '08 stoppers!

Hey mismuppit.

Waar in gelderland kom je vandan ik kom uit arnhem

Greetzz tien

hallo lieve meiden,

ik ga morgen nog een keer testen, ik weet niet hoe ik zo lang kan wachten, maar vrees dat ik vanacht ongi wordt de buikpijn wordt steeds erger, had vandaag de hele dag last van een opgeblazen gevoel maar ja je weet het niet he.
XxX

Hoi,

Missiebar: heel erg gefeliciteerd!! Lijkt me idd een mooi moment om het dan aan je moeder te vertellen. Bedankt ook vor de verbale glitters, nu maar hopen dat het werkt :))

Bianca: heel veel succes met de verbouwing. Doe rustig aan, wat komt, dat komt en is het vandaag niet, dan morgen wel.

Vertellen de andere meiden die nog niet zwanger zijn aan vrienden/familie dat ze aan het proberen zijn? Wij hebben het wel verteld aan onze ouders en aan mijn beste vriendin, dus is nu zwanger van de tweede. Ik vind het soms lastig om het voor mezelf te houden.

Ik wens jullie nog een fijn weekend!
Groetjes,Saskia

Missiebar gefeliciteerd!!! Echt leuk voor jullie. Geniet van de tijd die komen gaat.
Ik wacht nog steeds op mijn periode grrrr (dag 49 al) Ik wil zo graag weer verder.   Soms zou het wel fijn zijn als je er even met iemand over kon praten, maar we hebben besloten het nog maar even stil te houden dat we bezig zijn.

Groetjes meiden en geniet nog even van het weekend,
Liefs petra.

hallo meiden,

hoe was jullie weekend, die van mij was rood, ja ik ben ongi, maar ben er aan de ene kant wel blij om dat ik nu nog niet zwanger ben, begrijp me niet verkeerd hoor, het zou heel mooi geweest zijn maar dan was het heel snel gegaan, voral omdat we eigenlijk net samen er helemaal achter stonden om er voor te gaan, en nu geloof ik zelfs dat mij man het ook wel erg leuk vindt dat weer nu echt voor gaan, gister na baby te huur (tv programma) vroeg hij mij wanneer we aan het kussen moeten, toch wel schattig.

dus op naar ronde 2.
XxX

Hey allemaal!!!!

Hoe gaat ie??
allemaal een leuk weekend gehad?? han kon voor jou misschien beter, maar zoals je zelf al zegt ongi maar vindt je niet heel erg. Heelrijk om te lezen dat jullie er nu samen zo over uit zijn en dat je mannetje  ook blij ervan  begint te worden!!

gefeliciteerd Zwanger...Nou ben ik ff de naam kwijt stom....
Ben heel blij voor je!!!!!

Verbouwing bianca leuk!!!! wel een troep maar staks een mooi huis!!!

Fijne avond allemaal!!
Knufff Marieke

Hoi hoi,

han, wat fijn dat je man het nu ook spannend en leuk vindt.
Dan heb je meer het gevoel dat je het samen doet.

Marieke, ja verbouwen is vermoeiend, maar je krijgt er iets moois voor terug.
Zonder deze verbouwing kunnen we geen tweede kindje kwijt.
De logeerkamer staat bomvol met wiegje, ledikant, box, kledingdozen en speelgoeddozen, kinderwagens.
Nu krijgen we een vliering waardoor al deze troep opgeborgen kan worden en er een kinderkamer gemaakt kan worden.

Hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad??

Ik had een kinderfeestje, dus dat is altijd wel leuk, maar zo ongelooflijk druk.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan