Januari '08 stoppers!

Heej,

Ja, lekker weekend gehad, jullie ook? Hebben reisbrochures zitten uitpluizen, we willen dit najaar nl graag 3 weekjes naar Noord Italie, op 3 verschillende plaatsen een vakantiehuisje/appartementje huren, een weekje bergen (voor mijn vriend, is fervent mountainbiker), een weekje kust (voor mij) en een paar dagen rond de meren. Is ook handig om ons meisje mee te nemen, die is tegen die tijd iets meer dan een jaar. En ik hoop dan natuurlijk ook zwanger te zijn van een tweede frummeltje, maar dat zien we wel. Vrijdag gaan we boeken. Heb ik nog nooit gedaan: zo ver vooruit geboekt, maar met zo'n kleintje is het allemaal net wat anders.

Bianca, ga jij de tweede babykamer ook gelijk inrichten of wacht je af tot je zwanger bent? Onze tweede babykamer is nu nog de PC-kamer. PC moet dan naar de logeerkamer verhuizen, maar wij wachten even af tot ik echt zwanger ben. Je weet maar nooit of het nog een keer lukt, en ik word er niet jonger op (vorige week 38 geworden).

Nou meiden, maak er een gezellige week van, en aan alle NOD-ers: veel geduld voor de testen en veel geluk bij het testen!

Groetjes,
Saskia

Hoi hoi,

Sas, ja we gaan er meteen een kinderkamer van maken.
Maar we gaan hem helemaal wit maken en de kozijnen groen (zo'n beetje de kleur van dit forum, de felste kleur groen)
Dat hebben we ook gedaan met de kamer van ons zoontje van nu 3.
Dus mocht het allemaal niet lukken dan hebben we nog een mooi opgeknapt logeerkamertje.
Hebben de logee's ook een leuke kamer.

Groetjes Bianca

Hoi hoi, alles goed meiden?
Ben nu ook eindelijk ongi geworden. Is wel prettig, kunnen we ook eindelijk verder. MIjn man vroeg zich al af of het de volgende keer ook zo lang gaat duren en wanneer we nu moeten klussen. Leuk als ze zich er zo mee bemoeien.
Leuk dat jullie de kamer al gaan opknappen bianca, lijkt mij ook wel wat maar moet nog even geduld hebben. En een vakantie wat heerlijk. Wij doen denk ik een last minute. We denken erover om naar kroatie te gaan. Ben ik nog nooit geweest.
Nou meiden succes ermee, liefs petra.

Hallo allemaal,

Het wordt tijd om het onderwerp weer wat naar boven te halen. Hier is het nu een beetje spannend, want het is afwachten of ik ongesteld. Ik zou ongesteld moeten worden rondom gisteren (mits mijn cyclus rond de 28 dagen schommelt). Gisteren heb ik stiemkem al een zwangerschapstest gekocht, maar we wachten nog even een paar dagen om iets zekerder te weten dat ik nog niet ongesteld zal worden. Ik vind het ook zo duf om een test te doen en dezelfde dag nog ongesteld te worden.

Spannend....

Zijn er nog meer mensen in afwachting?

Groetjes!

Hallo allemaal

Ik moet zaterdag 1 maart ongi worden, errug spannend. Tweede ronde, eerste kindje.

Vliegirl, ik woon in Kanton Aarau- CH. Ken je die omgeving?
De chocolade hier in Zwitserland in gewoon omwervend, iets te lekker,

Ik heb ook al de hele week, krampen gehad. ik weet niet waar dat aan ligt, misschien ongi worden. Ben benieuwd hoe het loopt.

Horbi, Ja dat ken ik best goed!!!
Wohlen ligt daar toch ook??
in welke plaats woon jij (als ik dat mag vragen!!)
Mijn collega is er nu op skivakantie en die mag niet zonder chocolade terug komen!!!

zaterdag waan ik me weer ff in swiss, dan gaan we hier raclette eten, ook zo lekker!!!!!
Met mijn vriendin die ik heb leren kennen op het Roger Federer forum, dus echt een avondje swiss eten en praten!! haha

groetjes!!
marieke

Waar is iedereen!!!???? tis hier zo stil!!!!
even weer tpoic naar boven halen!!
Bijna weekend~!!!!

knuffff
marieke

Terug
Bovenaan