Januari '08 stoppers!

Ja, het is wel erg rustig geweest de afgelopen dagen. Vandaag mamadag en ons meisje ligt nog even te slapen, dus tijd voor wat berichtjes :)

Simplymei, wat jammer, maar gewoon weer lekker doorgaan voor een volgende ronde! Kroatie is erg mooi,  vooral Dubrovnik vond ik erg cute!

Bianca, klinkt goed, dat kamertje van jullie. Wij hebben al een logeerkamer op de tweede verdieping, daarom laten we de PC-kamer nog even onaangeroerd tot ik zeker weet dat er een tweede kindje aankomt.

Mamanna en Horbi: spannend zeg....hou ons op de hoogte!!

Han: heb je nog getest? Was het nu duidelijker? Ik duim voor je!!

Marieke: ik was tot vorig jaar officieel  Belgische, en bij ons komt er enkel Zwitserse chocolade in huis als er geen Belgische meer te krijgen is, hahaha, niks boven de bonbons van Leonidas of Daskalides....maar de raclette vind ik wel helemaal top! Geniet er zaterdag lekker van!

Hoe zit het met de andere meiden....Maggie, hoe voel je je? En dat andere meisje dat zwanger was (ben even de naam kwijt)?

Hier verder alles goed, vanavond gaan we de reis boeken voor sept, en verder wacht ik maar een beetje mijn ongi af (liever niet natuurlijk). Zou 6 maart NOD hebben als ik uitga van 32 dagen...maar vorige maand had ik een cyclus van 38 dagen, dus ik ga maar niet testen voor 12 maart ofzo....lekker vaag allemaal.

Nou, geniet van jullie weekend, en tot mailens!
Dikke knuf,
Sas

PS: zijn er nog meiden van onder de rivieren? Wij wonen zelf in Rosmalen (bij Den Bosch)

mamanna Joepie!!!! geweldig dat je zwanger bent!!!
gefeliciteerd!!!
Hoe voel je je??? Nergens last van verder??
geniet ervan??

Hoi Marieke en anderen,

Ja, ik geniet er zeker van. Ik heb nog weinig last van dingetjes, maar voel al wel dat er wat in mijn buik gaande is. Het voelt duidelijk anders. En ik heb het ineens steenkoud sinds ik zwanger ben. Meer mensen die hier last van hebben?

Groetjes,

Mamanna gefeliciteerd!!!!
Geniet ervan, hou ons wel op de hoogte want het blijft toch altijd spannend.
Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat en voelt. Wij gaan voor ons eerste kindje dus ik ben benieuwd wat ik straks allemaal ga voelen.

Sas ik hou deze plaats in mijn gedachten je weet maar nooit.

Liefs petra.

Mamanna, gefeliciteerd. Wat geweldig.
Hoeveel rondes heb je erover gedaan??

Verder alles goed met mij, maar deze maand wordt het toch niks.

Ben dus iets minder te vinden op het forum, aangezien ik nog drie weken moet wachten op mijn volgende ei.

Groetjes Bianca

p.s. ik ga zo mijn man van schiphol halen, misschien mijn ei deze maand laat dus gaan we straks uiteraard nog even klussen.

Nou, daar ben ik weer. Computer weer in gebruik, sinds vanavond dus eerst even kijken.

- Missiebar= Woon ook in Arnhem, en super gefeliciteerd. Geweldig voor je. Hopelijk vruchtbare grond

Han 83, Jammer maar ja, volgende keer beter. Je staat er positief tegenover dus... da's altijd goed.

Mamanna= gefeliciteerd, geniet ervan en houdt ons op de hoogte.

Met gaat alles nog steeds niet zo lekker, mag volgende week nog steeds niet werken. Moet nog steeds tot rust komen. Daar kwam ook nog bij dat ik vandaag de trouwjurk ben wezen passen, super natuurlijk hij is helemaal af, en hij is perfect.
Ik vroeg die vrouw of het een probleem zou zijn als ik zwanger was. Zij vond van wel dus we hebben nu in DE KLUSWEEK besloten om nog 1 maand te wachten.
Vond ik wel echt jammer. Het is natuurlijk ook weer voor een leuk doel, maar op 3 maart was mijn dag. en nu toch nog even wachten.
We hadden eerst zoiets van "zo vaart zal het niet lopen". Maar sinds ik hier op het forum ben zie dat het ook meteen raak kan zijn. Dus het zekere voor het onzekere.
Ik heb dus een overvloed van tijd om voor jullie allemaal te duimen.

Ik wens jullie een fijn weekend,
Groetjes Daisy

Hallo,

Inderdaad Daisy het kan in 1 keer raak zijn. Zo is het bij mij gegaan, meteen na 1 maand al. Dat is wel echt een heerlijk gevoel dat alles (tot nu toe) zo goed werkt.

Groetjes,

Terug
Bovenaan