Januari '08 stoppers!

hallo lieve meiden,

mag ik me bij jullie aansluiten?
ik ben midden januari gestopt met de pil na 15 jaar.
deze week is de eerste ronde!

ik wens iedereen veel succes en hoop op vele snelle en gezonde zwangerschappen.

klingel.

Hallo!!!!
Welkom klingel!! Kom er gezellig bij!!!
Allemaal een beetje genieten van het weekend??
Wij   zijn vandaag naar lammetjes dag in de schaapskooi geweest, zooooo lief als die lammetjes!!

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!!

knufff Marieke

Hoi iedereen, hebben we allemaal weekend en genieten we?
Ik vier vandaag mijn verjaardag, morgen word ik 31. Visite zal zo wel komen dus ff snel een berichtje.

Hoi klingel welkom en veel succes in ronde 1, wij gaan voor ronde 2 deze maand. Mijn NOD bleef 20 dagen uit en dus zitten we nu pas in ronde 2.

Marieke: de schaapskooi is dat bij terwolde? Ach je zult er misschien ook wel meerdere hebben. Leuk he al die lammetjes, geeft je echt een voorjaarsgevoel.

Daisy: ik denk niet dat je het risico moet nemen. Straks pas je niet meer in de jurk en dat zou balen zijn. Veel succes voor als jullie wel gaan beginnen.

Bianca: jammer dat het misschien deze maand niets wordt, maar zeg nooit nooit. Veel succes anders in de volgende ronde.

Ik ga ff koffie zetten, misschien spreek ik jullie later nog wel.

Veel liefs petra.

Hallo

Vliegirl ik woon in Münchwilen. Wohlen ken ik ook ja. grappig.
Veel plezier met raclett eten, is ook heerlijk.

Ik ben niet ongi en niet zwanger.... jammer.

Hi Horbi,

Jammer!! En irritant is het ook wel als je negatief hebt getest en dan nog moet zitten wachten tot je ongi er eens aankomt. Had ik vorige maand ook, duurde toen tot dag 38, dacht dat ik gek werd!

Je wilt toch zo snel mogelijk weer door naar een volgende ronde, hihi.

Em het is zo  moeilijk om geduldig te blijven, vind ik. Ik probeer er deze maand niet al te veel aan te denken. Mijn vriend zegt ook altijd: ga ervan uit dat het niet raak is, dan is het alleen maar een meevaller als het dat wel is. Maar blijft toch moeilijk :))

Veel succes in elk geval!
Groetjes,
Saskia

Hallotjes allemaal

Even een updateje van hoe het hier gaat.

Moet zeggen dat ik nog niet zeker weet of de zwangerschap doorzet.
Heb namelijk vanochtend en vorige week een keer een briune streep gehad denk dat het oud bloed is geweest?
Ik weet ook niet hoe het eruit moet zien als het mis zou gaan. Ik hoop natuurlijk dat het goed blijft gaan.

Hou jullie op de hoogte.

@ missmuppet: Grappig dat je ook in arnhem woont. Maar jammer dat jullie even moet een wachten met klussen ivm je jurk.

Spreek jullie weer.

Groetjes tineke

hoi ik wil me graag bij jullie aansluiten, ik ben 1 jan 2008 gestopt met de pil.

ben 3 jan ongesteld geworden tot en met 7 jan. Sindsdien helemaal niks meer!? heb twee keer een test gedaan, een keer 9 feb en een keer 17 feb, maar allebei negatief.
Weet niet wat ik hiervan moet denken, heb ongveer 8 jaar de pil geslikt, maar was daarvoor altijd regelamtig ongesteld.

Kan het zijn dat ik dan toch zwanger ben, of kan het echt zo lang duren voor je weer ongesteld wordt, heb er namelijk echt niet zoveel verstand van.

gr

Hallo lieve allemaal,

welkom aan alle nieuwelingen. gezellig. ik ben er even een weekje tussenuit geweest en ondertussen ongi geworden..grrr een dag eerder dan verwacht en ik heb nu dus blijkbaar een cyclus van 26 dagen. Ach we gaan lekker door. Fijne dag nog allemaal

Terug
Bovenaan