Januari '08 stoppers!

@ Petra: gefeliciteerd nog met je verjaardag!!
Gisteren nog gezellige visite gehad?

@ Veke: welkom terug. Fijn te lezen dat je een top week hebt gehad met je vrienden. Mss is het een idee om met hen te gaan skypen, als je dan ook nog een webcam erbij zet, is het al bijna zoals mekaar in het echt ontmoeten...enkel wel rekening houden met het tijdsverschil, anders krijg je scheve gezichten  :))

Groetjes,
Saskia

Hoi sas, ja daar hebben we inderdaad al aan gedacht...cam op msn geeft soms nog wat problemen en Skype schijnt beter te zijn ja. bedankt

Hallo iedereen

Ik denk dat het lichaam helemaal in de war is ofzo. Ik ben weer niet ongi geworden, wel een hele hoop krampen en niet lekker zijn. testen zijn negatief, ik ben benieuwd ben volgende week vruchtbaar, Probeer het nu met een ovulatietest, misschien klussen we op het verkeerde moment..? smile

Ik heb vroeger de pil geslikt, toen ermee opgehouden (7 jaar)  en sinds 3 jaar slik ik de pil weer, zou je toch denken dat het lichaam niet in de war is, maar scheinbar toch.
Heel het hormoon houshouding krijgt een opdonder..
Weer naar de volgende ronde..

Mijn zus is nu zwanger van haar derde kindje...ik wil dat ook! Nou ja ik heb er nog geen, maar in ieder geval zwanger worden van mijn eerst kindje, is toch niet zoveel gevraagd.

Petra nog gefeliciteerd met je verjaardag!! leuke verjaardag gehad??

Horbi nee dat plaatsje zegt mij niet zoveel maar ken in ieder geval de buurt goed waar je vandaan komt. We hebben er in oktober nog geloggerd, ik ben toen een paar daagjes naar het tennistoernooi van basel geweest en hebben toen bij die vrienden kunnen logeren. Zat toen aalleen meer in de de jacobshalle dan wat van zwitserland te hebben gezien maar ja het was wel heel leuk!!
balen he van je niet ongi worden en ook niet zwanger zijn! Je lichaam kan echt wel danig in de war raken van de pil hoor!! Wanneer ben je nu gestopt met de pil dan???
De eerste maand nadat ik was gestopt, (heb hem 1,5 jaar gebruikt) leek het ook wel of ik zwanger was en zere borsten, niet normaal!! Maar het kwam gewoon van het stoppen met de pil!! En je cyclus kan dan ok langer wegblijven in het begin....
Nou ik hoop dat je wel gauw duidelijkheid hebt, of zwanger of toch ongi en dan op naar de volgende ronde!!

Missiebar hoe gaat ie nu met je???? Laat je gauw wat van je horen??

Juf groep 3 ja het kan echt zolang duren!! Balen he!!!! Ik hoop ook dat jij gauw duidelijkheid hebt!!!

Nou hoop dat het met met jullie allemaal goed is!!

Heb zelf weining te melden!! haha mijn vruchtbare dagen zijn denk ik wel voorbij en nu gaan we vrolijk weer wachten!!

Fijne dag allemaal!!
marieke

Hallo

Vliegirl, ik ben 2 januari gestopt, daarna wel ongi geweest, daarna niet meer. Ik heb vrijdag een termin bij de artz, kijken wat hij zegt.
En dan wachten tot volgende week, dan ben ik weer vruchtbaar.
Heb ook een ovulatietest gehaald, kijken wat dat brengt.

Erg he, dat wachten!!

Hallotjes allemaal,

ga het vandaag aan mijn moeder en zusjes vertellen dat ik zwanger ben. het is nog een beetje vroeg met maar 5 weken maar vandaag is de sterfdag van mijn vader hij is een jaar dood. Ik ga het hem straks al vertellen bij zijn graf. Zo is hij er toch een beetje bij.

Mijn schoon famile weet het al maar dat komt ook omdat mijn schoonzus en ik samen een bedrijf hebben en ja dan moet je het wel wat eerder vertellen aangezien zij ook en kinderwens heeft.

Voel op het moment geen rare dingen en het bloed verlies heb ik nog niet gehad vandaag het is dus gewoon afwachten wat er gebeurd.

Spreek jullie snel weer.

greetzz tien

Hallo Allemaal,

Ik wil me hier ook even voorstellen.
Ik ben Britt, woon samen en ga in mei trouwen met mijn grote liefde...
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en ben in januari gestopt met Nuvaring, half jan ongesteld geworden en 12 feb weer.

Vorig jaar ook een tijd van de pil afgeweest (omdat ik me er niet lekker bij voelde)  en toen vrij snel weer een regelmatige cyclus.
We zijn toen 2 keer niet zo voorzichtig geweest wat meteen leidde tot een zwangerschap, deze ging na 7 weken  helaas mis.

Daarna begonnen met Nuvaring, wat wel goed beviel, maar na de 1e zwangerschap werd het verlangen naar een kindje steeds groter, dus vandaar in januari weer gestopt.
De 1e ronde van half jan tot half feb zit er op, deze heeft nog niks gebracht, dus die beschouwen we maar als "oefenronde".

Groetjes, Britt.

Terug
Bovenaan