Januari '08 stoppers!

Bijzondere dag dus missiebar!! ook om te vertellen!! wel bijzonder!!!!
Wat vonden je moeder en je zusjes ervan??

welkom Britt!! Kom gezellie meekletsen!!

Leuk het groepje wordt steeds groter!!!

Groetjes, marieke

Hey hallo,

Ik ben ook in januari gestopt met de pil,moet nu 16 maart een test doen.
Niet te hopen dat ik ongesteld wordt want ik voel wel een beetje pijn in de onderbuik.

Bij mijn zoontje was het in twee keer raak!
Ze zeggen wel is dat als je eenmaal een kind heb gehad dat je dan makkelijker zwanger raakt bij de tweede,waarom? ik weet het niet en ik weet ook niet of dat wel waar is!

Weten jullie dat misschien?

Groetjes Marcella

Leuk dat je meekletst mamamarcella!!
He we hebben dan ongeveer gelijk onze nod! spannend!!
Ik ga voor mijn eerste dus op je vraag hoe dat bij de tweede werkt geen idee....

Groetjes, marieke

hoi iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Het was een geslaagde middag, lekker gezellig. Een hapje erbij en  een drankje  Heb als het goed is volgende week mijn eisprong  dus  ik dacht dan kan ik toch wel een wijntje nemen? Hoe doen jullie dat  eigenlijk? Drinken jullie helemaal niet meer? En het eten? Passen jullie dat ook aan? Ik heb het wel gedaan toen ik  overtijd liep maar toen  de testen negatief schreeuwden  heb ik me niet meer aan al die dingen gehouden. Laat het me weten ben benieuwd naar  jullie leefomstandigheden.

# marieke veel succes met het afwachten, even  lastig maar de tijd zal komen.

#juf groep 3, ik moest helaas ook lang wachten, maar nu kunnen we verder. Bij mij lag het wel aan de pil die heb ik 16 jaar geslikt.

#Britt succes deze maand, hoe staat het met de bruiloft? Alles geregeld? Leuk hoor geniet ervan.

#missiebar hoe is het gegaan? Hoop dat het is gegaan zoals je verwacht had.

Nou dames ik moet echt even hier iets doen, alhoewel het wel moeilijk wordt want het zonnetje schijnt hier heerlijk.

Knuffel petra.

Hey vlieggirl,

Mijn moeder en zusjes vonden het erg leuk. Heb het ze eigenlijk een beetje raar verteld. Kon namelijk niet het juiste moment vinden, er was over dag veel familie en de beste vriendin van mijn moeder was er ook. Toen iedereen weg was moesten wij ook gaan zouden namelijk mijn zusje op de trein zetten naar a'dam. Maar toen had ik nog niks gezegd. Pas toen we bijna buiten stonden heb ik er eigenlijk gewoon maar even uitgeflapt: mam ik ben zwanger. Ze vond het heel leuk maar ook heel zwaar omdat mijn vader heel graag opa had willen worden. En ja dat zit er niet meer in. Maar als ik naar mijn nichtje kijk ( mijn schonvade leeft ook niet meer) ze weet wel wie haar andere opa is dus. Alleen ons kind heeft er helemaal geen.

Verder begin ik iets meer  te denken dat alles goed komt. Stond vermorgen best wel misselijk op dus geloof wel dat het goed zit. Mijn schoonzus zei ook als het niet goed zit dan voel je ook niks meer zij heeft het al eens meegemaakt en heeft het ook nagezocht op het internet en het klopte.

Ga binnenkort maar eens afspraak maken voor een gesprekje bij de vk en een echo.
Heb al even geinformeerd bij mensen uit de buurt en bij e praktijk waar ik naartoe moet maken ze de afspraak pas met een week of 10 en dan gelijk een echo dus is nog even wachten.

spreek jullie later.

Greetzz tineke

Petra ja hoe doe ik dat eten en drinken.....
Moet zeggen dat ik na mij ei bv geen filet american eet of brie ofzo, daat hoor je van die vreemde dingen over, af en toe wel een wijntje maar gewoon met mate alleen op zaterdagavond eentje ofzo...Weer je het zit toch in je hoofd het zou kunnen....

missiebar, lijkt me ook moeilijk om hetjuiste moment te kiezen.... Maar ik vind het ondanks dat het een moeilijke dag is ook wel een mooi moment....
geniet ervan!!! dat is dan weer het voordeel van misselijk zijn je voelt dan in ieder geval wat!!

fijne dag allemaal!!
Marieke

* Simplymei, ik hou er wel rekening mee wat ik eet en drink,maar toen ik laatst ongesteld werd, heb ik dat weekend wel een paar baileys en wat andere "verboden producten"gehad.  Rond mijn ei ben ik daar weer mee opgehouden, nu wachten wat deze maand brengt....
De voorbereidingen voor de bruiloft gaan trouwens  super, lopen mooi op schema, leuk dat je er naar vraagt..

Groetjes, Britt

hoi hoi iedereen, ben er weer even.
Britt dat is toch super dat je gaat trouwen en ik ben dan ook wel geintresseerd. Ben nl. zelf ook net getrouwd (4 maandjes) en het is helemaal top. Vind het altijd leuk om te horen hoe anderen het doen en hoe zij ervan genieten.

Gelukkig ben ik dan niet de enige die het zo doet met het eten en drinken. Na mijn ei weer wat rustiger aan doen, maar in de ongi tijd ff een wijntje zo nu en dan.

Ben net even op de duitse ebay geweest (ik woon in duitsland vandaar) en heb een paar ovulatietesten gekocht. Lees er zoveel over op alle forums dat ik nieuwschierig werd. In de apotheek zijn die dingen niet te betalen. Misschien een tip voor anderen die het ook willen proberen, (duitse) ebay kosten 20 stuks ovulatietesten en  5 zwangerschapstesten euro 5,99 komen wel verzendkosten bij van 2,90. Ik ben benieuwd ze hebben ze ook in andere hoeveelheden. Hoop dat het snel binnenkomt want deze week komt mijn eitje weer  kan ik het nog proberen.

Liefs petra.

Terug
Bovenaan