Januari '08 stoppers!

Leuk britt dat je gaat trouwen!!!!
Ik ben nu 1,5 jaar getrouwd!! Vond alle voorbereidingen ook zo leuk!! wanneer ga je trouwen?? (misschien heb je het wel een keer gezegd, maar be het even kwijt!!)

Groetjes!!
marieke

Hallootjes,
we trouwen in mei, hopelijk een mooie periode, en de voorbereidingen zijn inderdaad erg leuk!!! Komt nu weldichtbij trouwens, vrijdag nog 10 weken.

Goede tip trouwen van die ovulatietesten, grappig trouwens dat je dat daar tegen komt, hoe kom je erop?

groetjes!

Hey hallo,

Tsja beetje raar dat ik me nog niet heb voorgesteld,dus bij deze.
Mijn naam is Marcella ben 22 jaar en woon in Haarlem met mijn vriend en mijn zoontje Jerano.

Mijn zoontje is nu pas een half jaar oud,maar mijn vriend en ik willen het liefst 4 kindjes en eigelijk ook wel vlak achter elkaar,of dat allemaal lukt is nog maar de vraag natuurlijk.

Toen mijn zoontje werd geboren na 20 uur kwam het op de couveuseafdeling,na een week mocht hij mee naar huis,en na 5 dagen stikte hij in z`n eigen slijm.
Dat was een heel beangstigend moment voor ons,ik pakte hem snel en begon met mijn mond zijn mondje en neus uit te zuigen intussen belde mijn vriend 112 en voordat die er waren had ik hem zelf alweer bij kennis gebracht(denk dat dat het moeder instinkt is).

Maar goed het gaat nu super met hem en gaan nu aan de leuke dingen denken.
Dat is zo`n beetje mijn verhaal.

Gaan nu weer voor een tweede kindje en wil dat graag met jullie allemaal delen,leuk trouwens marieke dat we gelijk op gaan!!!!

Ik hoop dat we allemaal leuke momenten met elkaar kunnen delen.

Groetjes   Marcella

hoi,

heb toch maar de dokter gebeld en die vertelde dat het ind tot een half jaar kan duren voordat de ongetseldheid weer goed op gang is,

maar kan ik nou ondertussen wel zwanger worden??

of is het echt wachten totdat ik weer ongesteld wordt??
want dat is nu alweer twee maanden terug en als het nog eens twee maanden duurt voordat ik ongesteld wordt, en ik daarna pas zwanger kan worden>................

hallo iedereen!

het is al weer even geleden dat ik hier ben geweest, ik zie dat er nog een aantal bekenden schrijven hier! had gehoopt op meer plusjes!

ik zit niet meer zoveel op internet. sinds een weekje ben ik toch misselijk geworden. Maar niet zo heftig als bij mn dochter, toen was ik de eerste 4 maanden extreem misselijk. Misschien wordt dit wel een jongetje hihi

ik duim voor jullie en dat jullie allemaal snel zwanger zijn!!

Liefs Monique (7w zwanger)

He angelmoon, Leuk dat je weer ff langkomt waaien. Toch wel wat misselijk, maar gelukkig dan maar iets minder dan de vorige keer!!!
We blijven ook gaan voor meer plusjes!!!
Kom je af en toen nog eens aanwaaien???

Geniet er van verder!!

groetjes, marieke

Hoi hoi allemaal,

Een beetje laat, maar ik dacht wip nog even langs. Heb vandaag al de testen binnen gkregen. Ben gelijk begonnen want ik zit op dag 13 (cyclus 28 dagen). Het was een donkere streep dus volgens de test komt mijn ei eraan. Ik ben benieuwd. Heb al wel 2 dagen last van ongi pijn, in mijn buik en onderrug. Heb ik nog nooit eerder gehad. Ik denk dat mijn lichaam echt aan het "ontpillen" is.

#Britt, wij kopen heel veel op ebay. Er zijn hier een aantal dingen echt veel goedkoper als in de winkel. De testjes stellen niet veel voor, het zijn  hele  dunne stickjes maar dat maakt niet uit. Ze geven resultaat en dat is het belangrijkst. Hoop dat je er wat mee kunt.
"Juf groep 3, je kunt zeker wel zwanger worden, maar het is moeilijk nu om de cyclus te bepalen. Geduld is een schone zaak, bij mij moet het ook nog op gang komen. Heb zelf 16 jaar de pill geslikt en dat merk je wel. Mijn eerste cyclus was 49 dagen, hoop dat het deze maand wat minder lang is (of niet).
#Monique geniet van je zwangerschap, hopelijk zie je snel hier een paar plusjes voorbij komen.

Gaan jullie verder nog iets leuks doen dit weekend? Bij ons hebben we fruhlingsfeste in het dorp dus dat wordt wel gezellig.

Liefs petra.

Terug
Bovenaan