Hoi hoi allemaal,
Een beetje laat, maar ik dacht wip nog even langs. Heb vandaag al de testen binnen gkregen. Ben gelijk begonnen want ik zit op dag 13 (cyclus 28 dagen). Het was een donkere streep dus volgens de test komt mijn ei eraan. Ik ben benieuwd. Heb al wel 2 dagen last van ongi pijn, in mijn buik en onderrug. Heb ik nog nooit eerder gehad. Ik denk dat mijn lichaam echt aan het "ontpillen" is.
#Britt, wij kopen heel veel op ebay. Er zijn hier een aantal dingen echt veel goedkoper als in de winkel. De testjes stellen niet veel voor, het zijn hele dunne stickjes maar dat maakt niet uit. Ze geven resultaat en dat is het belangrijkst. Hoop dat je er wat mee kunt.
"Juf groep 3, je kunt zeker wel zwanger worden, maar het is moeilijk nu om de cyclus te bepalen. Geduld is een schone zaak, bij mij moet het ook nog op gang komen. Heb zelf 16 jaar de pill geslikt en dat merk je wel. Mijn eerste cyclus was 49 dagen, hoop dat het deze maand wat minder lang is (of niet).
#Monique geniet van je zwangerschap, hopelijk zie je snel hier een paar plusjes voorbij komen.
Gaan jullie verder nog iets leuks doen dit weekend? Bij ons hebben we fruhlingsfeste in het dorp dus dat wordt wel gezellig.
Liefs petra.