Januari '08 stoppers!

hey marieke,

even een vraagje wij lopen nu gelijk maar voel jij je ook een beetje raar?
ik bedoel duizelig, een beetje misselijk?

groetjes marcella

ps misschien is het wel van het eten van gister hoor!!! hahaha

Hoi hoi

Simpleymei (weet niet of het goed geschreven is..) waar in Duitsland woon je?

Bij mij is   geen nieuws. Nog steeds niet ongi, deze week vruchtbaar, heb ovulationstest gekocht in de apotheek...klopt er duur volgende keer doe ik het anders  

Verder is het weer wachten wachten wachten wachten.. wordt er niet goed van!!

Hoi allemaal,

Alles goed met iedereen op degene die misselijk zijn na? Hoop dat dit goed bericht is voor jullie.
Wij zitten nu in onze klusweek, hopen dat alles goed gaat.

Horbi die dingen zin verdchrikkelijk duur, ik werk zelf in de apotheek dus ik kan ze voor inkoopsprijs krijgen maar dan nog vind ik het een hele smak geld. Lekker op ebay kopen scheelt een heleboel. Wij wonen net over de grens in duitsland, neuenhaus. Ken je dat?

Iedereen veel succes verder, tot later

Liefs petra.

Hallootjes!!!!
Hoe gaat het met allemaal???

Horbi, balen he dat lange wachten!!!! vroeg me alleen af of het zin heeft om ovu testen te gebruiken als je nog niet ongi bent geworden......
Hoop echt dat je snel ongi wordt!!! Heb je duidelijkheid!!

Simpleymei veel plezier met klussen!!!!

Mamamarcella, ja we lopen inderdaad gelijk....
Voel eigenlijk weing. duidelig en misselijk sowieso niet.
Had eind vorige week en keer een dag behoorlijke buikpijn en van die lage rugpijn, net alsof ik ongi ging worden, dat kon natuurlijk niet gebeurde verder ook niets...
Mn borsten zijn wat gevoelig, maar ja dat zegt me niets, want vorige maand heb ik er zo onwijs veel last van gehad dat ik niet eens ervan kon slapen.
Dus tsja eigenlijk voel ik weing, dus zal wel weing aan de hand zijn denk ik....
En jij????

Tot laters!!!!
marieke

hoi iedereen,

Vandaag bij deuisarts geweest, mijn buik-en rugpijn zijn niet te houden. De huisarts heeft uitwendig en inwendig onderzocht maar niet echt iets kunnen vinden. Heb een verwijzing voor het ziekenhuis voor een vaginale echo. Hoop dat ze snel bellen dat ik mag komen want ik hou dit niet veel langer vol zonder pijnstillers. De huisarts denkt dat het misschien mijn eisprong kan wezen maar ik heb er nu al ongeveer 8 dagen last van. Hopelijk weten we het snel, blijven wel doorklussen want dat kon geen kwaad.

Hoe is het met de rest van jullie?

Liefs petra.

hoi iedereen,

Vandaag bij de huisarts geweest, mijn buik-en rugpijn zijn niet te houden. De huisarts heeft uitwendig en inwendig onderzocht maar niet echt iets kunnen vinden. Heb een verwijzing voor het ziekenhuis voor een vaginale echo. Hoop dat ze snel bellen dat ik mag komen want ik hou dit niet veel langer vol zonder pijnstillers. De huisarts denkt dat het misschien mijn eisprong kan wezen maar ik heb er nu al ongeveer 8 dagen last van. Hopelijk weten we het snel, blijven wel doorklussen want dat kon geen kwaad.

Hoe is het met de rest van jullie?

Liefs petra.

Hey,

Vanochtend dacht ik ongesteld te worden want ik had roze kleurige slijm,maar het zet niet verder door,ik hoop zo van niet ooo jeeee.

Ik denk dat ik er maar niet teveel mee bezig moet zijn.

xxx marcella

Terug
Bovenaan