Januari '08 stoppers!

Hallo iedereen

Simplymei Neuenhaus ken ik wel ja. Mijn vader woont ook in Duitsland net over de grens.
Ik woon dan iets verder smile

Ik heb afgelopen vrijdag een bloedtest gedaan, kijken of de juiste hormonen aanwezig zijn omdat ik niet ongi wordt. Ik kan over 10 minuten bellen voor de uitslag, ben er benieuwd anders moet ik medi slikken om het op gang te brengen.

Ik zit ook in mijn klusweek. En ben begonnen met ovitest. Ik weet niet of het zin heeft, ik kijk gewoon. Tot nu toe niet en dat is best wel vreeemd, want de vorige keer had ik op een zaterdag ochtend mijn eisprong, kon het voelen, dus dan ben je de dag van tevoren het meest vruchtbaar, maar de ovitest geeft niks aan. Ja dat het niet zover is. Nou ja ben benieuwd.

Kijken wat de gyn zegt.

Iedereen succes..

Hallo

Nou ik kan met de ovi test wel stoppen, heeft geen zin.
Er klopt iets niet, en nu moet ik 5 dagen medicijnen slikken en daarna wordt er een echol gemaakt. Ben erg benieuwd.

Ben blij dat ik nu al naar de gyn ben geweest en niet langer gewacht heb..

Maar het is klote, sorry voor het taalgebruik. Ik moet het toch ergens kwijt..

Goedemorgen iedereen,

Na weer een nacht vreselijk te hebben geslapen zit ik maar weer even achter de pc. Heb nog steeds verschrikelijk buikpijn en rugpijn. Heb de gyn vanmoregen gebeld en ben er voor maandag maar tussen gepropt. Mocht eigenlijk pas de 19 de en dan kon ik niet dus dan werd het de 26 ste. Ik heb gezegd dat ik dat niet volhoud dus uiteindelijk mag ik maandag, nog 4,5 dag.

# Marcella ik hoop voor de dat het een innestelling is en dat het niet doorzet. Heel veel succes, ga je nog testen deze week?

#Horbi wat grappig dat je neuenhaus kent. Maar balen van je bloedonderzoek. Nu weet je wel wat er aan de hand is maar evengoed balen. Probeer het rustig aan te doen.

Liefs petra.

Petra wat vervelend van je rug!!! Mijn ongi komt eraan en heb dan altijd last van mn rug en dan denk ik nu al pffff klaar nu, wat moet jij dan wel niet. Blij dat ze je ertussen hebben gedaan!!! Hoop dat het nog ff lukt dit weekend.....

marcella hoe gaat ie nu???

Horbi balen he!!!!! Dus nu ff afwachten...... denk aan je!!!
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...

ik ga ongi worden binnenkort. pfff pijn in mn rug en buik!!
Hoop dat ff nel doorzet, want dat gehang er tegen aan wordt ik altijd zo beroerd van....

was vanmiddag bij de AH en kreeg zo'n smurf mee.... maakte m thuis open en wat zat er in een babysmurf.......... haha hoop dat dat een voorteken is hihi!!!

Fijne avond allemaal!!!!
Marieke

Hallo iedereen

Ik wens iedereen een prettig weekend toe.

Simplymei ik hoop dat je snel van je pijn afkomt..ik denk aan je.

Vliegirl ik hoop dat het een voorteken voor je is. Smile

Nou iedereen heel veel sterkte en succes.

Goedemorgen iedereen,

Heb de huisarts maar weer gebeld want het wordt steeds erger. Mag vanmiddag langs komen en dan mag ik waarschijnlijk door naar de eerste hulp voor verdere onderzoeken. Voor de zekerheid neem ik maar een klein tasje met spulletjes mee, je weet nooit of je moet blijven.

Marieke wat leuk een babysmurf, misschien is het wel een voorteken. Ik vind dat ze de babysmurfen maar voor ons appart moeten leggen, misschien brengt dat wel geluk. Voor ons wordt het deze maand niets want we hebben niet geklust deze week. Op naar de volgende maand.

Gaan jullie verder nog wat leuks doen dit weekend?

Liefs petra.

Petra wat vervelend van je rug zeg!! Goed dat je hebt gebeld kan je mooi voor het weekend ff langskomen, anders zit je er t hele weekend nog mee!!
ben benieuwd, laat het ons wel ff weteen????

Hier verder weining te melden.
Nog steeds rommelt mn buik en rug en zit mn ongi dwars. Hoop dat het nu maar gauw komt, (ja ja je leest goed) want dit vind ik ook maar niets. Zit op mn werk en val bijna in slaap zo moe..... dus als nou ff loskomt ben ik daar weer vanaf en ik hoop ook niet dat het zo doorzeurt tot aan mn nod dus hoopt dat het wat eerder komt. Kunnen we ook weer verder en aan de klus haha!!!
Nou weer genoeg geklaagt!! Sorry!!!

Iemand verder nog leuke plannen voor t weekend???
Ik niet heerlijk rustig weekend, best fijn na twee volgepropte weekenden!!

Fijne dag allemaal!!!
Marieke

Hallo allemaal!!
De  zijn gearriveerd!!!! Ik had ze al verwacht, dus nu ook wel blij. tuurlijk had veeel liever een positieve test gehad, maar mn cyclus is nu mooi 29 dagen en ik heb weer duidelijkeheid!! Op naar de 3e ronde voor een kerstkindje wie weet!!
Leg die babysmurf van de ah wel onder t kusen wie weet helpt het!! haha geintje!!

Nou ga ff voor de tv hangen en dan lekker vroeg slapen!! Ben altijd moe de eerste twee dagen van mn ongie!!

Fijn weekend allemaal!!!
marieke

Terug
Bovenaan