Januari '08 stoppers!

Hoi hoi,

marieke, fijn dat je cyclus nu goed loopt is ook wel fijn om te weten.
Jammer dat je niet positief hebt getest, maar nu gaan we gewoon voor een kerstkindje.

Simplymei, hoe gaat het nu met je?
ben benieuwd, maar leef wel met je mee.

Leuk weekend voor de boeg, manlief jarig.

Groetjes Bianca

Hoi iedereen,

fijn dat iedereen zo meeleeft. Heb gisteren lang op het ziekenhuis moeten wachten. Dachten eerst dat het een blindedarmontsteking was maar het blijkt toch (heel onverwachts) dat ik zwanger ben.  Heb gisteren een echo gehad en er zit wel wat maar het is nog te vroeg om er iets over te zeggen. Volgende week vrijdag moet ik weer voor een echo dan hopen we meer te weten of het goed is. Het kan nl. zijn dat mijn lichaam het gaat afstoten omdat ik  verschrikkelijk veel buikpijn heb, maar we houden de moed erin. Hopen dat we volgende week het hartje zien kloppen, dat is ongeveer met 6 weken.

#Bianca gefeliciteerd met je man, maak er een leuke gezellige dag van.

#Marieke jammer van de . Bewaar de babysmurf maar goed, het gaat je vast en zeker geluk brengen.

Ik ga dit weekend niet veel bijzonders doen, moet het rustig aan doen van de gyno. Dus dat doen we dan ook maar. Voor iedereen een heel fijn weekend, heel veel liefs petra.

Jeetje meid! wat een verhaal!
Hoop zo voor je dat het goed op zn plek blijft, duim voor je!
Liefs,
Britt

Hoi hoi,

Simplymei, wat een heftig verhaal zeg.
Ik hoop dat die buikpijn niet doorzet en dat we je kunnen feliciteren met een zwangerschap.
Natuurlijk geweldig dat je zwanger bent, maar jammer van een eventuele afstotingskans.
Ik leef met je mee.

Ik ga mijn klusweek in dus ben druk aan het klussen.

Groetjes Bianca

Heyyyy Meiden,

Ik baaal als een stier, als ik voor zaterdag nog niet ongesteld was geworden had ik kunnen gaan testen maar ja donderdag sloeg de rode vlag weer toe.

Nou ja op naar de volgende ronde.
Marieke lopen we nog steeds gelijk he??
Inderdaad wordt het dan misschien wel een kerst kindje!!!

Hahahha ook wel leuk maar dan krijgen ze al zoveel kadootjes in die maand.

Nou volhouden daarzo en gewoon weer opnieuw beginnen

groetjes marcella

Hallo allemaal!!
jeetje wat een verhaal simpleymei....
Spannend ook!! Hoe gaat het nu met je??

Mammamarcella, Ja dan lopen we nog steeds aardig gelijk!!! We gaan weer vrolijk verder op naar ronde 3!!
ik heb even gedacht om ovutesten te gaan gebruiken omdat ik zo beroerd ben van die ongi.Maar aan de andere kant ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn, dat had ik de eerste maand ook en dan duurt de maand wel langzaam!! Dus sta nog f in dubio, en aand e andere kant als je het om de dag doet (in de vruchtbare dagen)dan kan je ook haast je ei niet missen...
nu ja we zien wel......

Nog anderen met nieuws???
Groetjes!!

hahah ja inderdaad wij doen het ook om de dag en gebruiken geen test,ze zeggen dat je het ook kan testen met een thermometer dat als je temparatuur het hoogst is dat het dan het perfecte moment is.

Maar ik wil er inderdaad ook niet te lang mee bezig zijn!

Mijn vriendin vertelde me vorige week dat ze weer zwanger was en ik vind het ontzettend leuk voor haar,maar ondertussen ook een heel klein beetje jaloers.

Ach ja onze tijd komt ook nog hoor alleen de vraag is wanneer.

groetjes

Denk dat wij dat ook nog ff een maandje zo doen en lukt het nog niet en ben ik volgende maand zeer zo beroerd van mn ongi kan ik altijd ff kijken!!

Ja dat gevoel ken ik, we hadden gistyer verjaardag van mn oma en daar was mn nichtje ook en die is nu zwager, dan klets je ff met har niet te enthousiast natuurlijk en dan denk je maar een ding; Ik wil ook!!
maar net als jij zegt onze tijd komt wel!!!
Maar ik heb een boel vriendinnen die niet zomaar zwanger zijn geworden dus ik weet ook goed dat het niet zomaar gebeurt.....
We wachten gewoon af!!

Fiine dag allemaal!!!!

Terug
Bovenaan