Januari '08 stoppers!

hey simplymei,

Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat het bij jou gewoon een kwestie is van andere pijn en niet dat het afstoot.

Je moet het gewoon positief blijven bekijken wie weet krijg je wel een tweeling ofzo.
Nou ja succes in ieder geval.

gr marcella

Hoi,

Sinds januari van dit jaar zijn wij ook aan het proberen een tweede kindje te krijgen.
ik zit nu in de tweede ronde. Ik heb op dit moment nog steeds geen menstruatie, terwijl ik vorige week maandag(10maart) al ongesteld had moeten worden. Nu heb ik een cyclus van 29 of 30 dagen. In het begin van mijn menstruatie verlies ik ongeveer drie dagen een klein beetje bloed. Ik word  vervolgens twee dagen heftig ongesteld, waarna het weer minder wordt. Nu weet ik niet vanaf wanneer ik mijn cyclus moet berekenen(Lees:vruchtbare periode). Vanaf het begin dat ik een beetje bloed verlies of vanaf de dag dat ik flink ongesteld ben? Wie heeft hier ervaring mee?
Ondertussen heb ik dus nog steeds geen menstruatie. Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan. Deze was negatief. Heeft iemand dit ook wel eens gehad, dus wel overtijd en geen menstruatie. Ik hoor het graag van jullie!
Alvast bedankt! en succes allemaal!

hoi jsun,

het kan inderdaad dat het iets langer weg blijft je menstruatie, misschien omdat je er teveel mee bezig bent hoor!

ook kan het van stres komen heb ik wel eens gehoord,ik had dat ook toen we voor ons eerste kindje gingen.

in ieder geval hoop ik voor je dat het positief is.

Van dat berekenen van je periode van ongesteld zijn begint gewoon van op het moment dat je het een klein beetje heb geloof ik.

groetjes Marcella

Hoi hoi iedereen,

Het gaat ietsje beter met me, misschien ook wel door de paracetamol. Maar ik houd de moed er nog steeds in. Maar ik hoop toch echt niet dat het er twee worden hoor. Heb al wel zwangersschapsverschijnselen, ochtendmisselijkheid en heb geen trek meer in koffie. Ik denk wel dat het een positief teken is.

#marcella jammer van de , op naar de volgende ronde

#bianca veel plezier in de klusweek.

Tot snel iedereen,
liefs petra.

Hallo!!!

jsun welkom!!!! Klets gezellig mee!!!!
Lastig he als je lichaam zn eigen wil doet... de eerste maand was ik 5 dagen overtijd maar had toen nog niet getest omdat ik datcht kan nog komen en kwam ok...
Ik hoop dat je t ook gauw weet, ongi of toch zwnager.

Simpleymei, niet fijn die kwasltjes, maar voor jou misschine wel een goed teken!!
Hoop dat het goed blijft gaan!!!!

Hier verder weing nieuws, ongi bijna weer over! Jippie!! kunnen we weer toeleven naar de klusweken!! haha!!
fijne dag allemaal!!
Marieke

Hallo allemaal,

Simplymei, het klinkt goed. Ik hoop dat je kwaaltjes aanhouden. Dan denk ik dat je goede hoop mag hebben.

Ja, we gaan nu de klusweek in. Vanaf morgen gaan we om de dag klussen.
Ik ga alles weer uit de kast trekken om te hopen op een beebie.
Ik ga uit van niks, maar bij alles ben ik natuurlijk helemaal gelukkig, maar het duurt nog 2,5 week voordat ik meer weet.

Groetjes Bianca

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Het lichaam doet inderdaad waar het zin in heeft.
Ben nog steeds niet ongi. Echt balen, want niet ongi worden betekent ook niet verder klussen. Wacht nog maar even af.

In het de zwangerschap blijft het altijd spannend, maar ik hoop dat alles goed gaat. Men zegt hoe meer zwangerschapskwalen hoe  zwangerder je bent...dus hou de moed erin!!!

groetjes!  

Wij zijn ook afgelopen januari gestopt voor de eerste.en de tweede menstruatie bleef gelijk uit. Helaas 2 dagen na het bloedprikken toch nog ongesteld geworden.
Ik ben nu 24 en wilde altijs al graag vroeg kinderen. Groetjes

Terug
Bovenaan