januarie stoppers waar zijn jullie?

oh angel wat gaaf!!!
gefeliciteerd meis en inderdaad even lekker genieten en lekker op je roze wolk blijven zitten hoor!!!
maar ik snap je angst ook heel goed!!!
maar meis dit gaat helemaal goed komen en over 3,5 week lekker naar de kleine boon kijken!!!

mismuppet heel veel succes met je ovulatie testen dat gaf mij ook heel veel rust dat je gerichter kan klussen ik werd op een gegeven moment ook wel een beetje klus ziek hoor  haha en dit geeft gewoon wat meer duidelijkheid ik zou het zo bij een evt volgende veel sneller gaan gebruiken als dat ik nu heb gedaan je moet af en toe de natuur gewoon een klein handje helpen!!!
deze maand word jou maand!! voor jou een leuk kerstkado!!!
heel veel klus plezier!!!

hier alles goed nog steeds begin aardig te groeien en over 3 weken de 20 wkn echo zo veel zin in maar vind het tegelijkertijd ook heel spannend omdat het toch wel een medische echo is natuurlijk!!!
maar we moeten er toch maar vanuit gaan dat het helemaal goed zit allemaal want anders ga ik mezelf helemaal  gek maken!!!

nou meiden veel succes en plezier!!!

veel liefs marjootje

Dank je Marjootje..............ja ik ben echt super blij...........en positief. Behalve als ik af en toe rugpijn heb, had jij dat ook al zo vroeg? En hoe was het met jouw misselijkheid?
Het gaat echt hard bij jou zeg.........al bijna 20 weken echo! Jeetje wat vliegt de tijd. Hopelijk nu ook, ik vind het nu maar langzaam gaan, logisch natuurlijk.
Marjootje je moet gewoon denken.....gewoon een leuke echo om ff te kijken hoe het met de kleine spruit is, dan kan je ze/hem weer lekker even zien. Wil je het geslacht weten?
Nou tot gauw.

Mismuppet.....bijna weekend. Ben je goed aan het klussen, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt. En wij denken allemaal hard aan jullie, dus moet goed komen deze maand. Laat je me weten als de test al begint te verkleuren?

Nou ik ga weer aan het werk, voordat zo binnekomt hahahha.

Groetjes

Bedankt hoor marjootje voor je positieve woorden. Ik moet het maar van je aan nemen dat kerst kado toch??? Ja ik hoop ook echt dat dit mijn maand wordt. Jullie hopen met me mee, dus dat kan helemaal goed komen.

Het contact wat je hier hebt werkt ook prettig. Je zit niet de hele tijd te  malen en mensen in je omgeving weten het toch allemaal beter, maar daar hadden we het laatst over gehad.

Ik vind het gewoon super dat er meiden als jullie zijn waarbij je even eerlijk en open je  ei kwijt kan. Dat maakt het voor mij allemaal zo positief.

Nog geen positieve test gehad wel geklust, maar niet om het klussen gewoon weer om dat we er weer meer plezier in krijgen.
Dus da's ook nog eens mooi meegenomen. Wat zo'n testje allemaal wel niet kan doen.

Ik wens jullie beide veel zwangerschaps geluk dit weekend en ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes mij

Hoi meiden,

Natuurlijk wordt dit jouw maand Mismuppet........mooi kerstcadeau toch! Je hebt nu al een goed gevoel en het klussen gaat ook vanzelf, gewoon de lol erin houden samen. Dit is soms moeilijk bijvoorbeeld als je net als ons 5 dagen een positieve test hebt hahaha, want ja wanneer is nou de dag hahahaha.

Ik vind het  ook erg fijn om zo met jullie erover te kunnen pr\ten, wij begrijpen elkaar. Soms zou ik weleens willlen dat we elkaar live kennen.
Zet hem op deze week Mismuppet..............fijn weekend en veel klusplezier.

Groetjes

ha meiden,

tja ik kom eigenlijk alleen nog maar hier kijken, voor de rest zijn  er op andere onderwerpen zo veel meiden dat ik het overzicht een beetje kwijt raak haha. en hier blijft het een klein clubje bij wie het allemaal niet zo snel gaat/ging en dat is eigenlijk wel fijn omdat je dan niet de verhalen krijgt van nou bij mij was het de 1e of 2e maand gelijk raak dat wil ik eigenlijk niet horen!!! om even heel ego te zijn en ik weet dat ik sowieso nog niet mag klagen omdat het 8 maanden heeft geduurd!!!!

mismuppet als je lol hebt in het klussen moet het helemaal goed komen deze maand en na het klussen gelijk met je benen de lucht in hihi

angel ik heb geen last van misselijkheid gehad dus ook hier mag ik me weer heel gelukkig in prijzen!!!
en ik heb in het begin ook heel even last van me rug gehad zoals je ook kunt hebben als je ongesteld word maar ook dit ging alweer heel snel over!!
wel nog steeds heel erg moe eigenlijk word dat alleen maar erger terwijl ze zeggen dat je nu juist energie voor 100 moet hebben nou dat werkt bij mij niet zo!!!
 wil eigenlijk alleen maar slapen!!

mismuppet veel klusplezier dit weekend!!!

angel lekker van je roze wolk genieten!!!

Weinig nieuws,

nog geen positieve test, dus een rustig weekendje.
Sta dit keer heel relaxt in. Zo relaxt dat ik gister bijna was vergeten te testen.

Marjootje,
Wat jij zei over die andere onderwerpen in het forum, ben ik met je eens.
Gaat erg snel en je krijgt bijna geen ''contact

Angelsky, inderdaad live zou ook leuk zijn...
Zo voelt het al bijna.
Raar is dat he.

ik houd jullie op de hoogte.

groetjes mij

Goedemorgen meiden,

Ik vind dat inderdaad ook, bij de andere forums kun je het niet bijhouden allemaal. Het lijkt wel of ze daar alleen maar op het forum zitten. Dit is een leuk groepje.
Ik heb nu wel gereageerd op zwanger zijn forum augustus, maar ik denk dat dat ook te snel gaat en ik er zo weg ben.
Met jullie is het allemaal net of we elkaar in het echt kennen inderdaad. MIsschien wonen we wel heel dichtbij elkaar, toevallig heb ik daar vannacht over gedroomd hahaha.

Volhouden mismuppet de test wordt vanzelf positief! Goed dat je er niet teveel mee bezig bent.
En jaaaaaaaaaaaaaaaaaa benen de lucht in hahahaha. Dat deed ik ook conseqquent 20 minuten a half uur iedere keer. Was ook erg lachwekkend steeds weer.

Marjootje; ik vind het fijn om te lezen dat jij niet misselijk bent geweest. Ik heb het idee dat ik misselijk moet worden om maar bevestiging te krijgen. Snap je wat ik bedoel? MIjn rugpijn is heel af en toe nog minimaal, wel voel ik mijn buik af en toe, maar dat is goed denk ik. Wanneer gingen jouw borsten groeien? Bij mij doen ze alleen nog maar pijn. Van moeheid heb ik ook veel last.
Ik ben bang als ik zo weinig voel, de zwangerschap niet goed gaat. Maar mijn vriend en iedereen praat me ervan af. Dus het lukt me aardig om er niet teveel mee bezig te zijn en veel te ondernemen zodat de tijd lekker snel gaat. nog 3 weken wachten!

Fijne zondag nog met dit gruwelijk koude weer brrrrrrrrrrr

liefs

ha meiden,

angel ik voelde me echt precies zoals jou ik had echt nergens last van en twijfelde dus heel erg of het wel goed zat omdat iedereen toch meestal wel wat te klagen heeft!!!
vandaar hebben wij ook de echo al met 8 weken gedaan om bevestiging te krijgen natuurlijk zie je dan nog bijna niks maar wel zagen we dat het hartje goed aan het kloppen was dus dat was ook voor ons een enorme opluchting!!!
ik kreeg met een week of 6 denk steeds vollere borsten maar ook vooral omdat ze zo gevoelig zijn heb ik al snel bh's van mijn zus geleend haha!!!

mismuppet geniet lekker van je weekend en op naar een super positieve test van de week!!! hij komt vanzelf!!! die ovulatie  van mij was ook heel laat 5 dagen later als gemiddeld dus ik zat m ook wel ff te knijpen toen ie maar niet positief was!!!
maar dat gaat helemaal goed komen meis!!!

ik ga lekker verder met mijn zondagje niksen!!!

groetjes

Terug
Bovenaan