januarie stoppers waar zijn jullie?

Marjootje:
Ja inderdaad een goede ruzie kan goed zijn. Bij mij zat er alleen zoveel frustratie achter dat we nu al de hele week bezig zijn. Komt natuurlijk ook van de sint drukte op school, maar toch. Was het helemaal zat.
Dan zijn jullie reacties wel geruststellend.

Angelsky: Fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. En ik denk ook weleens het zelfde hoor. Volgens mij zijn sommige vrouwen van die zeurmiepen die van alles voelen.
kennis van mij kon de eerste weken nergens naar toe zo ziek ze was en een andere vriendin van mij had na 7 weken al bandenpijn,
Helaas kan ik nog niet mee praten, maar dat hoop ik snel te kunnen doen.
Over de ovulatie testen. Woensdag dus nog even geklust na onze "koude oorlog'( ha ha )
En de test was 's avonds nog licht positef dus wie weet. Nu maar weer afwachten tot ongeveer 14 december.

Springkikkertje:
Had je al gemist we zijn nu een team. Helaas had je een goede reden om even niet met ons bezig te zijn. Sterkte, ook voor je mannetje.
Wel fijn dat je met die testen begint. Heeft mij ook veel rust gegeven.
Je hoeft geen weken meer te klussen met het idee, zou het vandaag????
Ik denk dat het best kan op dag 8 hoor!!!

Ik wens je in ieder geval veel succes en sterkte.
Laat je weer even horen hoe het met je gaat.
Wij gaan deze ronde voor dubbel prijs, want marjootje en angelsky duimen zich suf voor ons ( toch???)

Veel liefs voor jullie allemaal en bedankt voor jullie steun
fijn weekend

Een goedemorgen meiden..................

Wat hebben wij toch een leuk groepje zo! Ik ben al gestopt bij dat andere forum, dat is niet bij te houden joh...verschrikkelijk.

Wat een spannende tijd weer mismuppet voor jou en natuurlijk ook voor springkikkertje. Was jouw test nu 2 dagen positief mismuppet? Dus je hebt er goed bijgezeten deze keer. Wij duimen ons zeker suf voor jullie en voor het nieuwe jaar zijn we gewoon allevier zwangere dames ! Nog een weekje geduld.

Hoe is het met jou Marjo? Wanneer heb je 20 weken echo ook alweer?

Hier gaat alles goed. Woensdag zat ik nog te zeuren dat ik niet zoveel voelde, maar vanaf donderdag is de misselijkheid in alle hevigheid losgebarsten! Dus ik voel me nu wel echt zwanger. Dadelijk krijg ik nog spijt dat ik zo heb zitten zeuren dat ik geen klachten had! Verder ben ik zo onwijs moe, maar slaap wel slecht. Nu zit ik nog te wachten totdat mn borsten gaan groeien, ik heb namelijk een cup b en altijd heb ik al grotere borsten gewild. Wacht maar zei mijn moeder altijd totdat je zwanger bent. Nou ik wacht af................   Heel af en toe voel ik krampjes in mijn mijn buik, in het begin was ik dan bang dat ik ongie zou worden, maar nu weet ik dat het de baarmoeder is die aan het groeien en aan het trekken is.

Gisteren hebben we het mijn broer en vriendin verteld en die waren helemaal door het dolle heen, echt leuk. Vanmiddag vertellen we het aan de zus en man van mijn mannetje. Dus ben benieuwd, altijd spannend weer.

Nou meiden doe rustig aan allemaal. Ik denk aan jullie!
Fijne zondag nog.
Groetjes

he meiden bedankt voor jullie reacties. heeft mij echt geholpen!! wat hebben wij toch een leuk groepje zo!! bedankt angel voor je extra steun hahaha we zullen allemaal ons best gaan doen!  ik moet ff wachten tot de rode duivels weer weg zijn en daan gaan we er tegenaan jippppppiiiiiieeeeee ik hoop echt dat het deze maand gaat lukken dan hebben we nog een zomer kindje hahaha.nouw dames heeel veel succes en veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxglittertjes voor succes groetjes springkikkertje

Nou beste mensen we hadden het over die kwaaltjes.
Sinds zaterdag buikpijn, daar. Dacht eerst ooooo zal wel aan het eten liggen.
Vannacht elke keer wakker. Opgeblazen gevoel en steken daar waar wij nu succes willen boeken.
Nooit gehad, toch maar ff assistent van de dokter bellen.
Moest toch voor iets anders bellen dus gooi de vraag maar in de groep.
Zij zegt doe maar ff een test. Ik denk, doe ik een ovulatie en een gewone test.
Gewone test negatief. kan ook bijna niet anders, moet pas over een week ongi worden.
Wat denk je? van de ovulatie test licht positief. Had mijn vriendin ook toen ze zwanger was. Bleven de testen ook asl maar positief. Niet een dikke vette streep maar toch. een streep.
Ik hoop echt dat het zo is, maar ga mezelf natuurlijk niet te blij maken. We wachten rustig af, maar ik wilde het toch even met jullie delen.

Angelsky, geniet maar van de leuke reacties je hebt het verdiend.

veel liefs, groetjes sterkte en succes dames!!!!

oh mismuppet spannend!!!
meid ik hoop het zo voor je dan word het een kerst om nooit te vergeten!!!
ja een zwangerschaps test is ook eigenlijk nog te vroeg om positief te testen!!
maar 14 dec (toch?)  moet je m gelijk doen hoor!!!

angel wanneer heb jij je echo nou dat begint toch ook wel aardig op te schieten!!

ik  heb me 20 weken echo 20 dec!!
nog 2 weekjes oh ik heb er zo'n zin in!!!
en ook heel raar dan zit ik op de helft!!!
oh ja ik voel de baby sinds vorige week  donderdag ofzo
zo raar maar zo gaaf doordat je het voelt kan je er echt van gaan genieten!!!

ja vond ook dat dit een lekker groepje is zo het is tenminste van iedereen te volgen!!

groetjes

Ohh Mismuppet wat spannend zeg! Ik hoop het zo voor je. Nog even geduld en misschien test je dan wel positief. Een zwangerschapstest is idd nog te vroeg, maar ik heb dat ook weleens gehoord van die ovulatietest. Ben zo benieuwd. Nog even volhouden. Hoe is het nu met je klachten?

Marjootje, ik heb 22 dec mijn eerste echo ik ben dan 9 weken. Ik vind het zo spannend. Ik probeer mijn aandacht te richten op andere dingen dan de zwangerschap dan gaat de tijd lekker snel. Wat zijn dit vervelende weken zeg. Je ziet nog niet dat je zwanger bent en je hebt alleen de test en de kwaaltjes als bewijs. Hoe vond jij die eerste weken tot aan de eerste echo? Ik denk maar steeds iedereen moet deze eerste weken doormaken, dus ik red me ook wel.......geduld geduld geduld. Het is net als van de eisprong wachten tot de menstruatie, alleen duurt het nu nog langer. Ik vind het moeilijk om met deze onzekerheid om te gaan. Maargoed, ik heb een goed gevoel, dus het gaat helemaal goed komen.  

Dus jij bent net iets voor mij met de echo, echt spannend ook voor jou zeg. Je bent dan inderdaad op de helft. Vind je de tijd snel gaan? Hoe gaat het nu lichamelijk met je?

Nou meiden  we blijven duimen en hopen voor jullie.

Liefs  

Oh en Marjo wat lijkt me dat een ontzettend gaaf geoel om je baby te voelen!!!!! Het ultieme geluksgevoel denk ik dan. Nou meid geniet ervan.
Oh ja vanaf wanneer kreeg jij een beetje een buikje?

Doeg

Nou na de heftige discussies van vorige week ben ik ook weer een beetje rustig. Ik was ff vergeten dat ik nog niet hersteld ben van die burn out en dat daardoor nogal wat spanning me teveel wordt en ik dat dan op mijn mannetje botvier. Nu krijg ik een nieuwe ARBO begeleider en ben een paar dagen thuis geweest, dus voel me een STUK beter.

Wat leuk joh die echo's, lijkt me inderdaad ook gaaf. En helemaal dat je kindje voor het eerst voelt. Aan het eind van de zwangerschap lijkt het me niet meer zo prettig want dan wordt je volgens mij half in elkaar geschopt. Maar zover is het niet. Laat ff weten hoe het ging bij die echo's! Willen jullie weten wat het wordt??? Of blijft dat een verrassing???

Hoe is het met mijn klachten, die buikpijn is er al de hele week, een beetje zo'n gevoel van ongesteld worden en steekjes.... Ben erg benieuwd of het nu raak is. Dit weekend de 14 e ben ik aan de beurt dus we zullen zien. Ben niet gespannen, maar optimistisch.

Ik hoop zo dit jaar nog zwanger te zijn. maar goed... afwachten maar weer.
Mijn nichtje is vannacht bevallen!! een meisje zij is ook een jaar bezig geweest.
Ik duim en steek kaarsjes aan, dus aan ons zal het niet liggen!!

Veel liefs van mij
p.s waar komen jullie vandaan??? Ik kom uit Arnhem

Terug
Bovenaan