A
Anoniem
Guest
Marjootje:
Ja inderdaad een goede ruzie kan goed zijn. Bij mij zat er alleen zoveel frustratie achter dat we nu al de hele week bezig zijn. Komt natuurlijk ook van de sint drukte op school, maar toch. Was het helemaal zat.
Dan zijn jullie reacties wel geruststellend.
Angelsky: Fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. En ik denk ook weleens het zelfde hoor. Volgens mij zijn sommige vrouwen van die zeurmiepen die van alles voelen.
kennis van mij kon de eerste weken nergens naar toe zo ziek ze was en een andere vriendin van mij had na 7 weken al bandenpijn,
Helaas kan ik nog niet mee praten, maar dat hoop ik snel te kunnen doen.
Over de ovulatie testen. Woensdag dus nog even geklust na onze "koude oorlog'( ha ha )
En de test was 's avonds nog licht positef dus wie weet. Nu maar weer afwachten tot ongeveer 14 december.
Springkikkertje:
Had je al gemist we zijn nu een team. Helaas had je een goede reden om even niet met ons bezig te zijn. Sterkte, ook voor je mannetje.
Wel fijn dat je met die testen begint. Heeft mij ook veel rust gegeven.
Je hoeft geen weken meer te klussen met het idee, zou het vandaag????
Ik denk dat het best kan op dag 8 hoor!!!
Ik wens je in ieder geval veel succes en sterkte.
Laat je weer even horen hoe het met je gaat.
Wij gaan deze ronde voor dubbel prijs, want marjootje en angelsky duimen zich suf voor ons ( toch???)
Veel liefs voor jullie allemaal en bedankt voor jullie steun
fijn weekend
Ja inderdaad een goede ruzie kan goed zijn. Bij mij zat er alleen zoveel frustratie achter dat we nu al de hele week bezig zijn. Komt natuurlijk ook van de sint drukte op school, maar toch. Was het helemaal zat.
Dan zijn jullie reacties wel geruststellend.
Angelsky: Fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. En ik denk ook weleens het zelfde hoor. Volgens mij zijn sommige vrouwen van die zeurmiepen die van alles voelen.
kennis van mij kon de eerste weken nergens naar toe zo ziek ze was en een andere vriendin van mij had na 7 weken al bandenpijn,
Helaas kan ik nog niet mee praten, maar dat hoop ik snel te kunnen doen.
Over de ovulatie testen. Woensdag dus nog even geklust na onze "koude oorlog'( ha ha )
En de test was 's avonds nog licht positef dus wie weet. Nu maar weer afwachten tot ongeveer 14 december.
Springkikkertje:
Had je al gemist we zijn nu een team. Helaas had je een goede reden om even niet met ons bezig te zijn. Sterkte, ook voor je mannetje.
Wel fijn dat je met die testen begint. Heeft mij ook veel rust gegeven.
Je hoeft geen weken meer te klussen met het idee, zou het vandaag????
Ik denk dat het best kan op dag 8 hoor!!!
Ik wens je in ieder geval veel succes en sterkte.
Laat je weer even horen hoe het met je gaat.
Wij gaan deze ronde voor dubbel prijs, want marjootje en angelsky duimen zich suf voor ons ( toch???)
Veel liefs voor jullie allemaal en bedankt voor jullie steun
fijn weekend