januarie stoppers waar zijn jullie?

Nou dames, gisteren positief getest en vandaag weer. Dus gister man lief maar aan zijn mouw getrokken dat we er weer tegen aan konden.
Alleen mijn manlief is van ovetuigd dat nu we die testen gebruiken 1 of 2 keer ook wel genoeg is.
Je zult begrijpen dat even binnen in mij iets ontplofte. Maar ik bleef rustig.
Ik heb hem gezegd dat nu we die testen gebruiken ik er voor vol 100 procent wil gaan.
Natuurlijk snap ik dat het allemaal niet romantisch is en dat je niet iedere dag zin hebt om je vrouw te bespringen. Hij moet niets, maar heb hem toch even vriendelijk op het hart gedrukt dat ik niet de enige ben die dit HHEEEEL graag wil.
Naar mijn weten gaan we er met z'n 2 en voor.

Maar wat zijn mannen makkelijk te beinvloeden. Vrienden van ons waren allemaal vrij snel zwanger ( yeah right ) die zeggen dat je de sex niet moet plannen het gaat allemaal vanzelf.
Dat is volgens mij al 2009 jaar geleden dat het een keer vanzelf ging.

Wij hier in dit forum weten beter. En dat maakt dat ik dus even mijn gefrustreerde ei hier neer leg.

Mannen hoeven alleen 1  weekje in de maand hun best te doen en dat is het dan.
Wij stoppen met de de pil,
slikken folium zuur, houden de afscheiding in de gaten, zitten elke maand 2 weken in spanning.
Maar als het dan eindelijk raak is, dan begint het pas. Want dan mag je 9 maanden voor jezelf en de kleine zorgen.

PPOOOOEEEEEHHHH dat lucht ff op.
Kan ik er weer even tegen.
Ik wacht het vanavond wel af. Morgen is de test ook nog wel positief denk, maar goed het gaat ff om het principe.

veel liefs en jullie horen nog.

Wat fijn Mismuppet dat je positief hebt getest! En al 2 keer, dadelijk ga je mij nog achterna met 5 keer hahaha..............ik kan me jouw frustratie precies voorstellen. IK had dat toen ook. Vriendlief die veel nonchalanter was dan ik. En nee het is niet romantisch meer, maar wil je nou een kind of niet zei ik dan. We hebben maar 1 kans per maand dus niet zeuren! Ik kan er nu nog boos over worden als ik er aan denk. Voor die mannen is het zoveel makkelijker allemaal. Net wat jij zegt. Zij hebben makkelijk praten met zijn allen, maar wij zijn er 24 uur per dag ermee bezig. Ik heb dat zelfs nu nog een beetje.............ik ben zo ontzettend onzeker en bang. En vriend stelt me wel gerust, maar is er veel minder mee bezig. Hij zegt dat alles goed gaat en dat is super, hij tilt me er vaak weer bovenop, maar de mannen kunnen niet voelen wat wij voelen. En dat is soms heel erg lastig!
Dus trek hem aan zijn oren en klussen!!!!!!!!!! Komt goed. Zet hem op.

Marjootje goed om te horen dat jij dezelfde symptomen dan ik had> bijna geen dus. Het neem mijn onzekerheid wel meer weg, maar ik blijf met vlagen erg onzeker. Mijn borsten blijven pijnlijk, onlasting blijft hard, af en toe kleine steekjes en erg moe, maar dat was het dan ook wel. Heel erg af en toe misselijk. Oh men ik ben zo bang. Ik ben steeds aan het twijfelen om verlsokundige te bellen om me gerust te stellen, ik kan iet genieten zo, maar dat vind ik ook weer zo stom.
Mijn ouders zeggen ook dat ik geen reden heb om me zorgen te maken behalve de miskraam dan, omdat vriend en ik allbei gezond zijn dus het gaat gewoon goed.

Nou lekker he mismuppet om even van je af te praten!

Doei meiden

die mannen snappen er ook helemaal niks van!!!!
ze zijn werkelijkwaar allemaal het zelfde gemaakt

die van mij was inderdaad ook zo. lukt het niet nou dan hebben we toch nog zeeen van tijd. ja nou doei echt niet dus he voor ons is het zo: krijgen we groen licht dan kan het geen seconde uit onze gedachte weg zijn we alles in gedachten al aan het kopen en namen aan het verzinnen noem maar op iedere maand dat het niet lukt is een enorme teleurstelling en dus is het klus  tijd gaan we er voor 1000% voor!!!
tja die karakterverschillen tussen ons geslacht is wel lastig!!!
maar goed we moeten het maar met ze doen he haha!!!

fijn dat je test positief was dus nu komt de spannende wachttijd weer!!!
wanneer zou je nod moeten zijn??

angel bel dan gewoon lekker naar de gyn!!
ze zijn er ook voor om je gerust te stellen en het is toch ook niet meer dan logisch dat je onzeker bent het is toch niet niks wat er al gebeurd is met je!!!
kun je je echo toch niet iets eerder krijgen dat ze misschien gewoon kunnen kijken dat het hartje klopt als ze eenmaal een kloppend hartje   hebben gezien is de kans op een miskraam nog maar 1 tot 2% dus dat moet heel veel rust aan je geven denk ik ik heb dit zelf gister pas gelezen wou dat ik het eerder wist want heb me ook tot de 12e week echt nog veel zorgen gemaakt!!!

mismuppet gooi al die frustratie er maar lekker uit hier hoor dit geslacht snapt je wel!!!

groetjes

Nou het is toch fantastisch hoe we zo lekker kunnen kletsen!!! En wat fijn dat jullie mannen het ook zo deden. Ik begon al bijna te denken dat ik misschien te saai was tijdens de sex.
Maar goed, heb gisteravond toch ruzie gehad tot vanavond toe. Maar de  meningen zijn weer uitgewisseld. Hij een lul ik een trut.
En we weten weer waar we aan toe zijn.
Vanavond dus wel geklust, omdat hij het graag wou en hij wil heel graag kinderen!!! he he  
Ik heb hem ook gezegd dat ik hem wel snap, maar het doel heiligt de middelen en volgens mij snapt ie het nu wel ( een beetje)

Zometeen ga ik even testen of ie vandaag nog positief is.

Angelsky: ik denk dat je angst heel reeël is. Je hebt immers al een keer meegemaakt dat het misging. Dus heb jij meer angst dan iemand die gewoon zwanger is geraakt en wel ziet wat er gebeurt.
Ik denk dat je zoals marjootje zegt gewoon even moet bellen, en open je gevoelens op tafel moet leggen!!!
Ze maken dat daar wel vaker mee! en ze zijn er voor jou.
( heb er geen ervaring mee, maar je snapt wat ik bedoel.)

Marjootje: ook erg bedankt voor jouw reactie, het is altijd fijn om te weten dat kerels gewoon lomp onbeschoft dom zijn( lees: lief gezellig opbeurend en we kunnen ze niet missen)
En soms ga je dan aan jezelf twijfelen.

Bedankt voor jullie zeer lieve leuke reacties,
ik houd jullie op de hoogte!!!!
fijne avond.

he meiden daar ben ik weer eindelijk!!! WAT EEN GEWEEEELLLLDIIIGGG NIEUWS OM TE LEZEN!! GEFELICITEERD angel-sky. ik wacht helaas op de duivels deze maand wordt het niks te veel stress en bijna niet geklust helaas is mijn schoonvader overleeden op 13 nov hij was al een tijdje ziek ik hoop dat we nu naa alles er weer voor kunen gaan!! ik begin naa mijn ongi met de ovu testen ik ben zo benieuwd!! vorige maand voelde ik mijn eisprong op dag 6 en 7 van mijn cyclus(denk dat het mijn ei was) had steekjes in mijn rechter eierstok!! zouw dat mijn eisprong zijn wat denken jullie? aan alle meiden weer heel veel succes de komende ronde  groetjes en heelllll veellll xxxjes Springkikkertje

Ja...........dit kletsen hier is heel erg fijn! Wat een uitkomst.
Ik moest wel lachen om jouw verhaal mimuppet; conclusie hij is een lul en ik ben een trut hahaha, erg grappig kwam dit over. Maar jullie het al weer bijgelegd door te klussen. Stiekem denken mannen er ook best wel over na, maar geven ze het niet toe.
Ik ben benieuwd hoe je ovutest nu is?!

Bedankt Marjootje en mismuppet voor jullie reactie. Vandaag was ik weer beetje gerustgesteld door 1 of andere normale site; www.allesoverkinderen.nl. Hier stond bij week 7 dat je nog helemaal niet zo gek veel last van symptomen hoeft te hebben net zoals wij Marjo. Kijk weet je wat het is.........je maakt jezelf ook helemaal gek door al die verhalen op internet van iedereen, je gaat je vergelijken met een ander en dat kan niet, dat moet ik niet doen. Iedereen is anders. Vriendin van mij zei ooit toen ze zwanger was van de eerste; Nooit kijk ik meer op internet naar verhalen van anderen over zwangerschap, want je maakt jezelf gek. En wat doe ik nu....... precies hetzelfde........ja hoor. Maar dat is ook een logische reactie denk ik, je wil zoveel mogelijk lezen. Nou ik heb een goed boek gehaald en die moet mijn leeshonger maar stillen. Ik ga niet meer heel internet afstruinen. Ik houd alleen nog contact met jullie, want dat is super.
Mocht ik me binnenkort weer onzeker voelen dan bel ik de verloskundige. En verder wachten we rustig af. En probeer ik te genieten. Zo! Hahaha

Springkikkertje; gecondoleerd met je schoonvader, wat vreselijk zeg. Ik kan me voorstellen dat je hoofd er deze maand niet naar stond, wie weet is het dan juist wel raak. Anders veel succes in de volgende ronde.

Fijne avond en welterusten

oh springkikkertje wat een vervelend nieuw zeg gecondoleerd en ik hoop voor je dat je jezelf deze maand wat beter voelt en weer vol goeie energie de volgende ronde in kan gaan!!!
ik weet niet of dat je eisprong is geweest het is bij iedereen anders en iedereen voelt het anders of zelfs niet dus ik kan je daar niet echt mee helpen!!!
maar een ovulatietest geeft echt veel rust een zekerheid het is wel echt een aanrader!!!
succes!!!

tja angel er worden inderdaad veel horror verhalen geschreven op internet en je moet je er ook niet te veel van aantrekken hoor sommige mensen klagen ook wel heel snel over pijntjes en dingetjes nu snap ik ook wel dat er vrouwen zijn die hele vervelende zwangerschappen hebben maar er zijn ook gewoon mensen die snel klagen!!!

mismuppet soms is een goeie ruzie even nodig om ze tot bezinken te krijgen en dan moeten ze er eerst over nadenken en ze zullen het inderdaad niet toegeven maar geven toch wel de hints dat ze het wel hebben begrepen dat maakt ze toch ook wel schattig!!!

meiden fijne sinterklaasavond
ik ga nog even liggen want de hele bende komt hierheen dus dan ben ik liever een beetje uitgerust!!!

groetjes

Terug
Bovenaan