januarie stoppers waar zijn jullie?

Ja inderdaad je hebt ook nog die burn-out gehad.........je zou dat bijna weer vergeten. Fijn dat je je nu weer wat beter voelt en even een pas op de plaats hebt gemaakt.
Goed dat je zo optimistisch blijft en dat moet je ook doen. Het komt helemaal goed en voor je het weet ben ook jij zwanger. Uiteindelijk komt de tijd voor iedereen.
Ik had ook die ongiekrampjes vanaf bijna de eisprong tot nu toe zelfs nog, wel minder nu, maar ze zijn er nu en dan wel. Dus wie weet.............

Bij mijn echo kunnen ze natuurlijk nog geen geslacht zien, maar als het zover is dan willen wij het denk ik wel weten. Ik twijfel nog terwijl mijn vriend het wel wil weten. Maanden geleden was het precies andersom. De tijd zal het leren. Eerst maar eens de eerste echo.

Dus jij komt uit Arhnem, dan wonen wij nog geen half uur bij elkaar vandaan. Ik woon aan de andere kant van de waal en dan 30 km richting het westen hahahaha.......lekker vaag he. Tja ik woon in een dorp vlakbij druten. Maar ik durf niet zo goed het dorp te noemen, want ik ben bang dat mensen toevallig mij gaan herkennen...........die kans is waarschijnlijk nul, maar toch. Als ik het van de daken af kan schreeuwen dat ik zwanger ben, dan zal ik het je vertellen oke hahaha. Mijn schoonzus woont ook in Arnhem en ik ben ook regelmatig in Arnhem te vinden. Ja Nederland is niet groot dus je woont al snel dichtbij elkaar, maar dit is wel heel dichtbij. Leuk!

Nou meiden ik duik het bed in. ben zo moe steeds.
Doe het rustig aan allemaal, denk goed aan jullie zelf en tot gauw.

Welterusten

P.s. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Jullie zullen dat best al ergens geschreven hebben, maar ben het even kwijt. Ik heb wel even terug gelezen en kon het zo gauw niet vinden. Volgens mij gata dit sneller zo.
Ik ben 28.

Oke doeg

hey meiden,

oeh een burn-out is niet niks dus inderdaad lekker ff je rust nemen als dat kan!!
is ook erg belangrijk bij zwanger worden!!!

bij ons is het ook zo dat ik eigenlijk niet wil weten wat het word en manlief wel aan de andere kant is het wel erg makkelijk met namen kamertje kleertjes enz.

ik zeg liever niet waar ik vandaan kom omdat er meerde bekenden bezig zijn met kinderen en zij niet echt hoeven te weten dat ik dit ben maar zeg maar dat ik 45 min. rijden van arnhem woon!!

en ik ben 23!!!

nou dat was het wel even denk ik ben eigenlijk een beetje vergeten wat er verder allemaal stond!!!

meis ik duim voor je dat het goed raak is deze maand ik had ook steeds last van ongi buikpijn!!!

liefs

he meiden daar ben ik weer!! nouw de rode duvels zijn weer weg pfffff gelukkig. ik ben zo benieuwd naar jullie ervaringen over de echo ´s spanend zeg allemaal!! ff de vraagjes beantwoorden ik woon in tilburg en ben 29 bijna 30 ahhhhhh!!! maar pas in feb hoor hahaha ik gaa vandaag is een ovulatie testje er tegenaan gooien ben benieuwd! ik hoop dat er iets te zien en  is mijn vriend is de komende tijd veel thuis hoef ff niet naar het buitenland voor zijn werk jipiiiiiieeeee!!  dat wordt klussen geblazen hahahaha heel veel succes meiden en ik blijf voor jullie duimen groetjes xxxjes springkikkertje

Hallo allemaal,

Marjootje het wil niet altijd zeggen dat het ook klopt als de verlsokundige het geslacht bekent maakt. Ik ken genoeg mensen waarbij ze pas met de geboorte erachter kwamen dat het toc het andere geslacht was. Dus ik zou nog niet alles durven kopen denk ik. Ik zou het vooral unisex houden. Maargoed dat is nog helemaal niet ter zake voor ons, want dat duurt allemaal nog wel even. Voor jou daarentegen wordt het erg spannend zaterdag.

Springkikkertje, ik hoop dat je ovutest snel positief mag zijn. Ik zal voor je duimen. Fijn dat je mannetje nu niet meer weg hoeft, dat is ook een hele geruststelling.

Mismuppet hoe is het met jou?????????? Vandaag je NOD........oh spannend. Laat snel wat van je horen. Ik denk aan je.

Liefs

nou, ik zeg maar 1 ding............... ong i netjes op tijd
Jammmmeeeeerrrrrrrrrrrr!!!
Maar goed, van de week voelde ik me al snel NIET zwanger, dus op naar de volgende ronde.
Het duimen gaat nu beginnen voor springkikkertje. Toen die test positief werd was voor mij echt een opluchting!!!

En dames maakt mij niet uit hoor als ik niet week waar jullie vandaan komen. Vind jullie even aardig en even gezellig!!!!
Ik ben 26 trouwens.

Je hoort snel weer van me, ga nu weer even van  mijn always momenten genieten. Om volgende week weer netjes met de testen te beginne.

Tot snel veel liefs Mij

He wat jammer nou Mismuppet, kloten zeg! Ik had het zo gehoopt voor je! Knap dat je zo positief blijft. Hou je taai meid en we gaan gewoon door naar de volgende ronde oke, wij blijven jou/jullie steunen.

Springkikkertje, is de test al positief?

Hier alles rustig. Ik voel me beter dan vorige week. Soms onzeker. Nog even geduld!

Fijne avond.

hallo meiden help!! ik snap er ff niks van ben nu al aan het testen (met ovu testen) sinds 8 dagen heb vanmiddag ff weer een testje gedaan en ik zag niks, maar later naa 1 uur wel  2 lichte streepjes maar op de test zeggen ze naa 10 min niet aflezen,maar die van de andere dagen zie   je nog steeds maar een streep en geen 2  streepjes ik weet het ff niet!!! morgen maar weer testen dan? heb vandaag wel weer van die steekjes in mijn eierstokjes hahahaha .oh welke ovu testen vinden jullie het beste?   ik heb die van het kruitvat,zouden die van internet die goedkoope wat zijn? ik hoor het nog wel van jullie!!!  groetjes springkikkertje.

Terug
Bovenaan