januarie stoppers waar zijn jullie?

Hey springkikkertje.
Ik heb de testen van kruidvat gebruikt en die ( goedkope) van sensitest.
Bij beide testen geeft ie bij mij na een minuut of 2 al resultaat. ( als ik ei sprong heb)
De eesrte dag heeeel liecht en de 2 dag duidelijker.
Ik had ook bij de eerste keer dat ik die testen gebruikte dat ik in de stress zat, of die test wel positief zou worden.
En was die maand ook erg laat.
Misschien dat je onderbewuste het wel beinvloed.
En zoals angelsky toen tegen mij.....
Rustig afwachten hij wordt vanzelf positief.
Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu???
Ik kreeg bij de 1e keer testen pas eisprong rond de 16 e dag. en mijn cyclus is 25 dagen maar die maand 28.

Succes ik duim voor je.....

Hallo missmuped ik zit vandaag op de 9 dag van mijn cyclus heb onzetende steekjes in mijn   eierstok ik hoop dat het eisprong is!! anders gaa ik morgen snel weer nieuwe testen halen hahaha maar   we gaan voor de zekerheid dit weekend goed ons best doen  hahaha bedankt voor je advies groetjes xxxjes springkikkertje

Hoi meiden,

Sorry dat ik even niet ben geweest hier. Ik ben paar dagen weggeweest.
Springkikker, na 10 minuten test niet meer aflezen. Hij owrdt inderdaad vanzelf positief. Ik zou wel blijven testen. Ik bestelde de testen op www.testjezelf.nu Ook van dit merk. Lekker goedkoop en werkt prima. Ook heb ik ze van de kruidvat weleens gebruikt.

Marjo, jij hebt zaterdag je 20 weken echo gehad toch? Hoe was het gegaan?

Over anderhalf uur heb ik mijn eerste echo en ben echt zo ontzettend zenuwachtig, echt niet normaal, vandaar dat ik ook zo vroeg wakker ben. Ik word gek van de zenuwen.

Hoe is het met jou Mismuppet? Binnenkort weer ovutesten? Aankomende week of niet?
Jij hebt natuurlijk nou ook lekker vakantie he..............heerlijk!!!
Nou geniet ervan, dan kun je er ontspannen tegenaan

Springkikker succes en Marjo,  we horen  graag van je.

En ik laat jullie weten hoe het afloopt vandaag.
Doeg liefs

Wauwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!
Ik kan wel schreeuwen van geluk! De echo was zo ontzettend mooi. Zo duidelijk. Onze spruit bewoog heel erg veel en het hartje klopte hevig. We zijn al iets verder dan verwacht, bijna 10 weken nu. Ik heb een mooie pasfoto hahaha en over 3 weken de tweede echo. Ik heb er nu al zin in. Ik wilde gewoon niet dat ze stopte met de echo, het was prachtig om te zien. Ik had niet verwacht om zo'n duidelijk beeld te zien. Onze kerstdagen kunnen niet meer stuk. Ik krijg mijn grijns niet meer van mijn gezicht af gewoon. Nou dit wide ik even met jullie delen!

Hallo angel wat gaaf die echo!!! ik ben blij dat alles goed gaat.oh ik heb zaterdag en zondag positieve ovu testen gehad vandaag ff weer getest en er was niks meer. we hebben flink ons best gedaan dit weekend hahaha nu maar weer wachten op 1 jan heb ik mijn nod dag!! spanend allemaal!! het zou wel een heel mooi nieuwjaars kadeautje zijn. ik spreek jullie naa de kerst wel weer, gaa lekker naar groningen met kerst ff naar mijn lieve schoonmoeder . ik wens jullie prettige feestdagen toe en een vruchtbaar 2009!!! groetjes springkikkertje  xxxxxxxxxxxxxxxx

Nou, voor de 1 e keer. Ik heb telekns een bericht proberen te versturen maar hij wilde hem telkens niet plaatsen i snap er niets van.
Maar goed, ook jullie wens en wenste ik fijne feestdagen.

Ik heb 3 dagen positief getest, geklust, dus het is weer afwachten.
Gaaf zo'n echo lijkt me,
Kunnen ze aan de hand van die echo nog meer vertellen of niet ozveel??
Nou sprigkikkertje
Nog ff afwachten en dan maar duimen. Ik duim met je mee.

veel liefs

Ik denk waar is iedereen toch?!
Hebben jullie fijne dagen gehad?

Bedankt voor je reactie springkikkertje. En ja mismuppet zo'n echo is echt zo ontzettend gaaf. Het is zo wonderlijk allemaal. Ze kunnen verder nog niet veel zien. Ze hebben het kindje opgemeten en de hoofdomvang opgemeten. Daaraan zagen ze dat wij al iets verder waren. Maar dat is ook goed mogelijk, want ik had ook van die rare ovulatietesten, 5 dagen positief is wel erg lang. Ons kindje was ook al erg lang hahaha. En hij bewoog heel erg veel. Over 2 weken mogen we weer, ik tel de dagen nu alweer af.

Dus jij hebt zondag je NOD mismuppet? En jij springkikker? Hoe is het met jou?
Nou fijne jaarwisseling alvast en tot gauw.

Groetjes

Terug
Bovenaan