januarie stoppers waar zijn jullie?

Oh ik zie nu dat je 1 januari je NOD hebt springkikkertje..........spannend zeg.
Hoe is je gevoel nu? Ik zal voor jullie duimen weer deze week. Hou je taai dames.

Doeg

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie. En voor springkikker en mismuppet vooral een vruchtbaar jaar gewenst. Maar hopelijk is het nu alsnog raak!

Marjootje hoe is het met jou? Lang niets gehoord!

Doei meiden

hoi meiden

wat een ge**** was dat hier zeg
maar allereerst
Gelukkig nieuwjaar!!!!!!

heb het ook wel erg druk gehad heb me een slag in de rondte gewerkt  dus ben hier ook niet zo vaak geweest maar dan dacht ik even gauw een berichtje achter laten en dan lukte het niet!!!

angel fijn dat alles goed was!!!
gaaf he om zo'n klein mensje in je te zien!!!

wij hadden 20 dec. de 20 wkn echo gehad en alles zag er super goed uit pff wat was ik zenuwachtig van te voren!!!
maar ook zo mooi alles erop en eraan!!!
voel me ook nog steeds prima nog steeds wel moe maar heb dan ook wel te veel gewerkt de afglopen tijd dus het is een beetje me eigen schuld!!!
maar nu lekker een paar dagen vrij!!!

mismuppet en springkikker ik ben benieuwd meiden!!!
ik duim voor jullie!!!

liefs

hallo meiden!! gelukkig nieuwjaar!! helaas ben ik op 31 dec ongi geworden!!! op naar de volgende ronde weeeeerrrr  gaa komende week naar de hh verwijzing halen voor de vruchtbaarheids testen ik hoop dat ik snel een af heb bij het ziekenhuis.   laat wel meer weten als ik bij de dokter ben gew!!! groetjes xxx jes springkikkertje

He wat balen springkikkertje! Goed dat je nu naar de dokter stapt. Sterkte en hopelijk kun je snel terecht in het ziekenhuis.

Fijn om te lezen dat alles goed is met jullie baby op de 20 weken echo. Nu ben je al over de helft. Wat moet dat heerlijk zijn.

Ik ben zelf op het moment weer eens heerlijk onzeker. Wat kan een mens zichzelf gek maken zeg. Ik ben nu 11 weken en heb over 1,5 week weer een echo.
Ik word gewoon zo onzeker omdat er dagen zijn dat ik me zo goed voel.....ik wil constant gerustgesteld worden. Was het maar een dikke week verder.

Fijn weekend nog meiden.

Liefs

Meiden van het goede leven, ook allemaal een super goed nieuwjaar gewenst.
Gezond en vruchtbaar,

Marjootje, ik had het zelfde probleem. Kon bijna een week niet reageren.
Ik baalde als een stekker. Maar nu kan het weer.

Angelsky. Ik hoop dat je binnenkort wat meer kan genieten. Maar ik snap je bezorgde gevoel ook wel. En ik zie het maar zo. het is de eerste keer dat je een kindje op de wereld gaat zetten.  dat is niet zomaar iets.

Springkikkertje, balen hoor....... Ik hoop dat het bezoek aan de hh wat uitwijst.

Dat willen wij voorlopig nog even niet. We proberen nog ff door met de ovulatie testen
Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben dus verwacht dat ik donderdag gewoon weer ongesteld wordt.
Op naar de volgende ronde maar weer.   Durf eigenlijk al niet meer erop te rekenen dat het een keer raak is. Ik denk dat ik me een slag in de rond zou   schrikken.
Maar goed het duimen kan weer beginnen. Doen we met z'n allen dus er moet wel iets positiefs uitkomen.

Veel liefs en een fijne week alvast mij.

Dank je mismuppet. Ik voel me inmiddels al iets geruster. Veel mensen met ervaring praten op mij in en alle positieve dingen van jullie doen ook goed.
Ik had toen ook niet het gevoel zwanger te zijn, dus je weet nooit mismuppet! En ja als het zo is schrik je je eigen een ongeluk. Maar wel super leuk en spannend. Hou je taai!
En natuurlijk werkze weer deze week.

Groetjes

nou beste mensen zoals verwacht ik ook ongesteld. een dag te vroeg nog wel.
Jammer. op dat moment   dacht ik ach ja....
Maar nu begin ik toch wel te balen.
Durf soms niet eens meer te hopen dat het ineens zo zou kunnen zijn.
Heb ook geen zin in dat verplichte gehanes elke keer.
Kort gezegd ik heb er ff tabak van....

Als je met de pil stopt verwacht je in de eerste plaats niet dat je over spannen wordt en in tweede plaats niet dat je na een jaar nog niet zwanger bent.
Maar ja, moet maar weer even bezinken.
De hormonen doen op dit moment ook veel natuurlijk. Ik ben niet zo vrolijk als ik ongi ben dus.
Heb wel die teunisbloem olie pillen gehaald misschien dat dat wat is.

Nou tot snel meiden,

Terug
Bovenaan