januarie stoppers waar zijn jullie?

he missmupped ik snap precies wat je bedoelt bah!!! ik ben het ook beu.ben vandaag naar de hh gew en heb verwijzijn gehad voor het ziekenhuis! maar kan pas 5 maart daar terecht bah nog langer wachten!! er is een lange wacht lijst dus we zijn niet de enigen die zo lang moeten aanmoderen!!  wat zijn dat voor pilletjes die jij hebt dan? ken ik niet? groetjes xxxjes springkikkertje

He wat vervelend voor je mismuppet. Kan me voorstellen dat je er onderhand de *%#$@ van krijgt. Dat zou ik ook hebben hoor. Het is zo frustrerend allemaal. Sterkte meid, Hou je taai en jij ook springkikker, dat is inderdaad een belachelijk lange tijd wachten voor het ziekenhuis. Bah! Het valt ook allemaal niet mee. Ik kan alleen maar zeggen blijf positief ook al is dat nu onmogelijk. Sterkte meiden. Ik blijf aan jullie denken.
Liefs

ja meiden bedankt, soms heb je ff steun nodig. Het vervelende is je kunt er bijna met niemand over praten. En mijn man heeft ook een beetje hetzelfde gevoel.
Het enige profijt wat ik nu heb is dat we na die ruzie van 2 maanden terug. Nu wel tot dezelfde conclusie komen. Het gaat niet vanzelf. zoals zijn vrienden zeggen.

Die pillen die ik heb gehaald zijn teunisbloem capsules.
Stond laatst iets over in het forum.
Is puur nattur, op het flesje staat dat het helpt de vrouwelijke organen gezond(er ) te maken. Je menstruatie wordt regelmatiger en het gaat de stemmings wissellingen tegen.
Dus ik dacht, ach baat het niet.... Staan wisselende verhalen over op internet, maar zeker ook verhalen van meiden die denken dat ze eerder zwanger waren door de pillen. Dus probeer ik het ook.

alvast fijn weekend,
groetjes van mij

hallo meiden heb ff een vraagje!! weet iemand van jullie wat ze evt bij het 1ste bezoek gaan doen  bij de gyn ik moet samen met mijn vriend komen ik weet dat ze zijn sperma gaan testen en mijn bloed en ik krijg een echo maar wat voor echo inwendig of niet? heeft iemand van ons daar evaring mee? of wel eens iets van iemand anders gehoord? ben ff nieuwschierig groetjes xxxjes springkikkertje

ha meiden,

mismuppet, meid alles proberen wat je leest zou ik ook doen en heb vertrouwen in je producten die je gebruikt denk dat dat ook helpt!!!

springkikker sorry ik kan je niet helpen ik heb echt geen flauw idee wat ze doen bij zo'n bezoek.

angel, ga er lekker van genieten je hebt het hartje zien kloppen de kans dat het dan nog fout gaat is onder de 1% echt waar ga er lekker van genieten en deze week denk ik de echo??? lekker kijken hoe je kindje aan het rond spartelen is!!

wij hebben 8 feb. een 3d echo heb ik echt zo'n zin in!!
gister met mijn zus wezen shoppen en nu echt positie kleding gekocht ben nu 5 maanden dus het werd nu wel eens tijd mijn oude kleren gingen nu wel met de dag strakker zitten!!!
echt zulke gave kleren gekocht bijna allemaal van noppies dat is zo'n leuk merk!!

groetjes

Ja , marjootje ik denk dat ik dat denkbeeld maar aan houd. ik denk dat de teunisbloem olie weleens zou kunnen helpen. Ik zit de laatse tijd ook weer lekker in mijn vel, dus ik heb zin om aankomende week  weer te gaan testen.
Maar een beetje duim hulp kan ik altijd gebruiken natuurlijk.

Springkikker: ook alweer getest???ook deze maand duim ik weer voor jou.
Miischien ook iets voor jou die teunisbloem olie???

Angelsky: En al steeds meer aan het genieten???? Ik hoop zo dat ik nu ook snel zwanger ben kunnen we daar lekker met z'n allen over kletsen.

Veel liefs

nou het is voor mij nu echt de nationale baal maand.
Ik was er inmiddels wel een beetje aan gewend dat iedereen om ons heen zwanger werd.
Maar nu kregen we al te horen in okt. dat de ex van mijn man zwanger was. Die nooit geen kinderen wilde en zogenaamd onvruchtbaar was. Dat was al minder.
Nu is een collega van mij ook zwanger in 1 x raak.
Dit is zo'n collega die 2 jaar geleden nog riep als ik zwanger word laat ik het weghalen. en toen ik haar vertelde dat wij kinderen wilde wilde zij het ook.
Dus niet dat ik daar nu dagen van overstuur ga wezen. Maar ben het nu ff allemaal flink zat. Iedereen die het graag wil krijgt niets of doet er lang over en de mensen die denken een nieuw product aan te schaffen zo zien zij het zijn met een poep en een scheet zwanger.
Ik heb er tabak van en geen zin meer in.... bah bah bah.

ZZzzooooo, dat ben ik ook weer ff kwijt.

liefs

Terug
Bovenaan