januarie stoppers waar zijn jullie?

He meiden,

He wat rot allemaal voor je mismuppet. Ik vind het zo vervelend om jouw verhaal te lezen en ik snap helemaal hoe je je voelt. Het is zo pijnlijk als iedereen maar zwanger wordt en dan vooral mensen die er idd allemaal nuchter over doen en hop zwanger zijn. Dat is echt niet leuk. En het allerergste is dat je gewoon er helemaal niets tegen kunt doen, alleen maar wachten wachten en nog eens wachten. Het enige waar je je aan vast kan houden is dat ook echt voor jou de tijd gaat komen dat je zwanger bent, al kun je je dat nu niet voorstellen. Probeer op jezelf in te praten. En weet dat wij aan je denken en ons te pletter duimen voor je, ook voor jou springkikker. Probeer je hoofd koel te houden en niet teveel aan zwanger zijn te denken en iets anders heel erg leuks te plannen, waar je je aandacht op kan richten. Misschien leuke vakantie, iets nieuws aanschaffen, ik noem maar iets. Sterkte meid.

Marjootje; Jeetje hoef jij nu pas positiekleding aan? Nou ik nog net niet, maar ik heb al wel een broek aangeschaft. Het buikje begint nou toch wel te komen hoor. Mijn taille begint aardig te verdwijnen ook. Ik zit er niet mee, maar tot 5 maanden zonder positiekleding ga ik niet redden.
We zijn nu 13 weken. Afgelopen woensdag weer echo gehad en idd alles was goed. En jeetje wat is die kleine gegroeid zeg. Tot het kontje 6.1 cm en met benen erbij ongeveer 8,5 a 9 cm.Wat een verschil met de vorige keer. Uitgerekende datum is 25 juli. Hij was lekker aan het bewegen, echt leuk om te zien. 11 februari weer controle en dan gaan we naar het hartje luisteren.
Ik ben benieuwd hoe jou pretecho is. Wij willen dat ook straks, maar geen 3d. Ik vind dat er niet prettig uitzien.
Verder gaat alles goed met me, de moeheid wordt iets minder en de misselijkheid is zo goed als verdwenen, heel af en toe nog maar.

Nou meiden fijn weekend

hey meiden! ben weer aan het testen! vandaag een licht streepje ik denk dat ik morgen mijn ei heb maar wachten wel weer af.ben erg verkouden dus denk dat het deze maand weeeeerrrr niks wordtangel:  wat leuk om te horen dat alles goed gaat het kindje en ja ik zal mijn best doen om mijn aandacht te richten op andere dingen hihihi ben al bezig onze vakantie te planen!   ff vraagje aan alle meiden: wie gaat er naar de 9 maanden beurs? en de hh beurs? ben vorig jaar ook geweest was best wel infomatief en gezeli haha groetjes xxxjes springkikkertje

He springkikkertje,

Oh spannend weer zeg. De eisprong is pas na een positieve test he en een licht streepje is nog niet positief, maar dan is het wel al dichtbij, dus blijven testen totdat ie een dikke streep aangeeft en ook weer weg is. Succes meisje!
Ik ga naar de negen maanden beurs met mijn moeder. Wij gaan op de vrijdag! En jij? Misschien kunnen we wel meeten!

Groetjes en fijne dag.

En beterschap met je verkoudheid

Angel : bedankt voor je lieve woorden. De boosheid is al weer een stuk minder en ik heb het alweer een beetje achter me kunnen laten. Maar ja zoals je al zei. ik kan me soms bijna niet indenken dat het bij ons ook een raak kan zijn.
Maar gister positieve test dus weer aan de klus gegaan.
Ik ben nu ook aan die teunisbloem pillen dus ik zal het eens gaan bekijken.
bedankt in ieder geval. Jij en springkikkertje   zullen dit gevoel vast wel een beetje herkennen ( marjootje ook denk ik)

Springkikker: Nee ga niet naar die beurzen, wist ook niet dat ze  al waren hoor?ben mijn studie weer aan het oppakken. ik was vorig jaar aan het afstuderen toen ik thuis kwam te zitten. Dus ga weer aan de slag. ook weer een beetje afleiding.

Verder weinig nieuws. En bedankt dat jullie zo voor me duimen. Doe en deed ik ook voor jullie,
Veel liefs van mij

nou, dames,
weinig nieuws deze weken. Hier ook weinig nieuws. Wel geklust maar naar mijn idee niet genoeg.
maar ja, we wachten wel af.
hoe gaat het met jullie????
Ben voor jou aan het duimen   springkikkertje.

groetjes en liefs

Beste en lieve dames,
Ook hier is de wel bekende dip toegeslagen.
Ik heb even geen zin meer om bezig te zijn met zwanger worden etc. Ik heb veel aan jullie verhalen gehad, maar de verhalen in de andere topics maken me wat depri.
Ik heb nog helemaal geen zin om naar de huisarts te gaan. ik wil graag positief blijven en dat ondersteunen jullie heel goed maar, kan het niet laten in de andere topics te kijken.

Ik verlaat jullie dus even, voor hoe lang????? weet ik niet. Maar ik wens jullie alle goeds.
Heb veel aan jullie gehad, maar ga me nu even op mijn studie en herstel van de burn out focussen.

veel liefs en gezondheid lieve meiden!!!!!!!!!

hey meiden daar ben ik weer pfff heb het ff druk gehad hahaha.helaas ben ik weer ongi geworden!! maar op naar de volgende ronde dan maar weer. wat jammer missmupped dat jij ff weg bent maar ik begrijp je heel goed!! succes met je studie dat is heel belangrijken natuurlijk hoop ik dat je snel weer terugkomt!! ik had zelf ook een dipje deze maand bah!! ik had gehoopt dat ik voor mijn 30ste verjaardag zwanger zouw zijn maar desondanks gaa ik er wel een groot feest van maken! je wordt maar een keer 30 hahaha morgen is het zo veer de grote 30 ahhhhhh. angel hoe gaat het met de zwangerschap? en bij de rest gaat alles ook goed? groetjes xxxjes springkikkertje

Hoi meiden,

Dat is alweer lang geleden. Ik ben behoorlijk ziek geweest, vandaar.
Maar met de zwangerschap gaat het prima gelukkig.

Balen om te horen mismuppet dat je even weg gaat maar begrijpelijk. Sterkte meid.

Alsnog van harte gefeliciteerd springkikkertje! Mooie leeftijd, ik moet nog ff jaar wachten. Heb je leuk feest gehad?

Hoe is het met Marjootje?

Terug
Bovenaan