januarie stoppers waar zijn jullie?

hallo angel! bedankt!!! ja hoor heb een heel leuk feest gehad  verder is er hier niks spanends gebeurd!! heb vandaag eisprong hoop ik moet ff nog testen hahaha veel beterschap!!! groetjes xxxjes springkikkertje

ha meiden,

sorry echt heel lang geleden maar ben erg druk en ben erg moe dus als ik ff thuis ben ga ik niet achter de computer zitten daar heb ik dan echt ff geen zin in!!
maar verder gaat het prima hier ijzer te kort dus vandaar weinig energie en alle pillen,drankjes etc. helpen niet dus dat is jammer!!!
maar mag nog steeds niet klagen alles gaat goed met de kleine en het word echt aftellen nog 12 weken!!!
oh man wat gaat dat hard!!
gister is mijn mannentje begonnen met kamertje verven word echt zo gaaf!!
alle muren zijn warm grijs en de meubeltjes wit en straks wil ik met roze of blauwe accesoires er een echt jongens of meisjes kamertje van maken!!
nu nog nieuwe vloer erin en over 2,5 week komen de meubeltjes, kinderwagen, box etc. volgens mij een hele vrachtwagen vol!!!
de meeste spullen hebben we allemaal in huis straks in mijn verlof kan ik nog ff gaan kijken wat we nog nodig hebben!!!!

angel hoe is het met jou zwangerschap??
al een beetje opgeknapt van de griep??
hoeveel weken ben je nu??
ook al voor kamertje en alles aan het kijken??

springkikker klus dagen  er weer op zitten en n u weer aan het wachten geslagen??
kun je het allemaal nog een beetje aan??
ik kan me best voorstellen dat je er af en toe ff doorheen zit!!
maar zo te lezen hou je wel moed en dat is ook belangrijk natuurlijk vind het echt super van je!!!
en ik gun het je zo dat het snel raak is!!!

nou ik ga er weer een eind aan breien en probeer nu echt snel weer even te kijken hoe het met jullie is!!!

veel liefs en succes meiden!!

He Meiden,

Jee Marjootje wat gaat dat hard idd, nog maar 12 weken!!!!! Spannend zeg. Klinkt idd erg mooi je kamertje. Fijn dat alles zo goed gaat. Op het moe zijn na dan, dat is wel een beetje jammer, maar ook niet zo raar bij de laate 3 maanden.

Met mij gaat het ook super. Ik ben weer helemaal beter en voel me super, lekker veel energie ook. Ik ben nu 18 weken geweest. Woensdag krijg ik pretecho en over 2 weken de 20 weken. En dan nog een nieuwtje.........we gaan ook nog eens trouwen in April! Allemaal leuke dingen. Mn buik groeit hard, dus die is dan  goed te zien, wat ik erg leuk vind. Toevallig hebben wij, nou ja met hulp dan, afgelopen week het kamertje geschilderd. Drie wanden wit en 1 wand licht bruine kleur, beetje aarde kleur. Ja moeilijk uit te leggen. Verder hebben we mijn oude babykamer naar een spuiterij gebracht en hopelijk kunnen we hem weer snel ophalen. Ja ik wilde ineens aan  het kamertje  beginnen, en als ik eenmaal iets in mn hoofd heb hahaha.............
Zo leuk allemaal, we fantaseren veel over hoe het straks allemaal zal zijn.

Blijf moed houden Springkikkertje, ook jouw tijd gaat komen! Ik vind je erg dapper!
Nou meiden tot gauw. Sorry dat ik er ook niet zoveel meer ben. Erg druk op het moment.

Liefs

he meiden bedankt voor de oppeper!! en ja ik blijf de moed erin houden!!! oh wat leuk om te horen dat met jullie alles goed gaat!! angel gefeliciteerd!! wat leuk zeg dat je gaat trouwen  maar ik heb ook nieuws!!! ik ben 3 dagen overtijd!!!! ik wil nog niet te hard juigen maar dit heb ik nog nooit gehad meestal wordt ik de 22 dag ongi en een week daarvoor heb ik pijnlijke borsten maar nu helemaaaallll niks. ben wel al meer als een week moe!!   moet volgende week wel met mijn vriend naar het ziekenhuis voor onderzoeken wie weet is het niet meer nodig hahaha  ik zal als ik nog niet ongi ben gew woensdag gaan testen jullie horen het nog wel groetjes xxxxx springkikkertje.

Ohhhhhhh wat spannend springkikkertje!!!!!!!!!! Ik zit hier echt met een grijns op mn gezicht. Ik help je het zo mee hopen. Dat zou echt fantastisch zijn! Niet te vroeg testen hoor, dan is het misschien zo'n teleurstelling.........ja dat komt omdat het bij mij pas na 5 dagen overtijd een positieve test was. Maar ik snap dat het moeilijk is om je nieuwsgierigheid in bedwang te houden, en dan moet je ook gewoon testen, maar mocht het negatief zijn, dan kan het nog steeds he!!!!!  Oh men, wat zou dat gaaf zijn, dat je niet meer naar het zieknhuis hoeft! Nou meid ik duim me te pletter voor je. En weet je ik was ook doodmoe al gelijk vanaf het begin, dat zegt niks, maar toch.........
Succes! En bedankt voor je felicitatie!

Liefs

he meiden ik snap er niks van ik heb vandaag getest ik ben 7 dagen overtijd en maar niks!!!!!! hoe kan dat nou!!!  zouw het aan de testen liggen(van kruitvat) gaa zo de stad ff in nieuwe halen wel andere en anders laat ik mijn af bij het ziekenhuis gewoon door gaan dat is al komende donderdag wie weet doen ze bloed prikken en dan kunnen ze het zien!!! ik snap er ff niks meer van maar ik voel mij wel anders dan anders.moest ff mijn hartje luchten hahahaha groetjes xxx springkikkertje.

oh meis spannend!!!!
bij mij gaf ie ook pas met 5 dagen overtijd een licht streepje dus het kan zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is om positief te testen maar dat je wel zwanger bent ik hoop het voor je ik duim heel hard!!!

angel wat leuk dat je gaat trouwen!!! gefeliciteerd!!!

Dank je Marjootje!

Oh springkikkertje, wat vervelend dat je nu nog niks weet. Eerste keer toen ik zwanger was, duurde het bij mij ook een week. En bij deze zwangerschap ook een dag of 5 a 6. De kruidvattesten zijn volgens mij prima. Bij deze zwangerschap heb ik 1 keer getest met die test en binnen 10 sec was de teststreep er al en daarna pas controlestreep. Verder heb ik ook niet meer getest.
Weet je inmiddels al meer? Ik blijf voor je duimen, blijf moed houden!

Lfs

Terug
Bovenaan