He Meiden,
Jee Marjootje wat gaat dat hard idd, nog maar 12 weken!!!!! Spannend zeg. Klinkt idd erg mooi je kamertje. Fijn dat alles zo goed gaat. Op het moe zijn na dan, dat is wel een beetje jammer, maar ook niet zo raar bij de laate 3 maanden.
Met mij gaat het ook super. Ik ben weer helemaal beter en voel me super, lekker veel energie ook. Ik ben nu 18 weken geweest. Woensdag krijg ik pretecho en over 2 weken de 20 weken. En dan nog een nieuwtje.........we gaan ook nog eens trouwen in April! Allemaal leuke dingen. Mn buik groeit hard, dus die is dan goed te zien, wat ik erg leuk vind. Toevallig hebben wij, nou ja met hulp dan, afgelopen week het kamertje geschilderd. Drie wanden wit en 1 wand licht bruine kleur, beetje aarde kleur. Ja moeilijk uit te leggen. Verder hebben we mijn oude babykamer naar een spuiterij gebracht en hopelijk kunnen we hem weer snel ophalen. Ja ik wilde ineens aan het kamertje beginnen, en als ik eenmaal iets in mn hoofd heb hahaha.............
Zo leuk allemaal, we fantaseren veel over hoe het straks allemaal zal zijn.
Blijf moed houden Springkikkertje, ook jouw tijd gaat komen! Ik vind je erg dapper!
Nou meiden tot gauw. Sorry dat ik er ook niet zoveel meer ben. Erg druk op het moment.
Liefs