januarie stoppers waar zijn jullie?

Oh ja en ik zou zeker de afspraak in het ziekenhuis door laten gaan. Met bloedprikken zien ze het zeker! Je zal niet de eerste zijn waarbij de testen niet positief reageren en een bloedtest wel goed uitpakt. Sterkte.

nou meisjes wat spannend allemaal.
Ik reageerde even niet, maar houd jullie natuurlijk wel in de gaten.
Ik was nog druk met duimen voor jullie allemaal, dus moest wel kijken hoe het ging.
Springkikker, wat ongelofelijk spannend, ik hoop zo voor je dat het eindelijk zover is.
En angel gefeliciteerd dat je gaat trouwen super.
Marjootje, gaat ook goed las ik mooi!!!
Met mij gaat het ook steeds beter. Kan steeds meer werken en voel me goed.
Ik moest ff wat afstand nemen. Iedereen om me heen is nu wel zo'n beetje zwanger 9 10 stellen)ook de mensen waar je nooit geen kinderen bij had gedacht. Dus probeer me daar een beetje voor af te sluiten en toch ook stiekem te hopen dat ik ook een keer zwanger mag worden.
Al hoewel ik me er nu langzaam bij neer heb gelegd dat dat misschien nog wel HEEEl lang kan gaan duren.
Ik houd jullie dus stieken wel in de gaten, blijf ook een beetje voor mij duimen???!!!
als ik nieuws heb dan horen jullie dat natuurlijk meteen.
Liefs van mij.

Wat leuk mismuppet dat je nog even komt kijken hier. Goed om te horen dat je je beter voelt. Het is idd erg moeilijk als iedereen om je heen maar zwanger wordt. Ik lees dat je er een beetje bij neer hebt gelegd. Dat geeft denk ik ook meer rust voor jezelf. Ik weet zeker dat ook jouw tijd gaat komen. En hopelijk lezen we heel snel goed nieuws.
Wij blijven zeker duimen voor je! Sterkte.

Springkikkertje; Hoe is het met jou? Je laat ons hier maar in spanning zitten hahaha.

En Marjootje is aan lekker aan het aftellen....of niet. Super!

Werkze allemaal.

hallo meiden pffffff wat een spanende 11 dagen zeg!! ik wordt er zelf een beetje  van hahahaha ik heb zaterdag alweeeeeeerrrrrr getest maar weer niks!!! maar morgen is het eindelijk 5 maart jipppppiiiiieeeeee ik moet om 9:00 bij de gyn zijn spanend!!! en ik ben nog steeds niet ongi geworden ben al wel 4 dagen af en toe draaierig met vlaagen hahaha ik hoop echt dat ik morgen goed nieuws heb ik kan niet meer wachten en mijn vried ook niet!!hahaha ik denk zelf wel dat het raak is voel mij zo anders als anders maar ja dat kan ook mentaal zijn!!!  als ik meer nieuws heb dan ben ik snel weer terug!! groetjes xxxjes springkikkertje

oh springkikker spannend over een uur naar de gyn en ik hoop dat ie jou heel goed nieuws gaat vertellen!!!

mismuppet meis je hebt helemaal gelijk om een beetje afstand te nemen ik hoop heel hard voor je dat je ook snel met mooi nieuws kan komen!!
en het is gewoon grof gezegt klote dat iedereen om je heen zwanger word en   jij niet begrijp heel erg goed dat je het daar moeilijk mee hebt!!!

vandaag zou mijn kamertje binnen komen tussen 8 en 6 dus had me al een beetje voorgenomen dat ie laat zou komen dus eerst even schoonmaken etc. staan ze gewoon om 15 over 7 al voor de deur ik lag nog heerlijk in mijn bedje en nu moet ik heel erg lang wachten tot mijn mannetje thuis is zodat we m inelkaar kunnen zetten!!!
want ik moet best best rustig aan doen omdat ik snel harde buik krijg en alles moet nog naar boven gesjouwd!!!
maar wel erg leuk!!
ben inderdaad echt aan het aftellen nog 9,5 week mijn buik groeid nu ook met de dag ook erg leuk!!!

nou meiden ik ga weer flink duimen!!!!!

angel had je die pret echo al gehad ondertussen???
ons kindje lag zo inelkaar dat we maandag de derde en laatste herkansing krijgen
haha nu al een eigenwijsje!!!

liefs

hallo meiden!!  wat een domper zeg!!!bah wij zijn vandaag bij de gyn geweest en heb een inwendig onderzoek gehad en ze hebben bijn mijn vriend  ook ff de ballen en ezv gechekt.  op het onderzoek was bij mij helaaaasss niks te zien vindt het nog raar. we hebben nu brieven voor bij mij bloed onderzoeken maar dat kan pas als ik weer ongi ben geworden op de 2,3 of 4 dag van mijn cyclus ik ben ff in de war!! moet ik dan bloed latten prikken de 2,3 of de 4de dag als ik niet meer ongi ben weet iemand dat? en die gyn zat voral over mijn overgewicht te lullen ik weet dat ik dat heb dat is al vanaf dat ik met mijn 9 jaar ongi ben geworden ben ook jaren lang bij dietistes geweest ben toen 30 kilo afgevallen en nu 9 jaar verder ben ik er van die 30 kilo 5 aangekomen als ik gaa lijnen dan val ik 4 kilo af en dan stopt het ik werdt er zo gek van dat mijn dokter zei dat ik moest stoppen met die dieeten.maar ik vertelde de gyn ook dat ik al 12 dag voor mijn doen overtijd ben en hij begon meteen ja maar dat kan zijn omdat het nu ff een spanende periode is   maar ik ben al in anderhalf jaar maar 1 of 2 keer 1 of 2 dagen later ongi geworden!!! en toen ik zei dat ik maar een cyclus had van 21 dagen ze hij zooo kort dat kan toch niet!! ik ben geen mongool (dacht ik) heb vanaf het begin alles goed bij gehouden. sorry dames ik moet ff mijn hartje luchten zit echt in een flinke dip!!! zouw het zo kunen zijn dat ze op die inwendige echo nog niks kunnen zien? wat denken jullie ervan? dat het nog te vroeg is omdat het vruchje zo klein is? ik weet het ff niet meer  groetjes x springkikkertje

Jeetje zeg wat een gedoe daar in dat ziekenhuis. En je bent nog steeds niet ongesteld? Wat raar allemaal. In principe zouden ze op een inwendige echo toch moeten zien als er een vruchtje zit. Als ze zeggen dat je op dag 2,3 en 4 van je cyclus bloed moet laten prikken, dan is dat tijdens je ongesteldheid lijkt me. Want op de eerste dag van je ongesteldheid begint je cyclus. Anders zou ik dat nog even navragen. Ik vind het echt schandalig hoe ze je daar behandeld hebben hoor. Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van overstuur bent. Ik zou het ook helemaal gehad hebben. Maar dat je al 12 dagen overtijd bent, vind ik echt wel zo gek. Terwijl dat je dit anders nooit zo hebt. En van de spanning kan ik het me ook niet voorstellen, ik bedoel het is niet dat je net bezig bent ofzo.
Nou meid sterkte! Denk aan je.
x

he angel bedankt voor je steun!doet mij ff goed.ik zal voor de zekerheid ff naavragen ik weet het ook niet meer!!! de meeste mensen die ik ken die zijn allemaal binnen 1 a 3 maanden zwanger geworden die kunen mij ook niks vertellen  en nu maar wachten op die ... ongi ik gaa voor de zekerheid proberen om volgende week naar mijn huisarts te gaan en ff het verhaal uitteleggen als ik dan nog niet ongi ben wie weet doet hij wel ff een testje of kan hij mij iets anders aanraden om te doen! ik heb gelukkig een leuke huisarts ik hou jullie op de hoogte groetjes springkikkertje

Terug
Bovenaan