januarie stoppers waar zijn jullie?

ha meis,

wat een gedoe allemaal en ik vind het inderdaad ook schandalig hoe jij behandeld word!!!
ik zou inderdaad lekker naar je dokter gaan en daar ook nog een keer je verhaal doen en ook vertelllen hoe ze daar hebben gedaan misschien kan hij je doorsturen naar iemand anders!!!
over dat bloed prikken weet ik eerlijk gezegt niks te vertellen en ik zou gewoon nog even bellen dat je daar wat meer zekerheid over hebt!!!

maar je gyn is gewoon een ei en ik zou lekker kijken of je bij iemand anders kan lopen want dit is ook niet goed voor je om je er zo over op te winden zulke mensen moeten je helpen en je zekerheid geven!!!

op een inwendige echo moeten ze eigenlijk alles wel kunnen zien voor mijn weten maar ik zou het ook hier ff met je dokter over hebben!!!

heel veel succes meis
denk aan je!!!

liefs

he marjootje!! ik weet nu waneer ik bloed moet gaan prikken heb het ff gevraagd aan een vriendin die in het zelfde schuitje zit !! maar nu moet ik maar wachten tot dat die ongi komt BAH BAH inmiddels ben ik nog steeds niet ongi en dat is al heel laat voor mijn doen maar ja we wachten en wachten maar ik gaa zeker naar een andere gyn. ik ben nu wel wat rustiger hahaha moest ff stoom afblazen  ben nu ook flink aan het lijnen!! ik laat mij niet door die ... in een hoekje duwen!!! ik heb ook beslooten om de volgende keer dat wij daar heen gaan mijn verhaal ook te doen bij de andere gyn ik ben benieuwd wat die te zeggen heeft!!! ik heb mijn doker al gesprooken en die vondt het ook schandaalig!! hij gaat er ook werk van maken!!  bedankt meiden voor jullie steun weer!!! als ik meer nieuw heb ben ik er weer groetjes xxxjes springkikkertje

Goed van jou! Laat je niet op je kop zitten. Ze hebben geen recht zo te spreken!
Fijn voor je dat je een prettige huisarts hebt, dat scheelt een hoop.
Ik hoop dat je snel ongesteldheid zult worden, of uiteraard liever nog dat je alsnog stiekem zwanger bent hihi. Nou meid hou je taai.

Lfs

hallo meiden daar ben ik weer!! ik wordt helemmmmaaaaalllll gek ik zit nu al op de 48 dag van mijn cyclus en nog niet ongi geworden!! had gisteren ochtend en avond een heel klein beetje bloed verlies ik dacht he he daar komt het eindelijk!! maar vandaag heb ik weer niks!! heb vannochtend een test gedaan en helaas weer niks! ik wordt er gek van. zo kunen wij ook niet verder met alle onderzoeken!!!  ik heb beslooten als ik de komende week niet ongi wordt dan gaa ik maar naar de dokter! pfffff mijn lichaam speelt een spelletje met mij bah!.maar ff iets anders hoe gaat het met de zwangeren onder ons? baby kamers al klaar!! zijn de buikjes al mooi aan het groeien? sorry dat ik weer mijn ff mijn hartje moest luchen had het ff nodig hahaha groetjes xxxjes springkikkertje

He springkikkertje...........je hoeft je niet te verontschuldigen hoor om je hart te luchten. Daarom is dit forum zo fijn. Gewoon lekker doen, je kan het maar kwijt zijn! Het lijkt er idd op dat je lichaam je voor de gek aan het houden is, irritant zeg, Verstandig om gewoon weer naar de dokter te gaan.

Ik heb afgelopen week de 20 weken echo gehad en alles was goed. Wat een geruststelling weer. Buik groeit hard. Dus hier gaat het prima, ieder dag meldt hij zich meerdere malen, erg leuk. Hopelijk mag ook jij dit snel gaan ervaren.

Lfs

hallo meiden! er is weer vooruitgang hier ik ben eindelijk ongi gew (maandag) en ben vandaag naar het ziekenhuis gew voor bloed prikken volgende week donderdag heb ik met mijn vriend weer een af bij de gyn dan krijgen wij de uitslag van alle onderzoeken! ik hoop op goed nieuws!!. angel fijn om te hooren dat alles zo goed gaat!!   lijkt mij ook een prachtig gevoel als je kleine beweegt in je buik haha geniet ervan! en hoe gaat het met de rest hier? tot snel!! groetjes xxxjes springkikkertje

ha meiden

springkikkertje fijn dat ze iig donderdag verder kunnen met de onderzoeken!!!

angel wat heerlijk dat de 20 weken echo goed was toch wel erg spannend he!!  fijn he dat gevoel nu moet ik zeggen dat het nu wel soms een naar gevoel is dan heeft de kleine het gevoel dat het mijn baarmoeder naar mijn rug kan uitbreiden!!!

heb er ook bekkeninstabiliteit bij gekregen echt balen!!!
dus nu 2 keer in de week fysio het gaat best goed hoor ik werk ook gewoon nog steeds maar 's nachts komt de pijn eruit dus ik slaap wel heel slecht
maar goed kunnen we vast inkomen met slaap te kort haha!!
nog maar 7 weken het gaat echt zo ongelooflijk hard ik kan er gewoon niet bij!!

fijn weekend meiden!!!

Hoi meiden,

Nou gelukkig dat je nu verder kunt springkikkertje. Succes donderdag, ben erg benieuwd. Nu boek je in ieder geval vooruitgang.
Heb je nu een andere gyn?

Het gaat super snel Marjootje, maar dat vind ik niet erg hoor. Ik geniet wel, maar ik kan stiekem ook niet wachten hahaha. Nog7 weken jij! Echt snel al. Ja die nachten worden alleen maar erger denk ik. De buik zit ook steeds meer in weg natuurlijk. Balen dat je bekkeninstabiliteit hebt gekregen. Sterkte daarmee. En met de laatste lootjes.
Ik ben nu 22 weken, dus ik heb nog wel even.
Meiden fijne zondag nog.

Groetjes

Terug
Bovenaan