januarie stoppers waar zijn jullie?

Fijn dat alles zo goed gaat met je kleintje en met jou Marjootje!! Goed om te horen.
Hier weer slecht nieuws, ik verloor vanmorgen beetje bloed, ik had alle tekenen van zwangerschap en de dokter zei ook dat het erop lijkt dat het nu weer mis gaat. Hij vertelde dat als het de volgende maand weer mis gaat dat hij me dan doorstuurt naar het ziekenhuis. Ik word hier zo verdrietig van. En ook heel erg moe, Maarja we moeten positief blijven ook al is dat heel erg moeilijk! Je bent weer op de hoogte en ik hoop nog eens iets van je te horen! Geniet van de mooie tijd.

Veel liefs Angel

nou zeg het zit je niet mee bah,

ik hoop voor je dat de bloeding niet doorzet
en het lijkt me als het wel weer mis gaat fijn als je door word gestuurd
naar het ziekenhuis dat hun kunnen kijken wat er aan de hand kan zijn!!

succes meid met alles

Nou het is definitief mis!
We hebben afgesproken met dokter om nog 1 ronde af te wachten en anders worden we doorverwezen naar het ziekenhuis.. Dat is wel weer een fijne gedachte. We willen nu wel weten wat ons geluk zo in de weg zit. Natuurlijk hopen we dat het alsnog raak zal zijn volgende ronde en dat het zieknhuis niet nodig is.
He bedankt voor je reactie en ik spreek je vast wel weer.
Nogmaals geniet van je zwangerschap!

groetjes

HE meiden daar ben ik weer hier is het ook nog steeds niet raak bah! ik ben vandaag naar de hh gew en hij zei dat ik een verwijs brief krijg voor mij en mijn vriend voor allerlei onderzoeken!! ik wacht nog wel ff tot januari want mijn schoonvader ligt heel slecht en zal helaas binenkort sterven kan geen afspraken maken en nu zijn we  te gestresd de dokter zei ook dat we eerst als alle elende achter de rug is beter kunen gaan!  ik hoop dat ik weer snel nieuw heb groetjes xxx jes Springkikkertje

Hallo meiden,

Ook hier is nog steeds niets aan de hand. Gister ongesteld geworden. In heb heel alng geprobeerd er overheen te stappen met een luchtige blik. Maar nu begin ik wel te balen.

Angelsky, wat erg voor je dat je van een in het ander terecht komt. Kan me goed voorstellen dat je daar moe van wordt. sterkte.

Marjootje, gefeliciteerd. heb je al veel last van kwaaltjes of valt het mee??
Dan was het bij jullie dus ongeveer na 8 maanden raak???
Geniet ervan!!

Springkikkertje,
Ik snap dat je naar de huisarts toe wil.
Wij hebben besloten als het in maart nog niet is gelukt dat we dan naar de huisarts gaan. Ik begin deze maand met ovulatie testen.
Ik was eerst nog in de romantische droom dat het allemaal vanzelf zou gaan. Maar ben daar nu toch maar vanaf gestapt en ga die testen toch maar gebruiken.
Doen jullie dat ook al???
Veel sterkte in ieder geval, en ik duim natuurlijk ook voor jou.

Dames, veel sterkte ik duim voor jullie allemaal. ( voor marjootje natuurlijk dat ze een heerlijke zwangerschap mag hebben.)
liefs van mij.

hallo mismupped ik zat ook in die wolk van het zal wel vanzelf lukken daar ben ik ook van afgestapt!!! ik wacht ff tot dat wij wat meer rust hebben en dan gaa ik ook met ovulatietesten beginen ik wodrt soms wel een beetje depri want om mij heen wordt de ene na de andere vriendinen van mij zwanger!! ik gun het ze van harte maar je krijgt wel elke keer een klap in je gezicht als je hoort! de meeste van mijn vriendinen zijn naa 3 a 4 maanden al zwanger geraakt. en maar zeggen het komt wel goed hoor je moet geduld hebben!! wie van de dames maakt dit ook mee? groetjes xxxjes springkikkertje

hallo meiden, ik ben vanaf augustus begonnen met ovulatietesten.....toen was ik al van het mooie idee afgestapt om spontaan zwanger te worden. Vervolgens was ik toen gelijk zwanger, helaas ging het mis. Ook nu heb ik ze weer gebruikt, maar ging het weer mis. Dus ja zwanger worden lukt wel, maar helaas blijft het niet zo. Ik blijf ze nu wel gebruiken. Ook al ben ik vrij regelmatig.
Ja springkikkertje ik herken jouw verhaal wel, het komt vanzelf je moet geduld hebben ga zo maar door. Nou ik word er zo langzamerhand echt niet goed van.
Sterkte allemaal meiden!

Ja helaas ook ik ken de verhalen springkikkertje.
Die adviezen zijn lief maar meestal ook van mensen die binnen 4 a 5 maanden zwanger waren.
- jemoet niet zo gefocust zijn
- je moet niet op commando vrijen , laat het gebeuren
- het komt vanzelf
- laat je niet gek maken
- denk er niet zoveel over na.
Ik heb ze allemaal gehoord.
Ik vind het heel moeilijk om er luchtig over te blijven doen. En inderdaad iedereen om je heen zwanger te zien worden.
Ze doen allemaal of het kindje er na 1 keer klussen plotseling zat. Nou daar weten wij inmiddels wel van dat dat niet zo is.

Ik vind het niet altijd makkelijk om op commando te moeten klussen.
We blijven positief maar ik snap jou/ jullie gevoel heel goed.

Maar wij als meiden zijn niet alleen in deze wens , je hebt ook een partner die teleurgesteld is. ook al  laat mijn man dat niet uiterlijk blijken.
Het is best moeilijk, en ik hoop dus echt dat we allemaal snel toch zwanger mogen worden en voor jou angelsky, dat het ook zo blijft.

Angelsky : welk merk van die testen gebruik jij???

springkikkertje: ik duim voor je ik heb denk ik volgende weekend mijn ei, en jij?

bedankt voor het reageren en een fijne zondag nog.

Terug
Bovenaan