Jonge moeder?

Hoi,

ik was 21 toen de eerste kwam. Ik ben nu net 29 en 7 wkn zwanger van de derde. mijn oudste zoon is nu 7,5 en mijn tweede zoon bijna 3. Ik vind het echt geweldig om jong moeder te zijn geworden!!! Ik had wel idd ook last van vooroordelen, ook omdat ik er een paar jaar jonger uitzie dan ik ben. Ik werd dus ook gezien als tienermoeder en wat mij veel stoorde was de bemoeizucht van oudere mensen!! Groen en geel ergerde ik me eraan!! Zij gingen gewoon bepalen of mijn zoon wel of geen snoepje mocht bij de winkel of lieten me duidelijk weten dat ik goed moest opletten bij het zebrapad, dan spraken ze me gewoon aan! Dan dacht ik: denk je dat ik me kind zomaar laat overrijden ofzo???

Maar ja, nu heb ik dat gelukkig niet meer en ik ben nog steeds heel happy dat ik al jong moeder ben geworden!!!  

dusse...GENIET ERVAN!!!  

huggies,   natasja.

hallo,hier ook een jonge mama ik ben 22 jaar( net geworden in juli) en heb 3 kinderen
ik heb 1 dochter en 2 jongens en vind het heerlijk om jong mama te zijn ik ben getrouwd en 5enhalf jaar samen met mijn man en we zijn met zen 5en een heel gelukkig gezin en wat andere mensen zeggen en denken kan me echt niet itereseren zolang wij maar gelukkig zijn!

liefs

Ik was 24 toen wij begonnen om te proberen zwanger te raken. Dat lukte dus niet, na allerlei onderzoeken en 6x iui, stonden wij op de wachtlijst voor ivf, maar raakte spontaan zwanger! Toen was ik 27. Daarna weer proberen, weer lukte het niet. Weer 6x iui, nu wel ivf, nu na 2e ivf zwanger! Ben nu 31. Toen wij bij de eerste vertelden (na 2 jaar proberen) dat het niet lukte, schrokken er toch veel, dat hadden ze niet van mij verwacht...
Wat als ik ook zolang gewacht had, m'n carriere belangrijker gevonden had of zo, dan had ik misschien nooit kindjes gehad. Want hoe ouder, des te minder kans..
Dus meiden, jullie zijn echt niet te jong!

Geniet van jullie zwangerschappen!!

Groetjes!

hallo dames!!!!

nou ik ben nu net 20 geworden (5 juli) en ben zwanger van mijn eerste!!!!!!

en wat is jong?????

mijn moeder was 16 toen ze van mij beviel!!!
en ik vond en vind het leuk om een jonge moeder te hebben!!!!!!!!

als je er klaar voor bent moet je het gewoon lekker doen en niet luisteren naar anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daar het je niets aan en alleen zonde van je tijd! gebruik die tijd liever om vna het wondertje in je buik te genieten!!!!!

ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en een makkelijke bevalling!!!!!!
XXX anna en de kleine

anna is nu 13 weken zwanger van haar eerste.

Hey, heel herkenbaar allemaal.
Ik ben 22 en ben in verwachting van ons eerste kindje.
Hoeveel mensen er wel niet al aan me gevraagd hebben of ons kindje een ongelukje was.
De meeste mensen verwachten dat je eerst carriere wil maken terwijl ik gewoon graag een gezinnetje wil.
De andere vraag die ik al 100 keer gehoord heb is de vraag of het wel echt van mijn vriend is. En of ik dat ook zeker weet.
Ik ben al 6 jaar samen met hem. Ach ja, ik steek het maar op de onwetentheid van mensen.

Succes iedereen met je zwangerschap!!

quote: Pienny reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2006 10:57:25'));

Hoeveel mensen er wel niet al aan me gevraagd hebben of ons kindje een ongelukje was.
De meeste mensen verwachten dat je eerst carriere wil maken terwijl ik gewoon graag een gezinnetje wil.
De andere vraag die ik al 100 keer gehoord heb is de vraag of het wel echt van mijn vriend is. En of ik dat ook zeker weet.
Ik ben al 6 jaar samen met hem. Ach ja, ik steek het maar op de onwetentheid van mensen.

Ik ken natuurlijkniet je achtergrond, maar eiegenlijk vind ik het ronduit onbeschoft dat iemand vraagt of je wel zeker weet of het van je vriend is. Waar halen mensen het vandaan.

Miep

nou meiden ik heb ook heeeeeeel veeeeeeeeeel vervelende reacties gekregen zelfs mensen die zeiden dat ik het weg moest halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en nu ze de eerste echo hebben gezien vinden ze het helemaal geweldig dat ik een kleine krijg!

dus niet te veel naar andere luisteren want die weten eigenlijk (vind ik) niet waar ze over praten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XXX anna

quote: Pienny reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2006 10:57:25'));

Hoi

Dat had ik ook dat mensen aan me gingen vragen of ik wel zeker wist dat mijn verloofde de vader was! Vond dat zo onbeschoft en ben een keer helemaal overstuur geraakt want zelfs collega's zeiden/vroegen zulke rare dingen. Alleen omdat we nog weleens op stap gingen was voor hun reden genoeg om zulke stomme dingen in hun hoofd te halen.

Terug
Bovenaan