Juli 2009, we kunnen hier verder kletsen

Hai meiden,

Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en hoe jullie je voelen!! Diegene die een eerste echo gehad hebben: gefeliciteerd en wat fijn dat alles er goed uitzag!
@c-ke: Wat fijn dat alles goed is, ik kan me voorstellen dat je  heel erg geschrokken was!

Hoe zit het met jullie buikjes?? Ik merk dat ik echt een al een klein bolletje    begin te krijgen. Met kleding aan zie je niets en het is ook  nog heel klein, maar ontbloot is er toch echt wat te zien!! Ik dacht eerst dat het gewoon wat buikspek was, maar nadat ik 2 weken zo ziek ben geweest had ik echt een strakke en platte buik en nu niet meer!!

Ik kan niet wachten om echt een flinke buik te hebben!!!

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik zal me even voorstellen: ik ben Melissa, ik ben 21 jaar en ben 10,2 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik heb het gelijk tegen iedereen verteld (ook op mijn werk weten ze het) en achteraf ben ik daar erg blij mee, ik was vorige week zo misselijk dat ik alles eruit gooide (ook mijn vocht) en kon dus niet werken toen was het erg fijn om gewoon eerlijk te vertellen waarom ik niet kon komen. Ik heb toen pillen van de dokter gehad die ik 10 dagen mocht slikken. Inmiddels zijn die 10 dagen voorbij en voel ik me weer prima, had ik niet verwacht maar ben er erg blij mee hahah!
Volgende week dinsdag hebben we onze eerste echo, vind het zo spannend om dan voor de eerste keer ons kindje te zien, kan niet wachten!

Liefs

hey Jaimie,

Hahaha die hormonen zijn echt erg soms ja! op mijn werk wel handig hoor...als ik iets zeg wat ze raar vinden ofzo.."ach komt door de hormonen"hahahahaha
Ik weet wel dat mijn zorgen na de 2e echo als sneeuw voor de zon verdween!
Toen ik zag dat ons kindje in 10 dagen zo hard groeide en het hartje volop klopte....was het goed. Ik realiseer me echt wel dat de 3 maanden nog niet voorbij zijn maar de basis is nu goed....dus heb ik alle vertrouwen in ons kindje! Komt dus wel goed....Ik had op 5 december een sinterklaaskadootje dus.... nu krijg jij een kerstkadootje ;)
Ben jij ook zo erg moe.....mijn lijf wil helemaal niets meer!

liefs

quote: mama Jo82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 15:44:50'));

Hai meiden,

Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en hoe jullie je voelen!! Diegene die een eerste echo gehad hebben: gefeliciteerd en wat fijn dat alles er goed uitzag!
@c-ke: Wat fijn dat alles goed is, ik kan me voorstellen dat je  heel erg geschrokken was!

Hoe zit het met jullie buikjes?? Ik merk dat ik echt een al een klein bolletje    begin te krijgen. Met kleding aan zie je niets en het is ook  nog heel klein, maar ontbloot is er toch echt wat te zien!! Ik dacht eerst dat het gewoon wat buikspek was, maar nadat ik 2 weken zo ziek ben geweest had ik echt een strakke en platte buik en nu niet meer!!

Ik kan niet wachten om echt een flinke buik te hebben!!!

hoihoi
Ik dacht precies hetzelfde in het begin maar het is er echt!
Mijn buikspekkie is meestal zacht maar nu is mijn buikje toch een stuk steviger en mijn broek zit al aardig strak ;)

liefs Sas

quote: vms28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 19:21:31'));

hey Jaimie,

Hahaha die hormonen zijn echt erg soms ja! op mijn werk wel handig hoor...als ik iets zeg wat ze raar vinden ofzo.."ach komt door de hormonen"hahahahaha
Ik weet wel dat mijn zorgen na de 2e echo als sneeuw voor de zon verdween!
Toen ik zag dat ons kindje in 10 dagen zo hard groeide en het hartje volop klopte....was het goed. Ik realiseer me echt wel dat de 3 maanden nog niet voorbij zijn maar de basis is nu goed....dus heb ik alle vertrouwen in ons kindje! Komt dus wel goed....Ik had op 5 december een sinterklaaskadootje dus.... nu krijg jij een kerstkadootje ;)
Ben jij ook zo erg moe.....mijn lijf wil helemaal niets meer!

liefs

hoi sas,

wat een lieve reaktie...ja hoop het ook als mooi kerstcadeautje.
Hahaha ja je kunt nu lekker alles op je hormonen gooien en er nog mee weg komen ook ....alleen ik kan het nu alleen nog op mn partner uitleven, want de rest weet nog niks..Dus die is echt blij dat hij vanavond weer een ritje parijs heeft...erg he hahaha

Of ik moe ben...ik kan ieder moment van de dag wel slapen, maar het ergste is het bij mij rond een uur of 4/5...net als ik het eten moet gaan voorbereiden zeg maar....echt lamlendig op de bank aardappels schillen.Ik lig zowiezo wel eerder in mn bed dan dat ik normaal altijd deed.En ik was toch echt een nachtmens.
Dat vind mijn partner dus wel weer een voordeel van het zwanger zijn, dat we dan heel betijds naar bed gaan, want hij is zowiezo een echte slaapkop.Dus de hormonen verrichten ook goed werk zeg maar...hahaha

Maar waar ik het het meeste aan merk, zijn toch echt mijn borsten..die worden steeds harder en zwaarder.En ook mijn banden voel ik als ik in een bepaalde houding heb gelegen en wil opstaan.Maar verder kwa misselijkheid of zo...heb ik echt geen klagen.Maar goed, ik weet dat ik nog maar heel pril zwanger ben, dus dat het nog kan komen.

En aan mijn buik merk ik niks aan de buitenkant, want na mijn zwangerschappen had ik toch al geen strak buikje meer en zat alles al in mijn broek gepropt en dat is nu nog...hahaha
Als ik op mijn rug lig en ik druk op mijn buik, ja dan voelt het als een spierpijn...een beurs gevoel.Maar mijn baarmoeder is ook al over mijn schaambot heen, dat gebeurd sneller door mijn andere zwangerschappen.

Jij komt uit apeldoorn, toch???Daar heb ik nog op school gezeten en heb er best een aantal kennissen wonen.Leuk.

nou ik ga maar weer eens lekker op de bank liggen, want wij zwangeren mogen dat he??!!
groetjes en tot horens

Hoi Jaimie,

Omdat ik in een gevangenis met gedetineerden in een hecht team werk heb ik ervoor gekozen om het gewoon te vertellen. Ik voel me daar veilig bij, mijn collega's staan dan 100% voor me als er iets op de afdeling gebeurt. Ook omdat het een gesloten inrichting is is het fijn voor je collega's om te weten wat er aan de hand  is, mocht er iets fout gaan kunnen zij meteen handelen.

Wat mijn vriend betreft...heaven must be missing an angel....echt waar.
Ik wordt vertroetelt bij het leven.....hij doet echt alles voor me...een echte lieverd.

Ik heb al wel gemerkt dat de ene zorgen de anderen opvolgen...vooral als het je eerste is...kan ik dit wel, wanneer moet ik dat regelen en hoeveel dagdelen opvang heb ik nodig.....bla   bla bla tjeee...
soms wordt het me weleens een beetje teveel hoor....misschien moet ik eerst maar blijven genieten :p
ik ga ook op de bank...

tot snel....geniet maar van het grote bed voor jou alleen :D

liefs

hoi sas,

ja ik kan me voorstellen dat jij het wel op je werk moest vertellen.Nog gevaarlijk werk ook.Ze kunnen je nu in ieder geval ontzien in nare situaties.Zou ik ook gedaan hebben hoor.
Ik wil zelf eerst zekerheid dat alles goed is...voor nu hou ik het lekker voor mezelf.Heb in dec. 2007 een miskraam gehad, en dat heb ik nooit iemand verteld.Alleen ik en mn partner weten dat.En de vk en gyneacoloog natuurlijk.Ik wilde mijn ouders dat verdriet niet ook nog eens aandoen.

Mijn vriend is net weggegaan, dus ik kruip zo lekker het grote bed in, maar niet alleen hoor.Mijn andere kerel gaat met me mee....een klein blond ventje van 3 jaar, die al vanaf zn geboorte niet anders gewend is, ligt bij me.Die ligt altijd tussen ons in.hahaha
en nu hoor ik je denken....en dan toch zwanger????hahaha ja ik kan alleen maar zeggen dat je dan heel kreatief moet zijn...hahaha

Wel fijn dat je zo een lieve partner hebt....zo hoort het ook.

nou ik ga nu echt mn bedje in, ben het helemaal zat vandaag.
weltrusten

quote: Lis1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 16:58:39'));

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik zal me even voorstellen: ik ben Melissa, ik ben 21 jaar en ben 10,2 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik heb het gelijk tegen iedereen verteld (ook op mijn werk weten ze het) en achteraf ben ik daar erg blij mee, ik was vorige week zo misselijk dat ik alles eruit gooide (ook mijn vocht) en kon dus niet werken toen was het erg fijn om gewoon eerlijk te vertellen waarom ik niet kon komen. Ik heb toen pillen van de dokter gehad die ik 10 dagen mocht slikken. Inmiddels zijn die 10 dagen voorbij en voel ik me weer prima, had ik niet verwacht maar ben er erg blij mee hahah!
Volgende week dinsdag hebben we onze eerste echo, vind het zo spannend om dan voor de eerste keer ons kindje te zien, kan niet wachten!

Liefs

hoi melissa,
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Leuk dat je je kindje bijna op echo mag bekijken...erg spannend allemaal.
Ik moet nog even wachten...23 december.
Ook fijn dat je van je misselijkheid af bent.Want dat is toch echt een zwangerschapskwaaltje waar niemand op zit te wachten.....er zijn er hier genoeg die zich heel beroerd voelen...echt sneu hoor.
Ik heb er (nog) geen last van gelukkig....maar ervaring weet dat het nog kan komen...dus duimen maar.
Welkom in ieder geval.
geniet ervan..grtjes

Terug
Bovenaan