quote: vms28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 19:21:31&apos

);
hey Jaimie,
Hahaha die hormonen zijn echt erg soms ja! op mijn werk wel handig hoor...als ik iets zeg wat ze raar vinden ofzo.."ach komt door de hormonen"hahahahaha
Ik weet wel dat mijn zorgen na de 2e echo als sneeuw voor de zon verdween!
Toen ik zag dat ons kindje in 10 dagen zo hard groeide en het hartje volop klopte....was het goed. Ik realiseer me echt wel dat de 3 maanden nog niet voorbij zijn maar de basis is nu goed....dus heb ik alle vertrouwen in ons kindje! Komt dus wel goed....Ik had op 5 december een sinterklaaskadootje dus.... nu krijg jij een kerstkadootje

Ben jij ook zo erg moe.....mijn lijf wil helemaal niets meer!
liefs
hoi sas,
wat een lieve reaktie...ja hoop het ook als mooi kerstcadeautje.
Hahaha ja je kunt nu lekker alles op je hormonen gooien en er nog mee weg komen ook ....alleen ik kan het nu alleen nog op mn partner uitleven, want de rest weet nog niks..Dus die is echt blij dat hij vanavond weer een ritje parijs heeft...erg he hahaha
Of ik moe ben...ik kan ieder moment van de dag wel slapen, maar het ergste is het bij mij rond een uur of 4/5...net als ik het eten moet gaan voorbereiden zeg maar....echt lamlendig op de bank aardappels schillen.Ik lig zowiezo wel eerder in mn bed dan dat ik normaal altijd deed.En ik was toch echt een nachtmens.
Dat vind mijn partner dus wel weer een voordeel van het zwanger zijn, dat we dan heel betijds naar bed gaan, want hij is zowiezo een echte slaapkop.Dus de hormonen verrichten ook goed werk zeg maar...hahaha
Maar waar ik het het meeste aan merk, zijn toch echt mijn borsten..die worden steeds harder en zwaarder.En ook mijn banden voel ik als ik in een bepaalde houding heb gelegen en wil opstaan.Maar verder kwa misselijkheid of zo...heb ik echt geen klagen.Maar goed, ik weet dat ik nog maar heel pril zwanger ben, dus dat het nog kan komen.
En aan mijn buik merk ik niks aan de buitenkant, want na mijn zwangerschappen had ik toch al geen strak buikje meer en zat alles al in mijn broek gepropt en dat is nu nog...hahaha
Als ik op mijn rug lig en ik druk op mijn buik, ja dan voelt het als een spierpijn...een beurs gevoel.Maar mijn baarmoeder is ook al over mijn schaambot heen, dat gebeurd sneller door mijn andere zwangerschappen.
Jij komt uit apeldoorn, toch???Daar heb ik nog op school gezeten en heb er best een aantal kennissen wonen.Leuk.
nou ik ga maar weer eens lekker op de bank liggen, want wij zwangeren mogen dat he??!!
groetjes en tot horens