Juli 2022

Ik heb direct de verloskundige gebeld toen ik een positieve test in mijn handen had, vorige week vrijdag. Ik kan 26 nov terrecht, dan ben ik 8weken. 

Na een miskraam begin september ben ik weer zwanger. Ik denk dat zondag de innesteling was. Had zoveel krampen. Zondag op maandagnacht was ik enorm misselijk en de volgende ochtend heb ik direct een test gedaan (10dpo) en ik zag een dun, vaag lijntje. De teststrepen lopen rustig op. Wel blijf ik onzeker na de missed abortion. Ik had genoeg symptomen, maar toch klopte het hartje niet meer. Ik mag al met 6 weken komen, maar ik wacht denk ik tot 8 weken.
Ben uitgerekend op 19 juli.

Ik heb ook veel last van krampen.

Hallo, gisteren een test gedaan. Stond +3 op. Heb al wel wat kwaaltjes. Wanneer hebben jullie het je ouders en broers en zussen verteld? Rest van de familie wil ik met 12 weken doen. Hoe doen jullie dat?

@Gebruiker10361182
Ik ga het mijn moeder na de 1e echo vertellen 26nov. De rest van de familie pas van 12weken.

Gisterenavond gevreeën en daarna ligt bloed verlies, heeft de hele nacht een klein beetje geduurd en vanmorgen nog bij het afvegen, nu wordt het meer donkerbruin bloed (klein beetje bij afvegen) toen ik net naar de wc ging was er geen bloed meer bij het afvegen. Ik ben nu 5.1 weken zwanger nog heel pril natuurlijk en door dit bloedverlies nu nog onzekerder dan ik al was. Voor mijn dochter een missed abortion gehad, vruchtje was gestopt met groeien bij 6.2 en kwamen wij achter met de eerste echo. Kan mij heugen dat ik toen ook wat bruinverlies had bij het afvegen… nu had ik gisteren nog geen last van bloedingen voor het vrijen maar dus wel daarna. Nu lijkt het weet te zijn gestopt. Wat denken jullie, zou ik mij zorgen moeten gaan maken? Ik heb verder geen buikklachten o.I.d. Bij het bloed had ik ook een wat donker sliertje bloed vanmorgen (sorry vóór de details).

Groetjes.

Terug
Bovenaan