Juli mom to be?

Hallo!

Doe nu ook voor het eerst mee met MvM. Dit is mijn 2de zwangerschap.
Moet er ook wel een beetje aan wennen om in zo'n bakkie te plassen,
maar ja ik doe het graag, het is voor een goed doel!

Heb hier ook nog niet mijn schoonouders en ouders vertelt, ik heb ook een t-shirt
besteld met de tekst :Hoera!!! Ik word grote zus!!!
We zijn het van plan om het dan zondag 9 dec. te gaan vertellen want dan gaan we
met mijn ouders naar mijn schoonouders op visite.
Dinsdag 4 dec moeten we voor het eerst naar de Vk. wil dat eerst even   afwachten.
Daarna ga ik kerstkaarten sturen aan vrienden en de rest van de familie met Fleur(onze dochter van 1) erop met haar t-shirt!
Dat leek me wel leuk om te doen.
Is er trouwens al een forum voor juli moeders 2008?
Groetjes Linda
Ps: Natas heel veel sterkte volgende week!

Heej Niesje,

kom jij ook op zwangerschapspagina??? Daar was ook iemand met zoon t-shirt, kei leuk.

xxx

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
Hier alles ok! Gisteravond de consulente van MvM gehad en leuk hoor, nog een zw test gedaan en daar kwam een hele vette blauwe streep!
Voor de rest voel ik me goed, nog steeds zere borsten en lichte buikpijn soms.. en moeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Dat begint nu wel toe te slaan, vandaag 6 weken!

Hoop dat er snel een juli pagina komt.

Zullen we een overzichtje met wie wanneer uitgerekend is en hoeveelste kindje? Lijkt me wel leuk.

Ik zal starten, als jullie hem dan weer kopieren..

Suza, 1e kindje, uitgerekend 3 juli 2008.

Groet, Suza

Welkom nieuwe mama's!

Jeetju, daar kom ik idd, zit je ook bij de julimam's daar? Ik ben daar niesje1980 (hoe origineel haha) en wie ben jij daar als ik vragen mag?

Leuk idee zo'n lijst Suza, hopelijk kan ie snel mee naar het juligedeelte (als die ooit komt)

Denise, 2e kindje, uitgerekend 4 juli 2008

Hallo!

Ben de derde op de lijst!
Ik ben Linda ben 29 en zwanger van mijn 2de kindje.

Hey misschien is het ook wel leuk om te vermelden waar iedreen vandaan komt?
Ik kom uit Hengelooo!! Ov.

Denise, 2e kindje, uitgerekend 4 juli 2008
Linda, 2de kindje, uitgerekend 3 juli 2008

Heej Niesje,

ik ben Mrietje op zwp. Jij hebt me net een beetje gerustgesteld over mijn echo waar eigenlijk nog niks op te zien was. Dus bedankt!!!!
Tot typs.

xxx
Mrie

He Niesje,

Wat zit er op je werk in het leidingwater dat jullie met zijn drieen kort na elkaar zwanger zijn geraakt, hihi!!!!
Gefeliciteerd trouwens (allemaal), ik hoor hier (nog) helemaal niet, maar ik vond je verhaal zo apart daar wou ik effe op reageren, fijne zwangerschap!
Liefs gwen

Hoi meiden,

Hier nog een juli-mama!!!
Ik heb eergisteren positief getest, ben 17 juli uitgerekend.
En ook bij mij is het allemaal nog ERG SPANNEND! Ik heb nl. 11 aug. een vroege miskraam gehad en 11 oktober weer een vroege miskraam (allebei bij 5 weken zwangerschap). Ik had toen vage streepjes op m'n zwangerschapstest en nu had ik de digitale test gebruikt en al na 1 minuut een duidelijk ZWANGER!
Vind het ook nog doodeng, gelukkig 27 november een 1e echo. Maar ik ben ook heel blij dat m'n borsten erg pijn doen, da's tenminste nog een goed teken!

Ik heb ook even teruggelezen en ik zag dat er hier veel meiden zijn die al een miskraam hebbben gehad. Hopelijk gaat het deze keer bij ons allemaal goed!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan