Juli mom to be?

@suza, nou ja het is voor het goede doel, maar ik vind het nog best omslachtig.
Eerst plassen in het kannetje en dan het in de fles gieten.
Maar goed het is maar tijdelijk en hopelijk kan ik er iemand blij mee maken.

Hier is vandaag de moeheid toe geslagen, ik kan niet stoppen met gapen.

Hallo meiden!

Hoe gaat het met iedereen?
Ik vroeg me af hoe jullie het gaan vertellen aan bijvoorbeeld jullie ouders... Gaan jullie het op een speciale manier vertellen?   En wanneer?

Wij wilden eerst eigenlijk in een fotolijstje een rijstkorrel doen, en dan zeggen: Deze rijstkorrel is net zo klein als jullie kleinkind, maar we hebben besloten om het te vertellen na de eerste echo! Volgens mij is het dan al groter....?

Ik moet de 27e naar de verloskundige voor de eerste keer! Sturen zij je door voor een echo? Of doen ze het wel gewoon daar? We zijn zo benieuwd naar de reacties!
Ze zullen het alleen op mijn werk minder leuk vinden!

Nou, ben benieuwd naar de reacties!

Liefs

quote: p1984m reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2007 19:46:35'));

Hallo meiden!

Hoe gaat het met iedereen?
Ik vroeg me af hoe jullie het gaan vertellen aan bijvoorbeeld jullie ouders... Gaan jullie het op een speciale manier vertellen?   En wanneer?

Wij wilden eerst eigenlijk in een fotolijstje een rijstkorrel doen, en dan zeggen: Deze rijstkorrel is net zo klein als jullie kleinkind, maar we hebben besloten om het te vertellen na de eerste echo! Volgens mij is het dan al groter....?

Ik moet de 27e naar de verloskundige voor de eerste keer! Sturen zij je door voor een echo? Of doen ze het wel gewoon daar? We zijn zo benieuwd naar de reacties!
Ze zullen het alleen op mijn werk minder leuk vinden!

Nou, ben benieuwd naar  jullie reacties!

Liefs

Ik heb het nog niet aan mijn familie verteld.
Ik heb wel een tshirt laten bedrukken voor mijn zoontje met de tekst "stoer ik word grote broer"
2 dec vieren wij sinterklaas met de familie en dan krijgt hij dat shirt aan, dus ik ben benieuwd bij wie het kwartje als eerste valt.

Er zijn trouwens wel mensen die het wel al weten, mijn vier directe collega's, nog wel grappig trouwens we zijn met drie van de vier zwanger en binnen twee weken van elkaar uitgerekend.

Hallo allereerst iedereen van harte gefeliciteerd...
Ik meld me hier ook aan
Heb vanmorgen een test gedaan en jawel 2 streepen ben er ondersteboven van dit is ronde 2.. wel heeeeel erg gehoopt maar niet gedacht dat het al zo snel zou lukken
dit word ons 2de kindje we hebben al 1 zoontje Levi van 27-9-06

Hallo,

wat een spannende tijd toch. Bij elke tocht naar het toilet ben ik weer blij dat ik geen bloed zag.
Natas ik leef erg met je mee en ik hoop dat alles gewoon goed is. Heel veel sterkte de komende tijd.

Kids lifestyl ik zag dat je uitgerekend was op 5 juli net als ik. Ik heb ook 15 november de eerste echo vanwege eerdere mk. Spannend toch/

Wat ik wel apart vond, de gyn had gezegd, wanneer je een volgende keer zwanger raakt mag je met 6,5 a 7 weken komen voor een echo. Toen ik dit vertelde aan mijn huisarts (invaller) zei hij. Nou het staat niet in je dossier dus ik zou niet weten waarom je een echo zou moeten. (mannelijke huisarts, kunnen zich niet zo goed inleven in een zwanger vrouw vrees ik) Ik had toch maar aangedrongen. Hij bellen naar de afdeling onc en ik mocht direct komen, natuurlijk. Apart dat een huisarts moeilijker doet dan het ziekenhuis. maar goed het gaat erom dat ik een echo heb op 15 november en even tussendoor kan zien dat alles goed gaat en daar niet nog 7 weken op hoef te wachten

groetjes
kitty

Hallo iedereen,
Ik las dat ook anderen bezig zijn met moeders voor moeders. Heb vandaag de consulente gehad en begonnen met het plassen in de 'maatbeker'. Moet er ook nog best aan wennen (t is ook eerste keer), maar wil toch proberen vol te houden.
Ook bij huisarts geweest: ik mag echo met 8 wkn, aangezien mijn vriend in die week vertrekt. Kan hij toch ook zien dat er iets zich ontwikkeld in mijn lijf.

Ik lees ook jullie berichten over mk en bloedverlies: wil jullie veel sterkte wensen, dit lijkt me echt moeilijk en spannend.

Ik wil het liefst nog even stil houden, maar aangezien mijn vriend vertrekt, vertellen we het toch voor de echo aan onze ouders. Dacht misschien koop ik gewoon zo'n tijdschrift ('ook'   ofzo?) en laat inpakken, benieuwd wat ze zeggen als ze dit uitpakken.
Tegen de tijd dat ik 12 wkn ben (nu ruim 5) is mijn vriend al lang vertrokken, da's wel jammer.
Groetjes.

hoi,

voor de nieuwe mensen natuurlijk weer welkom en gefeliciteerd!!
Hoe is het gegaan Suza met moeders voor moeders?? Nog wat leuks gekregen??

hoe is het verder met iedereen??
Hier nog steeds volop onzekerheid en spanning. Ik voel nog steeds weinig, de kwaaltjes die ik vorige week had zijn nog steeds verdwenen. wel hier en daar opgezette borsten en lichtelijke vlagen van misselijkheid. Maar dat kan ik me ook verbeelden hahaha.
Ik moet nog ff volhouden, maar ja.... geduld, das niet mijn beste eigenschap

Verder weinig nieuws hiero...
Nou hoop gauw weer wat te horen van jullie
Groetjes liefje

Terug
Bovenaan