Juli mom to be?

Hoi Heuvel,

Van harte!! Spannend is het allemaal he?! Hoop voor je dat je een vroege echo mag krijgen, ik denk dat dat wel mag hoor. Tenminste bij ons zijn ze echt super aardig en begripvol de verloskundigen. In ieder geval prettig dat je mannetje er met dit moment wel bij was toch?

En liefje, ik heb ook dagen dat ik me echt heel erg zwanger voel en andere dagen helemaal niet. Gelukkig voel ik me nu vooral na het bloedverlies wel echt erg zwanger. Maar ja die eerste 3 maanden heeft gewoon niemand garantie. Ik denk zelf elke x van je hebt 85% dat het goed gaat en 15% dat het fout gaat. Ik vind het ook moeiljijk hoor, vooral inderdaad na een mk ben je gewoon niet zo onbevangen meer.

Fijne avond verder! Ga heerlijk Gooise Vrouwen kijken!

groet, Suza

Jullie herkennen het dus ook, wat fijn om te horen. Afgelopen week had ik idd allerlei kleine kwaaltjes en nu niet meer net zoals jullie verhalen.
Hoe zou dat dan komen?? Hormoonspiegeling??
Of het het te maken met de beginweken, dat na 6 weken de kwaaltjes gaan komen. En natuurlijk zijn er ook genoeg vrouwen die helemaal geen klachten hebben, ieder lichaam reageert anders natuurlijk
Vorige keer had ik ook niet echt klachten en toen vertelde mijn oma dat zij ook nooit last had gehad en mijn moeder ook niet. Het kan dus ook wel met erfelijkheid te maken hebben.
Verstandelijk gezien weet ik het dus allemaal wel, maar...... gevoelsmatig, die vreselijke onzekerheid...
Gelukkig ben ik dus niet de enige die het zo ervaart. Ben blij dat ik het hier kwijt kan aan jullie!!

liefs liefje

He meiden,

hier weer even een berichtje van mij..

Ik heb ziekenhuis niet gebeld,, omdat ik maandag as toch een afspraak heb staan. Ik weet van de vorige keer dat het toch geen zin heeft om eerder een echo te laten maken. Verder heb ik vrijdagavond, zaterdagochtend en gistermiddag nog bloed verloren. Niet zoveel als de vorige keer, maar ik ga ervan uit dat het mis is. Dan kan het altijd nog meevallen. Toch?

Ben ook gewoon aan het werk, wel een beetje duizelig, en last van mijn borsten. Maar goed, dat was vorige keer ook allemaal.

Zo als jullie lezen, ben ik dus niet heel erg positief....

. Jeetje Suza, ik hoop dat je je verder goed voelt en niks meer verliest!

Oh, wat een ellendige dagen weer zeg. Maar ik weet wat me te wachten staat, dus dat scheelt.

Nou meiden,ik   hou jullie zeker op de hoogte!
En voor alle nieuwe zwangeren : Gefeliciteerd!!!

Veel liefs,

Natascha

He Natas!

Ik heb echt medelijden met je! Hoop ondanks alles dat het toch goed komt!
Veel sterkte!!!

Liefs

Oh Natas, ik hou mijn vingers voor je gekruist meid, wat een spannende dagen voor jou. Ik hoop dat je ondanks je negatieve gevoel, verrast gaat worden met een mooie echo.

Ik voel me nog steeds harstikke goed, geen kwaaltjes alleen iets vaker plassen.
Maar dat plassen komt goed uit want ik ben vandaag begonnen met moeders voor moeders.

Hoi Natas!

Heel erg spannend voor je.. gelukkig mag je volgende week voor de echo.. hoop echt heel erg voor je dat je er volgende week om deze tijd anders voor staat.Je weet maar nooit toch?

Ik voel me wel echt heel erg zwanger en daarom maak ik me op het moment ietsje minder zorgen. Mijn borsten doen echt zeer en misselijk en moe.

Bij mij komt Moeders voor Moeders as woe-avond langs, ben beniuewd.
Hoe bevalt het jou Niesje?

Fijne avond verder!

Liefs, Suza

ps hebben jullie het al aan mensen verteld in je omgeving?

hey as mamma''s wat leuk om te lezen dat er weer een nieuwe lichting juli mamma''s zijn,allemaal van harte!!!!   zelf ben ik 16-07 bevallen van een gezonde dochter,en t moederschap is echt superrrrrrrr,nou geniet van de aankomende tijd!!doeiiiiiii

Hoi Suza, en alle anderen..
Ook ik kijk even mee, ben ook net als hieronder..een juli 2007 mama!
Gek idee, dat wij er vorig jaar  ook zo voor stonden als jullie nu!
En nu is de kleine meid alweer bijna vier maanden! Een heerlijk kind!
Ik had zes weken voor de laatste zwangerschap ook een mk, maar als je gevoel goed is komt het vast goed!
Succes, en geniet allemaal hoor!
Groetjes Rina, mama van nu drie kindjes..van 8, bijna 5, en bijna 4 maanden..

Terug
Bovenaan