Juli mom to be?

Suza, 1e kindje, uitgerekend 3 juli 2008.
Denise, 2e kindje, uitgerekend 4 juli 2008
Linda, 2de kindje, uitgerekend 3 juli 2008
Mirjam, 1e kindje, uitgerekend 3 juli 2008

Hoi allemaal,
Had het al een keertje gemeld, maar wil me graag toevoegen aan het rijtje.

Hilly, 1e kindje, uitgerekend 7 juli 2008

Ben trouwens 28 jaar.......
Ik heb echt het meest last van moeheid en kouddddddd.
Groetjes

Hallo!

Gezellig het wordt al een aardig lijstje!
Hier alles goed! Ik voel me ook goed, ik heb nu het meeste last van moe.. en inderdaad koud en mn borsten. In het begin was ik nog wel een beetje misselijk maar nu eigenlijk niet meer.. Kijk erg uit naar de 1e afspraak bij de vk, pas 3 december.. nog 3 weekjes..

En hoe is het met jullie??

groetjes Suza  

Hilly, 1e kindje, uitgerekend 7 juli 2008
Angel, 2e kindje, uitgerekend 17 juli 2008

Hoi meiden,
Ik heb mezelf ook even toegevoegd.
Suza, jij had toch ook een miskraam gehad?
Ik kijk ook al uit naar de afspraak met de gync, op 27 november. Spannend hoor.

Ik ben wel misselijk met vlagen en heb zere borsten. Verder smaakt de koffie me niet echt meer en ruik ik alles veel sterker. Dat had ik ook bij de zwangerschap van m'n dochter.
Ik heb 2 vroege miskramen gehad de afgelopen maanden.

Groetjes,
Angel

Hoi angel,

Ja ik heb indd ook mk gehad met 5 weken. Gelukkig ben ik nu al verder en voel me nu ook heel anders dan toen. Maar zal blij zijn als ik het hartje gehoord heb en iets verder ben. Het blijft allemaal spannend! Alhoewel ik vanaf het begin een heel goed gevoel had en heb hoor! Tis gewoon onzeker, van die kleine pijntjes en je weeet nl ook allemaal niet wat je wel en niet wilt of moet voelen. De vk zei vd week al tegen me dat mn hormonen al lekker met me aan de haal gaan, vrees dat ze gelijk heeft!

Leuk zeg, dus 2e kindje voor jou. Hoe oud is de 1e?

Groetjes Suza

Hier nog een mama moeder voor juli 2008.

We zijn 9 juli 2008 uitgerekend van ons tweede kindje .

Afgelopen week de verloskundige gebeld voor de eerste afspraak en maandag 3 december kunnen we hopelijk ons kindje voor het eerst zien.
Het is allemaal weer spannend, heb afgelopen maart een miskraam gehad met bijna 10 weken, dus dit keer blijft het spannend tot die tijd!!!

Groetjes, Trudy

Wat hebben toch veel meiden al een miskraam gehad hè!
Ik hoop van harte dat het nu allemaal goed mag gaan met ons allemaal!

Suza, m'n dochtertje is bijna 3 jaar.

Ik heb er deze keer ook een beter gevoel over, al durf ik dat bijna niet te zeggen.
We moeten toch afwachten hè!

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal!
Lees inderdaad ook over de miskramen, wens jullie allemaal veel sterkte, lijkt me spannend...
Het lijstje wordt al een stuk langer.
Ik teken ervoor als het zo blijft: ben nauwelijks misselijk (af en toe van een geur of bij een lege maag), koffie smaakt mij ook niet.
Vandaag met ingepakt opa/oma tijdschrift vertelt aan schoonouders: tranen, ach was heel bijzonder. We zijn ook eerste en het is de eerste.
Ik bel komende week voor een vroege echo (met 8/9 weken), omdat mijn partner op uitzending moet. Hij zal dus wat maanden van mijn zwangerschap gaan missen....
Hoop dat alles goed is.
Groet,

Terug
Bovenaan