Juli mom to be?

Hoi meiden,

Gisteravond voor ik naar bed ging ook bloedverlies.. beetje lichtrood en alleen op wc papiertje. Echt zo balen..... Ik heb geen krampen, het zet niet door.. maar ja het lijkt me gewoon niet goed. Natas ben ook zo benieuwd hoe het met jou gaat....

Weet ook niet zo goed wat ik moet doen, ga maandagochtend de vk maar bellen.

groetjes Suza

Hallo, hallo allemaal,

wij krijgen ook een babietje in juli. Maar ik weet niet precies wanneer. Ik ben namelijk gewoon met de pil zwanger geraakt...... wel twee keer een paar dagen flinke buikgriep gehad, dus daar zal het wel aan liggen. Ben er wel hartstikke blij mee hoor.

Ik heb, helaas, net als een heleboel anderen hier in miskraam gehad in mei. Daarna heb ik een tijdje geen pil geslikt en hoopte dat we zwanger zouden raken. En net deze maand besloten maar weer met de pil te beginnen en patsboem.....raak!!!!! Beetje raar allemaal. Ben in iedergeval 1 oktober ongesteld geworden dus dan ben ik op 7 juli uitgerekend. Maar ik weet niet hoe het zit als je zo aantelt, weten jullie dat???

Groetjes,
Marieke

en nog ff voor Suza en Natas. Hoop met jullie mee dat er niks aan de hand is. Je hoort inderdaad wel heel vaak dat je op het begin van je zwangerschap een innestellingsbloeding kan hebben. Probeer maar positief te blijven!!!!!!!

XXX  

Hoi,

jeetje Suza, jij ook?? Het getsie, echt vervelend zeg
Hoe is het nu??
Afgelopen week heb ik met verloskundige gebeld en zij zei tegen mij dat ik echt moest bellen als ik bloedverlies of iets dergelijks kreeg. Dus als ik jullie was zou ik gewoon bellen hoor, je kunt in dit soort gevallen  niet te vaak bellen.

Het kan idd iets van een innesteling zijn, maar goed doordat je een miskraam hebt gehad ga je er gelijk vanuit dat het mis is. Ik zit helemaal met jullie mee te leven en kan me het zo goed voorstellen hoe je je nu moet voelen. He bah, wat rot zeg!!

Nou  Natas en Suza,  heel veel sterkte en kom hier je hart maar luchten!!
Liefs liefje

Jeeh Suza, wat vervelend! Natas, hoe is het nu met jou?
Oh meiden ik hoop echt dat het goed gaat met jullie en jullie rijstkorreltje.

Het lijkt me doodeng om bloedverlies te hebben.
Ik heb het met mijn eerste zwangerschap een dag roze verlies gehad en dat bezorgde me al een paniekaanval.

Jullie verhalen zorgen er wel weer voor dat ik niet zo gemakkelijk nog denk over deze zwangerschap, ik heb steeds in mijn achterhoofd zitten het kan elk moment toch plotseling misgaan.

hoi meiden,

Hier een verse julimom to be. Vanmorgen met de CB digi een duidelijk ZWANGER
na wat vage streepjes gisteren. We zijn er super blij mee en raak in de 4e ronde.
als het goed is ben ik nog geen 4 weken. 3w en 5 d en ben als het goed is 14 juli 2008 uitgerekend.

alle julimoms gefeliciteerd.

xxx Bambi

Suza, jij ook veel sterkte! Hoop dat alles goed is! Ik denk aan jullie!

Liefs

Hoi meiden,

Vanmorgen vk gebeld en zij heeft enigszins gerust kunnen stellen. Ze kunnen bij 5,5 week nog geen hartje zien, dus een echo heeft niet zo veel zin. Maar wat heel positief is dat ik geen krampen heb en me nog zwanger voel. Zij gaf aan dat je eigenlijk als er bloedverlies optreedt en het is ee miskraam dan is je lichaam daar al een tijdje mee bezig en dan verdwijnen deze verschijnselen snel. Maar goed bloedverlies hoort niet, dus . het nog of een contactbloeding zijn of innestelingsbloeding, of een wondje op de bm mond. Omdat ik afgelopen maandag ook een drup bloed verloor en de rest vd week wat bruinverlies had en het nu weer zo is, denk ik zelf aan een wondje. Maar ja, ik voel me nu helemaal onzeker. pffffffffff en dan vieren we mijn mans verjaardag nog vanmiddag en vanavond.. Als dit aan blijft houden dan mag ik in ieder geval halverwege de week bellen en dan krijg ik met 6 weken een echo. Dus dat is wel fijn.

Groetjes Suza

Terug
Bovenaan