Juli mom to be?

Gelukkig dat je gebeld hebt Suza, ben een beetje gerustgesteld in ieder geval. Maar toch blijft het natuurlijk vervelend en vreselijk onzeker. Mooi dat je dan vroeg een echo krijgt. Ik hoop voor je dat je je weekend een beetje kan oppakken zonder dat dit bloedverlies je teveel belemmerd.

Sterkte!!
Liefs liefje

Fijn voor je dat je een beetje gerustgesteld bent. Ik was vanmorgen op internet een beetje aan het zoeken naar bloedverlies en toen las ik dat 1 op de 3 vrouwen in het begin van de zwangerschap een beetje bloedverlies heeft. Weet niet meer welke site, maar dat stelt misschien ook wel een beetje gerust!!!!
Nou succes ermee.

xxx
Mrie

Hoi meiden,

Dank jullie voor wel de lieve woorden!

Het gaat eigenlijk wel goed met me, ik voel me ook gewoon echt zo zwanger, en ook giseren nog een test gedaan. Nog steeds hartstikke positief. Inderdaad heel veel vrouwen hebben heel vroeg in de zw schap vaak een of meerdere onverklaarbare bloedingen. Ik heb dit ook altijd snel in mijn cyclus heb soms zo maar een paar   dagen tussendoor bloedverlies. Ik heb daar begin dit jaar ook een uitstrijkje voor laten maken, en ze konden er niks voor vinden.

Voor de nieuwe meiden hier: van harte!!!

@Natas, meid hoe is het met je?

liefs, Suza

Goedemorgen dames,

een beetje bloedverlies in de zwangerschap kan meestal geen kwaad. Ik heb het ook gehad in de 5e en 6e week, en mijn dochter is inmiddels 8 maanden oud...
Grappig om dit allemaal te lezen, al die onzekerheden die ik toen ook voelde.

Inmiddels ben ik nu ook een paar dagen overtijd, alleen hoop ik eigenlijk dat ik niet zwanger ben, ik wilde graag nog een paar maandjes wachten, maar ja, mocht het zo zijn, dan vind ik het binnen een paar dagen ook vast wel weer geweldig.
Ik heb gisteren wel een test gdaan, maar tot mijn grote verbazing had de test niet gewerkt . Het teststreepje  kleurde niet.  Nog even afwachten dus. Het lijkt me eigenlijk sterk dat ik zwanger ben, maar ben al bijna 10 dagen bij vlagen (behoorlijk) misselijk, vooral meteen na het opstaan. Ik ga komende week nog maar eens ee keer testen, mocht de menstruatie niet beginnen.
Als ik wel zwanger ben ben ik op 10 juli uitgerekend.
Ik laat het nog wel weten...

groetjes en succes met het lange wachten op die eerste echo (de eerste "tastbare" bevestiging van dat kindje in je buik...)

Hoi,

Welkom voor alle nieuwe meiden, van harte gefeliciteerd!!!
Iedereen lekker aan het weekend vieren? Hier een lekker rustig weekend, heerlijk. Vanmiddag ff op verjaardag geweest, verder lekker thuis.

Ik zit sinds gisteren helemaal in de rats, ik voel eigenlijk niks in m'n lijf, geen echte zwangerschapsverschijnselen ( alleen ietsjes moe). Met die miskraam in het verleden ben ik vreselijk onzeker en bang. Ik heb in m'n hoofd geen verschijnselen, geen zwangerschap. Zegt natuurlijk niks, maar op een of andere manier zit het wel in m'n hoofd.
Ik wilde dat ik kotsend boven de wc kon hangen (ook niet leuk natuurlijk), maar das wel een teken van zwangerschap, nu heb ik niks. Ik moet nog 2 weken wachten... pffff

Hoe gaat dat met jullie met de zwangerschapsverschijnselen?? Hoe voelen jullie je??
De mensen die ook een miskraam hebben gehad, hoe gaan jullie hier mee om?

Komende week wel een drukke week, dus ik hoop dat dat me iets kan afleiden, want dit is ook niet leuk zo.

Nou meiden, tot horens maar weer!
Liefs liefje

hoi liefje, ik denk dat het er gewoon bij hoort hoor, want ik schrijf ook nog op een ander forum en daar hoor ik dit ook regelmatig.
Het maakt superonzeker maakt komt vaak voor, ik voel me ook nog steeds niet zwanger.

He Liefje!

Ik heb ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen. Ook alleen ietsjes moe!
Had wel last van mijn buik, maar dat is over.
Alleen 's ochtends best wel last van mijn darmen en soms overdag! (diarree)
Ik mag 27 november naar de verloskundige! Hoop dan te horen of alles nog goed is! Maak me soms best wel erg druk! Is het vreemd dat je eerst wel dingen voelt.. zoals heel de dag last van mijn buik (niet mijn darmen) en gevoelige tepels, en dat ik nu opeens niks meer voel?

Ik vind het allemaal maar eng!

Liefs

Hallo 'julimoeders to be'
Dit is mijn eerste keer op het forum, ik las het vanmiddag en heb me aangemeld. Wat is dit leuk om te lezen en hoop dat ik me er ook bij mag aansluiten.

Ik ben 28 jaar en voor de 1e keer zwanger, ben uitgerekend op 7 juli. We zijn al wat maandjes aan het oefenen en woensdag werd ik misselijk van kippesoep!! Dacht... misschien is er iets. Zo gek: al die tijd lette ik er op, was ik enthousiast aan het tellen en nu: sinds anderhalve maand weten mijn vriend en ik dat hij op uitzending moet: balen. Niet op mijn lichaam gelet en nu weet ik dus sinds woensdag: zwanger!
Herken jullie symptomen: rommelende darmen, gespannen borsten, moe en duizelig. Mijn vriend vertrekt over ruim 3 weken en hoop eigenlijk in overleg met verloskundige een eerdere echo te mogen maken, zodat mijn vriend, voor hij weggaat, toch ook iets tastbaars ziet.
Weet alleen niet of dat kan.
Als hij terugkomt ben ik toch al bijna 5 maand verder. Ik vind het allemaal erg bijzonder en spannend.

Denk dat jullie verhalen mij toch wel wat steunen....

Terug
Bovenaan