Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hoi hoi.

Nou, het van me afschrijven heeft niet geholpen gisterenavond...   Ik heb sinds lange tijd weer heel beroerd geslapen. Stom natuurlijk. Ik gun het onze vrienden echt van harte en vind het superleuk voor ze en ik ben normaal echt niet jaloers ingesteld... maar op de een of andere manier is er nu een verkeerd knopje bij mij geraakt ofzo.
Ik kan het allemaal relativeren en ben ook eigenlijk heel nuchter erover, maar toen ik in bed lag kwam alles voorbij. Slecht slecht slecht slecht... Ik heb denk ik zo'n 2,5 uur geslapen vannacht.
Ik ben vanochtend eerst een flink eind gaan fietsen om even een beetje de gedachten uit mijn hoofd te krijgen. Heb maar gelijk een leuk kaartje voor onze vrienden gekocht en 1 voor mijn lieve vriendje die het maar mijn hormonale stemmingswisselingen moet leven.
Ik word langzaamaan iets rustiger, maar nog niet helemaal. Komt vast goed. Maar ik had het nog niet van ze verwacht en omdat ik zelf die stomme mk heb gehad... aaarrggg

Sorry, moest alweer mijn hart luchten!

rianne: weet je al meer? Moet je gecurreteerd worden? Balen joh dat het vruchtje niet vanzelf weg gaat. En al 2 weken bloed verliezen is ook niks. Bij mij duurde het ook 2,5 week en dan ben je wel klaar met de tampons, maandverband en inlegkruisjes....

missx: raar he dat je vanalles voelt? Ik heb het ook. Ieder steekje en pijntje voel je. Dat zo'n pilletje met hormonen er voor kan zorgendat je dat allemaal niet meer hebt. Maar goed, nog 5 dagen tot je nod. ik zal heel hard voor je duimen.

jannie: gefeliciteerd. ik weet niet of ik dat al gedaan had, maar bij deze!! Lekker dat je er nog even tussen uitgaat. Waar ga je heen? Geniet er iig van!

Nou, ik ga verder werken. Mijn nieuwe motto wordt: 3x is scheepsrecht, misschien helpt het!

Dank jullie voor jullie luisterende ogen, haha!

Liefs
Ryanne

Hallo dames,
Net eff alles snel gelezen, doe ik trouwens wel vaker zonder te reageren dus volg jullie nog op de voet!

Zelf heb ik het erg druk….Pfff ik wist niet dat er achter een verhuizing zoveel regelwerk weg kwam.
Maar ja, nou ben ik ook perfectionist w.b.t. dit soort dingen. Niet zoals m’n vriend die alles gewoon zo in een doos pleurt en dicht doen. Nee ik moet het eerst uitzoeken en dan stickers op de doos voor welke kamer het is. Dat levert natuurlijk de nodig strijd…haha. Mannen hebben het gewoon makkelijker. Die zijn niet zo gecompliseerd.
Verder heb ik de nodig ‘kwaaltjes’ maar ben er zo zat van om steeds op m’n lichaam te moeten letten dat ik er even geen aandacht aanbesteed. Ik zie wel…

@Ryanne      Ik leef zo met je mee en kan me je gevoel zo goed voorstellen.
Ik had het zelf kunnen schrijven!

@ MissX      Ik duim voor je NOD! Succes meid ik hoop het echt!

@Rianne31      Ik hoop dat je snel wat hoort! Wel knap dat je gestopt bent met roken. Daar schijnt je vruchtbaarheid ook van toe te nemen. Maar goed nu eerst nog even wat anders aan je hoofd. Succes!

@Shanna      Als je nog mee kletst zijn we natuurlijk erg nieuwsgierig hoe het er voor staat.
Gister je NOD toch?

@Jannie            Gefeliciteerd! Geniet ervan.

@Puk1980      Wat een baal week! Ik hoop dat jullie idd wel wat vergoed krijgen.

@Hopje1980      Jij ook heeeeeeeel fijn weekend. En natuurlijk ook voor de andere meiden!

Nou ik ga weer inpakken. Tot snel.
Liefs Salsadanser

Hallo Meiden

Nou ik heb geen goed nieuws..... Ik heb waarschijnlijk toch geen miskraam gehad maar een bbz.
GRRRRRRRRRRR, nou weet ik het ook niet meer.
De gyn. zegt nu dat hij verwacht dat dit nog wel weken kan duren en dat ik voorlopig niet zwanger mag worden, want dat is erg gevaarlijk. Verder moet ik vanaf nog een paar weken lang elke woensdag bloedprikken en 'middags telefonische comsult. Dit om mijn HCG in de gaten te houden. Voorlopig halen ze het niet weg want dan kan het zijn dat ik een eileider kwijt raak.En dat eil ik niet...
Voorlopig mag ik dus nog op het wachtbankje plaatsnemen! Jammer jammer.....

@ Rianne hoe voel je je nu?

@ missx al bijna je nod! De kwaaltjes klinken wel goed! Spannend he?

xx Rianne

hoi meiden!!

even snel een berichtje van mij,heb 2 drukke/leuke dagen voor de boeg!!
Morgen mijn verjaardag.... voor het eerst in 3 jaar ontmoeten onze ouders elkaar.....
afgelopen jaren kwam er niks van dit omdat we meestal weg waren.
ben heeel benieuwd hoe dat gaat wat ze zijn zoo verschillend
Vandaag de halve dag bij mijn schoonzus geweest heeft een zoontje van 2 is zwanger van de 2de(december uitgerekend)
ze liet me vandaag de dvd van de 3d echo zien(30 min) zooo mooi ongelovelijk gewoon
mijn vriend en ik zaten met tranen in onze ogen op de bank....daarna nog de nieuwe babykamer......
verder veel gekletst over alles en nog wat.

@ ry, jeetje wat een kl*te nieuws zeg ben er gewoon helemaal stil van.........
      Hoelang zal je dan evt moeten wachten wanneer je evt er weer mee mag beginnen??

@ shanna, en???????

Kom zondag weer uitgebreider ook op de rest reageren hoor!!!
Meiden rustig en fijn weekend!!

-XXX-

Hey meiden!

Vanmorgen een test gedaan, helemaal nerveus! Maar helaas helaas..... negatief!!! Ik vind het wel heel erg jammer. Heb er vandaag meer aan gedacht dan ik eigenlijk wilde.  Maar goed, misschien had ik m'n NOD ook wel fout berekend, omdat ik nog niet zoveel inzicht heb in m'n cyclus. Ik ga gewoon volgende week weer een test doen als ik nog niet ongesteld ben dan natuurlijk ....

Groetjes Shanna

Hi ladies,

even nog een berichtje voor mn vakantie. Zometeen alles inpakken (ligt klaar) en lekker naar mn mandje. Zin in!

Rianne: das geen goed nieuws meid.... Wat gaan ze nu doen dan? Niet dat je meteen het ergste moet denken, maar ik ken iemand die een eileider is verloren bij de operatie van een bbz, haar andere eileider heeft het werk helemaal overgenomen. Snel weer zwanger. Maar goed nu niet over nadenken maar meissie wat rot zeg! Hopelijk krijg je goede begeleiding en krijg je snel duidelijkheid... Sterkte!

Meiden, tot over 8 dagen!

Groetjes Jannie

he lieve meiden

even snel een berichtje want we hebben nu vakantie dus niet elke x tijd om te reageren wel lees ik natuurlijk alle verhalen dus ben er wel elke dag..

@rianne jeetje meid wat rot een bbz en kl*te dat je voorlopig niet zwanger mag raken wat lijkt me dat erg je gunt het je grootste viant niet maar kom op meid.. hou de moed erin..
ik duim voor je dat het snel goed komt..

@missx heb je al kwaaltjes?? of heb je al een ongi gevoel ook ik duim voor je meid..

nou wij zijn alweer druk aan de klus haha net nog even we hebben toch alle tijd nu in de vakantie haha.
net even een wasje erin gedaan en zo even snel de stofzuiger erdoor en vind ik het weer genoeg heb donderdag een grote schoonmaak gehad haha..

nou ik ben bij accupunctuur geweest en heb gister ontzettende hoofdpijn gehad weet niet of het een bijwerking was maar ik moet volgende week donderdag weer en zal ik het wel even vragen..

nou meiden heel fijn weekend en ik kijk even wanneer ik er weer ben..

dikke x bion

Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen? Met mij nu een stuk beter, gelukkig. Heb vannacht gelukkig heerlijk geslapen en ben weer een beetje tot rust gekomen. Toch raar dat je op zoiets zo heftig kan reageren. Ik denk dat ik de mk toch nog niet helemaal goed heb verwerkt en dat kwam er nu uit. Ik moet het gewoon allemaal rustig proberen te plaatsen. Ik wil gewoon altijd alles  zelf in de hand hebben en dat is hierbij niet zo.... helaas. Dus gewoon op naar ronde 3.  

rianne: balen meid. en ook echt vervelend dat je niks anders kunt doen dan afwachten. echt onwijs kl*te. sterkte meid.

shanna: jammer dat de test negatief was, maar misschien was je te vroeg met testen, je weet het niet. afwachten maar.

missx: al helemaal bijgekomen van het weekend feesten? hoe voel je je? jij bent nu de eerste met de nod inzicht. duim duim duim

jannie: fijne vakantie!

Nou, ik ben voor de verandering weer eens aan het werk, dus zal zo maar weer eens wat doen. Fijn weekend allemaal.

Veel liefs
Ry

Terug
Bovenaan