Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje

LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje

Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje

Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje

Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje

Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 23 oktober, 2e ronde, 1e kindje
Mex,  29 jaar, 23 oktober, 4e ronde, 2e kindje

Op het wachtbankje :

Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :

Jannie, 31 oktober, 5e echo (20 weken!)    

Ola dames,

Nog geen RD’tjes te bekennen Maar ik heb gister alle cyclussen van het jaar nog berekend en er zitten toch een paar van 31 dagen tussen dus ik hou m’n NOD dan maar even op morgen de 29 ste. Ik zal natuurlijk ook morgen proberen even langs te komen om jullie te laten weten hoe het er voor staat.

@Jannie            Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

@Biondaatje      Klinkt wel interessant die accupunctuur. Maar die kruiden zijn dat kruiden in tablet vorm ofzo?
Helpt de accupunctuur je dan ook om de hoofdpijn te verminderen of weg te nemen? Ik erg benieuwd!

@Liss84      Je NOD duurt niet zo heel lang meer! Ik ga vast voor je duimen want je weet we moeten presteren deze maand! Wat een druk…pfffff…ha ha

Nou in iedergeval tot morgen!

Hoi meiden

Ook bij mij is een verkoudheid doorgebroken. Bah! Vandaag maar een dagje niksen. Gisteren een erg gezellig dagje met vrienden gehad!

@Rianne: Voor jou gaat het ook weer de goede kant op. Ik weet niet hoe je je ongidatum uit moet rekenen. Waarschijnlijk zul je nog even moeten afwachten. Ik begrijp bij jou helemaal dat je je rot voelt als een vriendin zwanger is.

@Liss: Ik snotter met je mee!

@Mex: Hoe zou het komen he, dat ons forum tot nu toe nog zo weinig zwangerschappen heeft opgeleverd. Nu breekt er vast een beter tijd aan!

@Luxx: Succes in je nieuwe baan! En ik blijf voor je duimen!

@Salsa: Ook voor jou: duim, duim, duim! Vervelend voor je schoonzus zeg. Hopelijk komt het allemaal goed.
Lastig he, nieuwe zwangeren in je omgeving. Maar als jij straks ook zwanger bent, is het alleen maar leuk.

Nog even over wijn drinken. Een vriendin van mij, die zwanger is, is arts en drinkt zelfs nu nog af en toe 1 wijntje bij het eten. Het is toch waar je je goed bij voelt. Ik zelf houd het voorlopig even op fris. Maar ik drink toch al niet zoveel. Nu hebben m'n man en ik vrijdag alleen een verlaat huwelijkscadeau gehad: een workshop wijn proeven. We moeten data opgeven wanneer we kunnen. Beetje lastig nu he! Ik denk dat ik een van de gevers toch maar even op de hoogte ga stellen van onze plannen. Wat vinden jullie?

Liefs Puk

@Puk1980: Als een arts het zegt, dan zal het vast wel geen kwaad kunnen. Vriendin van mij is nu 13 wkn zwanger en drinkt ook soms een wijntje.. ik zal het zelf niet kunnen maar ja... Ik zal de cadeaugevers wel op de hoogte stellen, want anders gaan ze het zich toch afvragen.

@Salsadanser: spannend!!! Duim voor je!! En voor je schoonzusje!

@Jannie79: Balen van je eczeem, maar wel erg leuk dat je buikje zo groeit!!

Hier alles goed.  Nu op  dag 14 (als het klopt, begon 2 dgn daarvoor heeeeeeeel licht te komen) van mn cyclus, helaas nog geen positieve ovulatietest, maar we blijven klussen haha :D

Hey Dames,

Hoe is het met iedereen? Met mij goed. na gisteren de hele dag te hebben gewerkt vandaag heerlijk niks gedaan! Ik lag vanochtend in bed te denken of ik in mijn vorige cyclus wat  voelde van mijn ei, volgens mij wel. Ik heb volgens mij op een gegeven moment geschreven dat ik steken voelde. Ik had dat nog niet gedacht of ik voelde rechts onderin mijn buik wat.... hoezo psychisch... maar nu voel ik ook wat links. Voor de zekerheid maar even geklust vanmiddag, hihi. Ik weet niet precies wanneer mijn ei is, dus er wordt hier nu zeer regelmatig geklust.   Vind mijn vriend niet erg!
Net nog wel even een stukje gefietst, even langs het nieuwe werk van mijn vriend, hebben we toch niet de hele zondag niks gedaan.

Puk: volgens mij kan idd heel af en toe een wijntje geen kwaad, maar beter van niet. Maar idd misschien moet je het de gevers maar voorleggen en anders nog even uitstellen.... wel leuk trouwens nog een verlaat cadeau.

Eva: Dus jij ook lekker aan de klus???? Het is wat met al die klusjes!

Salsa: Spannend, morgen wel even laten weten hoor. Er ligt wat druk bij jou en liss, haha!

Jannie: lekker vakantie gehad? Heerlijk hoor. Leuk dat je het al begint te zien! Veel leuke reacties zeker? Had je nog een speciale manier om het mensen te vertellen?

Bionda: leuk hoor, zo'n klein katje. Ik ben zelf allergisch, maar wij hebben beesten genoeg. 1 konijn, 1 cavia en een parkietje. Ook leuk!

Luxx: Hoe voel jij je? Al wat nieuws?

Sabien: Hoe is het?

Wel raar trouwens... Vanaf het begin van mijn ongi heb ik al last van misselijkheid... Heel vreemd. En ook wel bijna iedere dag. Heb ik nooit last van. Zou het kunnen komen door de pillen die ik slik? Ik slikte gewoon eerst evasin foliumzuur, maar nu zwanger worden van de etos. Lijkt me eigenlijk niet. Misschien weer een of andere rare reactie van mijn lichaam . Ik draag ook lenzen en heb echt de laatste week heel erg last van mijn ogen, terwijl ik dat nooit heb. Ik vind mijn bril echt afschuwelijk, maar ik hoor om me heen wel dat als je zwanger bent je je lenzen minder lang in kan. Iemand daar iets van gehoord? In ieder geval heb ik van de week een nieuwe bril besteld, dat moest toch, ben ik in ieder geval voorbereid................................

Nou, ik ga zo eten!

Fijne avond nog,

Dikke kus
Ry

hoi meiden

nou ben ik even zo komen me schoonouders ons katje bewonderen dus dan heb ik geen tijd..
vandaag wezn kijken bij me mannetje en gelukkig weer gewonnen en ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten..

@salsadanser nee het is poeder vorm ik moet het 3maal daags innemen een theelepeltje met een kopje erop en dan in warm water ongeveer 2slokken dat is dan dus voor het bevorderen van de zwangerschap en voor me hoofdpijn maar de accupunctuur is dus dat het bij de een wel het gehele hoofdpijn wegneemt en bij de ander verligt ligt eraan hoe erg je het hebt en ik heb het dus wel erg maar even afwachten hoe het werkt bij mij want ik heb het ook erg met werk maar nu dus vakantie en weinig hoofpijn gehad dus even afwachten met werken..
ja vond zelf ook erg intressant die accupunctuur en ik heb zoveel geprobeerd dus nu dit maar proberen he..

nou meiden ik ga even de was eraf halen en wachten op me schoonouders hoe gaat het verder met iedereen??

fijne avond..

xbion

Terug
Bovenaan