Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Nou, daar ben ik weer!

@Puk, eindelijk je ongi weg! 9 Dagen is wel lang zeg, pfff! Heb je een leuk weekend gehad met je vrienden? Oh, ik lees het al, haha! Ben ook net verkouden geweest, maar duurde gelukkig niet zo lang. Hoop dat het bij jou ook zo weer over is! Wat lastig trouwens zeg met dat wijnproeven, haha! Tja, kun je niet een datum prikken waarvan je weet dat als je dan nog niet zwanger bent, het is als je je ongi hebt? Dan ben je in ieder geval zeker van je zaak. Mocht je tegen die tijd zwanger zijn, dan kun je het nog afbellen. Het is natuurlijk wel lastig te plannen als je cyclus niet heel regelmatig is. Weet niet meer hoe het bij jou is?

@Rianne, wat fijn dat je hcg gedaald is! Eindelijk kun je verder meis. Oke, nog heel even geduld dan... Ben echt blij voor je! Kan me voorstellen dat je er toch wel gemenge gevoelens bij hebt. En dan ook nog een vriendin die zwanger is. Tuurlijk kun je het haar, maar het is ook wel erg frustrerend. Hoe was het in Scheveningen? Waar zou je eigenlijk een wedstijd van hebben?

@Liss, bah, niet zo lekker in orde? Zo te lezen heb je wel een leuk weekend gehad!

@Mex, jij gaat aan de ovutesten? Het lijkt mij ook wel heel erg handig. Maar wij willen het voorlopig toch nog even zonder proberen. Ik merk dat ik er de eerste ronde echt al veeeel te veel mee bezig ben geweest. Dus deze maand laten we het maar eens op z'n beloop. We zien het wel.

@Ryanne, druk aan de klus! Ik zou ook maar het zekere voor het onzekere nemen, haha! En klussen is nooit erg toch? Wat vervelend dat je trouwens last hebt van je lenzen. Ik draag ook lenzen en heb 's avonds vaak ook wat droge ogen. Ze raden sowieso aan om lenzen niet langer dan 12 uur per dag in te hebben he. Maar ik heb nooit zoveel zin om 's avonds m'n bril op te zetten.

@Luxx, wat vervelend dat je computer zo raar doet! Hier is het met UPC ook altijd maar weer afwachten of het internet het doet of niet. Gelukkig pas een nieuwe laptop, dus daar zal het niet aan liggen. Hoe is het verder? Ik duim voor je!

@Salsa, jeetje at erg van je schoonzus! Hoe is het nu met haar? En ook een collega zwanger. Pff, zo raar is dat dan he? Ineens is iedereen om je heen zwanger terwijl jij ook wilt! Ook voor jou duim ik heel hard meis! Nog steeds geen rd'tjes?

@Jannie, heb je wel gemist hier hoor! Jij bent toch wel de ervarensdeskundige hier, haha! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Morgen alweer 14 weken, jeetje wat vliegt de tijd! Je zult al best een buikje hebben of niet?

@Bion, wat lief dat je katje tussen jullie in slaapt! Net een kind he? Word je niet gek van de haren? Toen wij vroeger katten hadden wilde ik ze ook altijd op de slaapkamer. Maar m'n moeder wilde het niet. Nu kan ik het me wel indenken, haha! Maar het zijn echt schatjes he?! Het is dat m'n vriend er niet van houdt, anders hadden we er hier ook wel een gehad! Maar onze hond is ook een lekker ding!

Ik vraag me ook af hoe het met Sabien is. Al een tijdje niets van gehoord.

Hier alles oke. M'n ongi is gelukkig weer voorbij. Kunnen we beginnen aan de tweede ronde! Ga echt proberen het allemaal heel relaxed te houden dit keer. Ben benieuwd, haha!

Tot morgen!

Liefs, ikke

Hoi!!!

Net terug van een heerlijk weekje Kreta, maar vandaag weer aan het werk ;-( Het is hier hartstikke rustig. Ik ga vanavond al jullie berichten weer even lezen, maar had zin om alvast een berichtje te typen...

Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, vandaar dat ik niet zo vaak reageer. Mijn eerste cyclus  duurde vorige keer zo lang en dat was best doorbijten. Het kan nu natuurlijk wel weer een normale cyclus worden, maar ik probeer er toch niet teveel aan te denken. Dat scheelt weer spanning. Eerst deze maar even afwachten.

Ik had wat ovultatietesten gehaald en  anderhalve week  terug was er ineens een streepje in het testvenster dat bijna net zo donker was als het controlestreepje. Spannend!  Ik heb  twee dagen later weer getest, maar daar kwam  bijna niets. Ik had wel net veel gedronken en  pas ervoor ook naar het toilet geweest. Snap er soms weinig van haha.  

Ik heb er al met al wel een goed gevoel bij hoor! Beetje jammer van de pukkels (tips zijn welkom!) en die drie kilo die er ineens aanzit. Troosteten zeker....;-) Toch maar met Sonja begonnen vandaag.

Liefs
Sabien

he dames

even berichtje van mij hoe is het met jullie??
hier lekker rustig lekker luieren en heb ook weinig puf als ik er nu aan denk woensdag weer werken word ik al moe haha vakantie gaat te snel..

@missx nee haren vallen echt mee geen last van nog..
wel sprong die vannacht ineens met zijn hele lijf op me gezicht dus was ik wakker haha..

nou ik ga even de voordeur schuren met me mannetje en daarna de aardappels alvast schillen fijne dag meiden..

xbion

hoi meiden!!!

@ sabien, heerlijk zeg kreta!!!! moeilijk he dan zon eerste dag weer werken.....

Ben erg nieuwschierig hoe het met salsa en luxx is!!!! meiden al nieuws???

Het lijkt wel of ik met de dag beroerder word  heb vanmorgen toch maar even de huisarts gebeld en kan woe ochtend terecht,ze gaven aan meteen me ochtendurine
mee te nemen dus ben benieuwd
Ben blij dat ik morgen vrij ben, vraag me echt af waar die pijn in me buik vandaan komt??

nou meiden duik snel weer me bedje in!!

Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Liss, 24 jaar,  2 oktober,  4e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 14 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Ryanne, 26 jaar, 15 oktober, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 oktober, 4e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 23 oktober, 2e ronde, 1e kindje
Mex,  29 jaar, 23 oktober, 4e ronde, 2e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,

Echo's :
Jannie, 31 oktober, 5e echo (20 weken!)    

Hallo Dames,
Hier nog steeds geen RD tjes.....
Ik had vorige week al steeds een beetje buikpijn (zwaar gevoel en steken rechts) en dat is nog zo. Maar niet zo erg als wanneer ik ongi moet worden. Verder ben ik echt bekaf (het hele weekend al) en het lijkt steeds erger te worden en heb ik mega rugpijn.Ik kan ook niets hebben en zit steeds bijna te huilen (heb ik vaak als ik ongi moet worden). Ik weet het niet misschien toch snel even een testje doen? Maar aan de andere kant durf ik in eens niet meer....zucht...help....advies
Liefs salsadanser

Hey meiden!

@Sabien, heerlijke vakantie gehad, fijn! Ik probeer deze ronde net als jij om me er niet teveel mee bezig te houden. Zou het ons lukken? Succes met Sonja!

@Bion, haha, leuk dat ie nog zo speels is! Maar 's nachts wil je natuurlijk slapen... Zijn jullie de boel aan het schilderen? Dat hebben wij hier van de zomer ook weer gedaan. Gelukkig hoeft het nu de aankomende 5 jaar niet meer, pff wat een werk!

@Liss, meis toch. Denk je dat je een blaasontsteking hebt? Hoop dat de uitslag positief is (lees: niet ziek, wel zwanger!). Hou je ons op de hoogte? Misschien helpen een lekkere warme kruik en vroeg onder de wol?

@Salsa, je houdt het spannend! Al die kwaaltjes, jeetje meis. Ben zo benieud! Ik had er al lang een test tegenaan gegooid, haha! Succes!

Nou, ik maak snel wat te eten. Mannetje moet overwerken dus eet niet mee en ik moet straks ook werken. Misschien ben ik er vanavond nog even.

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan