Hey Ladies!!!
Hier alles goed, nog geen RD-tjes gesignaleerd vandaag!!
Morgen nog afwachten en anders ga ik woensdagochtend denk ik testen!! Spannend!! Hou jullie op de hoogte!!
@ Sabien; goed weer van je te horen, welkom terug van vakantie!! Lekker man, Kreta!! Ben ik ook ooit geweest!! Vond het leuk, maar niet heel veel gezien, was meer stapvakantie!
@ Liss; spannend joh!!! ow benieuwd hoe dat allemaal verder gaat zeker!! Misschien toch positief nieuws, wie weet??!! hou ons op de hoogte!! ik heb nu ook mijn NOD aangehouden, misschien had jij die nu anders ook moet / kunnen hebben?? Ik hoop alleen wel voor je dat je snel weer wat beter gaat voelen!
@ Puk, ook al verkouden! Heb er ook al last van en het heerst ook weer behoorlijk! Sterkte! (zijn natuurlijk ergere dingen, maar toch!! je kan je er toch best rot en sloom door voelen!)
@ Salsa; balen van die test, maar dat zegt natuurlijk nog niet zo heel erg veel he!! Zolang er geen RD-tjes zijn/komen kan het allemaal nog gewoon!!! Houd moed! Ik duim voor je!!
@ MissX, wij hebben dus ook UPC, maar ik geloof niet dat het daar aan ligt... computer/laptop moet gewoon nodig een keer weer opgeschoond worden denk ik... ! Want dit is wel super irritant ook!! Zal binnenkort ook weer met m'n studie gebruik moeten kunnen maken van internet als het even aan kan.
En toen was ik al weer vergeten wat ik voor de rest allemaal wilde vertellen / reageren.. ik ben al blij dat ik een scherm heb! Dus een tweede ernaast gaat hem nog niet worden hihi
Tot later! moet nog even wat voorbereiden voor morgen, laatste werkdag, toch een beetje raar, maar ben zo blij met m'n nieuwe job dat het alleen maar positief voelt!!
Liefs Luxx