Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey Missx,
Heb idd net een test gedaan want ik kon niet wachten.
Maar helaas niet zwanger. Dan zal ik wel ongi moeten worden een deze dagen..Misschien door de drukte wat later dan normaal.
Wel jammer

Hey Ladies!!!

Hier alles goed, nog geen RD-tjes gesignaleerd vandaag!!
Morgen nog afwachten en anders ga ik woensdagochtend denk ik testen!! Spannend!! Hou jullie op de hoogte!!

@ Sabien; goed weer van je te horen, welkom terug van vakantie!! Lekker man, Kreta!! Ben ik ook ooit geweest!! Vond het leuk, maar niet heel veel gezien, was meer stapvakantie!

@ Liss; spannend joh!!! ow benieuwd hoe dat allemaal verder gaat zeker!! Misschien toch positief nieuws, wie weet??!! hou ons op de hoogte!!  ik heb nu ook mijn NOD aangehouden, misschien had jij die nu anders ook moet / kunnen hebben?? Ik hoop alleen wel voor je dat je snel weer wat beter gaat voelen!

@ Puk, ook al verkouden! Heb er ook al last van en het heerst ook weer behoorlijk! Sterkte! (zijn natuurlijk ergere dingen, maar toch!! je kan je er toch best rot en sloom door voelen!)

@ Salsa; balen van die test, maar dat zegt natuurlijk nog niet zo heel erg veel he!! Zolang er geen RD-tjes zijn/komen kan het allemaal nog gewoon!!! Houd moed! Ik duim voor je!!

@ MissX, wij hebben dus ook UPC, maar ik geloof niet dat het daar aan ligt... computer/laptop moet gewoon nodig een keer weer opgeschoond worden denk ik... ! Want dit is wel super irritant ook!! Zal binnenkort ook weer met m'n studie gebruik moeten kunnen maken van internet als het even aan kan.

En toen was ik al weer vergeten wat ik voor de rest allemaal wilde vertellen / reageren.. ik ben al blij dat ik een scherm heb! Dus een tweede ernaast gaat hem nog niet worden hihi

Tot later! moet nog even wat voorbereiden voor morgen, laatste werkdag, toch een beetje raar, maar ben zo blij met m'n nieuwe job dat het alleen maar positief voelt!!

Liefs Luxx

hoi meiden!!!

Weet even niet meer wie het vroeg maar een aantal dagen geleden had ik met vlagen vreselijke buikpijn( zo om de 2 uurtjes ofzo) had steeds het gevoel dan dat ik meteenaar de wc moest.... maar nee dat was het niet of athans dat lukte niet
Nu sinds gister was de freqentie van die krampen/steken steeds vaker,ook begon ik me gister steeds lamlendiger te voelen(kan het eigelijk moeilijk omschrijven)
Nou had ik gister ook op mijn werk even door een collega mijn bloeddruk laten meten,nou was die niet schokkend maar wel iets aan de lage kant.
Nou heb ik ook het idee dat ik de laatste dagen weinig naar de wc ben geweest(wel om te plassen) dus mischien ligt het dan wel daar wel mischien aan.
verder veel hoofdpijn,ontzettend moe.
Toen ik vanmorgen opstond had ik echt vreselijke pijn gewoon niet leuk meer,meteen maar even de dokter gebeld,alles uitgelegt en ga er dan woe heen met mijn ochtendurine

ergens stiekum hoop ik..............
hou jullie zeker op de hoogte!!!

Salsa en LuxX, meiden ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!!

oja kleine katjes zijn zeker daar brutaal in,mijn kater doet het nog steeds en is inmiddels al 7 jaar,heerlijk gevoel die van ons in 6 kilo

Ga ff thee leuten met mijn vriend,daarna weer lekker het bedje in

Hey meiden,

Liss: spannend meid! Succes bij de huisarts! Komen toch paar NOD's aan, leuk! Hopje?

MissX: jammer trouwens dat het niet lukte in de 1e ronde, maar hopelijk kan je er relaxed onder blijven. Komt vast goed!!

Hier alles bueno, lekker druk en heb wat meer energie, behalve 's avonds dan moet ik wel op tijd t mandje in. heb een enorme lading zwangerschapsmode gekocht, erg leuk! Buikje mag doorkomen maar begint goed te groeien, vooral 's avonds na t eten....

Ga aan t werk!

Greets Janneke (das mn echte naam ;-))

Hey allemaal!

@Salsa, meis, zolang er nog geen rd'tjes zijn moed houden he! Bij Jannie duurde het ook even voor de test positief aangaf!

@Lux, spannend! Heb je al wel een test in huis? Wat goed dat je nog kunt wachten tot morgen! Hoe is je mannetje eronder? En vandaag je laatste werkdag! Vind het heel vervelend dat ik het moet vragen, maar wat ga je nu ook alweer doen? Ik ben het vergeten, sorry!!!

@Liss, hoe is het nu met je meis? Hoop zo dat je kwaaltjes een teken van zijn!

@Jannie, ja hoor, ik ga alweer vol goede moed naar de tweede ronde! Verwacht volgende week donderdag m'n ei, maar zijn nu alweer volop aan het oefenen, haha! Wat leuk dat je lekker bent wezen shoppen! Zijn er wel een beetje leuke dingen te krijgen? En fijn dat je weer iets meer energie begint te krijgen!

Nou, ik ga maar weer eens aan de studie. Onee, eerst maar eens even de hond uitlaten in de regen, bah! Is het bij jullie ook zulk slecht weer?

Liefs, ikke

We hebben trouwens een weekend naar m'n zus geboekt, heerlijk! Van vrijdags 21 november tot en met maandags 24 november. Denk dat we deze week ook de wintersport moeten boeken voor alles weg is...

Goedemorgen meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.

@ Liss, Luxx en Salsa: spannend!! Ik duim voor jullie!!!!

@ Janneke: over  een maand al weer de 20 weken echo!! Wat gaat het lekker hard. Hebben jullie al een babykamer uitgezocht? Of wacht je tot je weet wat het wordt?

Hier alles rustig. Weet niet goed waar ik aan toe ben. Had in principe afgelopen weekend mijn eisprong moeten hebben, maar heb niks gevoeld. Alleen vrijdagavond een beetje een zeurderige pijn rechtonderin in mijn buik. Meer niet. Houdt mijn NOD toch gewoon op aanstaande zondag, maar vrees ergens dat mijn cyclus deze ronde weer veel langer gaat duren en dat ik  mijn eisprong dus nog moet krijgen. Ergens hoop ik natuurlijk dat ik mijn eisprong gewoon wel gehad heb, maar niet gevoeld. We hebben voldoende geklust dus daar kan het niet aan liggen. Verder heb ik totaal geen kwaaltjes en/of klachten dus verwacht ik totaal niet dat ik zwanger ben deze ronde. Maar goed we houden de moed erin!

Verder heb ik de laatste tijd minder geschreven omdat ik het erg druk heb op mijn werk, maar vooral ook omdat ik  er deze ronde minder mee bezig wilde zijn.  Dat is aardig gelukt, alleen nu de NOD weer nadert gaat het toch allemaal weer kriebelen. Het zal mij benieuwen deze ronde.

Fijne dag allemaal.

X hopje  

hoi hoi!

@ misX,lekker hoor dat vooruitzicht!! even een weekend eruit!

@ hopje, die zeurende pijn kan ook best je eisprong zijn geweest,ben benieuwd
      je nod schiet ook al weer op! ik duim ook voor jou hoor meis!

@ luxX,vandaag je laatste werkdag toch? op je oude werk,hebben ze nog watleuks voor je gedaan? en verder al nieuws?????

En salsa en shanna????

toen ik vanmorgen opstond was ik echt weer super beroerd,loop ik naar de keuken zie ik op de agenda staan Tandarts 10.00,pfff behoorlijk gehaast vond dat ik er toch naar toe moest(was voor controle) zeg de tandarts: zou graag wat foto''s willen maken....... heb maar eerlijk gezegt waar we mee bezig zijn,toen zei hij oooh wat gaaf maar dan moeten we even wachten met de foto''s
Dus evt volgende week weer terug als ik ongi word.
verder gaat het nu wel weer even gelukkig kan ik lekker een beetje in huis rommellen

Hoe is het met de rest?

-X-

Terug
Bovenaan