Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hoi meiden

M'n ongi is gelukkig weer over, dus kunnen we vanavond weer aan de klus. M'n mannetje is sinds gisteren weer aan het werk, maar nu ben ik zelf verkouden. Hoop dat het hier bij blijft.
Gisteren een erg leuke slab en een boekje gekocht voor de baby! Leuk om te snuffelen tussen al die babydingen.
Vandaag nog een vrije dag. Wil nog wel een beetje werken en huishouden doen, want dan heb ik het straks minder druk.

@MissX: Vandaag je NOD! Hopelijk blijven de echte RD'tjes weg. Ik duim voor je!
Hoe ging het oppassen. Vast leuk zo'n kleintje. Ik heb zelf helemaal geen ervaring met het zorgen voor baby's. Maar ja, iedereen kan het he. Nou ja, bijna iedereen dan.

@Liss: Ik ben geslaagd bij Keck & Lisa. Die winkel ken je vast wel.

@Janneke: Leuk dat je kdvs gaat bezoeken. Is je baas een beetje flexibel, zodat je je dagen kunt aanpassen aan de dagen die het kdv voor je heeft?

@Sylvia: Goed om wat van je te horen. Zoals je gemerkt hebt, hebben we aan je gedacht. Maar ik snap ook dat je even geen zin had in het forum. Fijn dat je weer verder kunt met klussen. En neem de tijd he om dit alles te verwerken.

@Mex: Jouw NOD vandaag! Ik duim voor je!

X Puk

@Missx: ja, mijn mannetje was gister op dreef met huishouden  haha, vervelend hoor :) Hij praat nu ook soms tegen mijn buik, van die rare levenslessen waar ik helemaal in een deuk om lig haha. Erg schattig! Ik zei tegen mijn moeder dat ik niks wilde voor de 13 wkn zwangerschap, maar ze kon zichzelf gewoon echt niet inhouden haha.
Leuk he, strijken .. Ahum!! Helaas ligt hier wel ook gelijk een berg... Nog plannen voor vandaag??

Hey Allemaal!

Hoe is het met iedereen? Wat nod's vandaag, spannend!
Hier alles goed. Ook ik heb net een stapel strijkgoed weggewerkt. Ze komen tussen 9.00 - 12.00 ons nieuwe bed brengen, dus daar ben ik op aan het wachten...... Schiet niet echt op aangezien het nu al bijna 11 uur is. Tja.

Eva: Leuk dat je al knuffels hebt gekregen en lief ook van je mannetje. Hoe heet het boek dat je hebt gekregen? Dus je gaat ook meedoen met mvm? Goed zo. Er komt vanavond iemand langs, dus ben benieuws of ik genoeg hcg heb.

Rianne: Jeetje, wat een geld voor een reparatie zeg.... pffff. Dus jullie hebben maar een andere auto gekocht? Wat voor 1? En zweefvliegen... ik weet niet of ik het zou durven, maar als je een keer een aanbod krijgt, tja.

Liss: alweer vroeg aan het werk? Jij werkt ook best veel, of niet?

Mex: En?????? Ga je echt wachten tot en met zaterdag? Knap hoor!

Janneke: ik ben nu 5 weken en 1 dag. Nog steeds raar om te zeggen, haha. Ik weet nog niet aan wie we het volgende week allemaal gaan vertellen. In ieder geval mijn ouders, mijn beste vriendin en ik denk op mijn werk. Heb namelijk het idee dat mijn borsten al aardig aan het groeien zijn, en dat zie je wel!

Bionda: Goed geklust dus? Nu heel hard duimen!

Puk: Leuk he, tussen al die babydingen? Heb je ook nog wat voor jezelf gekocht? Nu weer lekker aan de klus!!

Nou, ik ga nog even verder met wachten op ons bed!

Liefs
Ryanne

hoi hoi

@ ry, heb altijd 32 uur gewerkt,nu sinds sept is mijn kontract 36 uur geworden waarvan 1 dag in de maand werk ik thuis,het lijkt soms echt super veel maar dat komt door mijn onregelmatige werkdagen en tijden.

@ puk, leuke winkel idd! gelukkig is je ongi weer over weer druk aan de klus

@ eva leuke kadoos hoor!!!

meiden allemaal druk aan de strijk vandaag pfff su6!

@Ryanne: klinkt leuk he. 5 wkn en 1 dag :D Het boek heet "9 maanden dagboek" en is van Marianne Amelink. Je kan er alles in bijhouden (gaat per week zeg maar); wat je hebt meegemaakt die week. wat je hebt gelezen/gehoord over zwanger zijn, wat je allemaal voelt, wat er in de wereld allemaal gebeurde, wat je die week allemaal gepland hebt (dus ook gewoon bijv. thee drinken met vriendinnen ofzo). En er staat dus wat die week allemaal gebeurt in je buik, en ook  staat er per maand een verhaal.  Je kan je gewicht elke week bijhouden en je kan per maand dingen zoals je buikomvang bijhouden.

he meiden

even kort berichtje van mij ik ben lekker dagje vrij dus lekker aanrommelen zo even me huisje doen en dan ff het dorp in..

@riet lekker je strijk weggewerkt dus??
ik heb ook nog wat liggen maar dat ga ik vanavond even doen zo eerst ff me huisje doen..

@ missx ja er moet idd een zwemmertje bij zitten laten we hopen he haha ik verheug me er niet teveel op anders dan is het weer zo'n teleurstelling maar het zou wel leuk zijn want die week erop is me mannetje jarig dus het zou wel een heel mooi verjaardag kadootje zijn..

nou meiden ik ga aan de poets ik kom vandaag wel weer eens kijken..
xbion

Hey!

Heb even heerlijk gewandeld met m'n vriend en de hond bij een plas hier dichtbij. Laika wist niet hoe snel ze het water in moest rennen, haha! Net maar even met lekker warm water al het zand uit haar vacht gespoeld, haha!

Het oppassen gisteren ging goed! Was maar een uurtje, maar erg leuk. Luiertje verschoond en flesje gegeven. Daarna nog lekker getut, heerlijk!

@Puk, fijn dat je weer aan de klus kunt! Hoop dat je niet evrder ziek gaat worden! Dat kun je nu niet gebruiken he!

@Ryanne, is je nieuwe bed er al? Wat zal dat lekker slapen!! En jeetje 5 weken en 1 dag alweer. Zo leuk dat je het straks gaat vertellen! Weet je al hoe?

Ik ga zo even koken, als m'n vriend late dienst heeft eten we altijd tussen de middag warm. Heb eigenlijk helemaal nog geen trek. We eten snijboontjes met een lekker kipfiletje. Verder vanmiddag even zuigen en dweilen en nog wat aan m'n scriptie doen.
Liefs, ikke

Terug
Bovenaan