JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

hey meiden het is hier inderdaad rustig.
volgens mij zijn een hoop van jullie altijd erg actief op het werk met de pc???? bij mij kan dat niet helaas en moet het dus hebben van de avonden weekenden.

@MissX ik vind het zelfs met die ovutesten al spannend, het lijkt net een zwangerschapstest haha (was dat maar waar)
moet wel zeggen dat je via deze test ook weet of je wel degelijk een eisprong hebt. ik heb me de afgelopen 2 jaar altijd zorgen gemaakt dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen. vraag me niet waarom want het heeft geen reden ofzo. heb het wel eens gedroomd en daarom vind ik het allemaal erg spannend.

gister had ik een heel licht tweede streepje op die ovutest. heeft iemand enig idee of dit dan betekent dat je ei eraan komt of dat dat nog wel even duurt???
soms denk ik echt, wat een gedoe allemaal om zwanger te worden zeg. dan blijkt toch wel weer dat het echt wel een wonder is.

ik ga me nu maar eens even aankleden. fijne dag allemaal.
liefs Christy

Hey Chris!

Volgens mij is het nu je een lichte streep hebt gehad verstandig om elke dag zo'n test te doen en wordt ie nu langzaam donkerder. Misschien wel al beginnen met klussen? Heb geloof ik ook ergens gelezen hier dat je de testen beter niet 's ochtends kunt doen? Ben er nog niet zo in thuis, dat merk je wel weer.

Liefs, ikke

hey meiden!

dit is echt erg word poging 4!!!!! steeds kreeg ik foutmeldingen!

@ misX,wat jij omschrijft had ik dus ook erg last van,veel meer afscheiding na mijn sprong en die vieze smaak begon,klinkt spannend meis!!

@abien, je  nod vandaag! spannend ik duim duim
      laat je wat van je horen?

@ cris,super dat je mannetje zometeen kan kiezen tussen 2 banen!! heeft hij al een keus gemaakt?
over die ovutesten: als je een 2de licht streepje erbij krijgt,begin je lh aan te maken dus dan komt je sprong idd over een paar dgn aan! dat kan 3,4 mischien 5 dgn duren(elk lichaam is anders) dus nu elke dag door testen(advies:dezelfde tijdstip) tot je een dikke 2e streep krijgt en dan is binnen 36 uur je sprong.
welke ovutesten heb je?

@ bionda,leuk he die reacties! hoe voel je je verder?

verder komen er weer 2 nod's aan jolanda en rianne!!!

@ misX.ja hoorde het idd van haaruitval,gelukkig heb ik veel haar op mijn hoofd haha
      is niet normaal zoveel,verder is mijn verkoudheid een stuk minder gelukkig nog wel iets last van mijn keel.

nou meiden ga weer aan het werk!
fijne zondag verder!

liefs lis

Hey Liss,

Hoeveel dagen voor je NOD had jij dan een vieze smaak in je mond? Weet je dat nog? Ik heb er namelijk al een paar dagen last van en m'n NOD is pas volgende week zondag! Maar heb ook het idee dat ik vorige week donderdag al m'n ei heb gevoeld. Dus dan zou m'n NOD drie dagen eerder kunnen zijn.

Kuss

he meiden hoe is het???

jeetje wat rustig hier..
nou ik vind wel dat ik officieel mag zeggen dat ik gestopt ben met roken:D:D:D heb al 3dagen geen sigaret aangeraakt al was het niet altijd makkelijk het word nu wel steeds makkelijker ik had zelf nooit gedacht dat ik zo sterk ben ben trots op mezelf..
ja me broer en schoonzus reageerde heel lief ja en kreeg vanmorgen weer een smsje van we vind het erg leuk voor jullie geniet ervan nou vond ik echt lief..

hoe is het met jullie meiden??
en de zwangere gaat alles goed??

nou ik ga even stofzuigen hier..

xxbion

Hey meiden

Wat jammer zeg Hopje! Weet precies hoe je je voelt ik was de vorige ronde ook een week overtijd terwijl ik die rondes daarvoor elke keer 28 dagen was.
Morgen is het de 17e, normaal gesproken zou ik dan ongesteld worden, als ik van 28 dagen uitga. Maar aangezien mn vorige ronde 34 dagen duurde heb ik gewoon het gemiddelde genomen. Dus is mn NOD de 19e aanstaande woensdag.
Ik denk alleen wel dat ik ongesteld ga worden heb namelijk alweer last van mn borsten.
Balen.

Silvia shit zeg! Helemaal ivm je studie. Dat komt dan idd een beetje klote uit. Maar aan de andere kant, wil je echt dan een tijdje je kinderwens aan de kant zetten? Ik zou het denk ik niet kunnen...

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
1  (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

Janien
22
19 november
5
1

MissX
24
23 november
3
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15

Mn NOD was eerst op 24 november maar toen ben ik uitgegaan van weer 34 dagen.
Heb toch maar het gemiddelde genomen. Dus das 30 dagen en dan heb ik de 19e mn NOD.

liefs

Even nog snel voordat ik zo weg ben. We gaan op visite bij kennisen die een nieuw huis hebben.

@Janien, denk dat je een ouder lijstje hebt gekopieerd, hihi. Heb het al even aangepast. Heb je altijd last van je borsten als je ongi moet worden? Oh, ik hoop dat het dit keer dan een teken is van een zwangerschap! Duim voor je hoor!

@Bion, meis echt super van je dat je gesopt bent! Ik = trots!!

Fijne zondag nog allemaal!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

Janien
22
19  november
5
1

MissX
24
23 november
3
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Puk
28
12 nov nod
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15

Liss en MissX, ik weet idd dat je die testen niet met ochtendurine moet doen. gister dus een licht 2de streepje. vandaag een veel duidelijker 2de streep. ik denk zelfs dat ik 2 uur geleden mijn ei heb gevoeld.

Liss weet jij of dat kan? de ene dag nog een licht streepje en de andere dag een echte 2de streep? omdat jij het had over een paar dagen??? pff lastig hoor die dingen.

Mijn mannetje heeft nog geen keuze gemaakt tussen de banen, hij heeft morgen nog een 2de gesprek om te kijken hoe het financieel uitpakt. weer een spannede week deze week voor ons. dinsadg krijgen we eindelijk ons nieuwe bed en vrijdag moet mijn vader naar het ziekenhuis.

dus leuke en   minder leuke dingen.

Bionda, wat ontzettend knap van je dat je gestopt bent. echt goed joh. en nu volhouden he!?!

nou ga even wat eten, ben er vanavond nog wel ff.

liefs Christy

Terug
Bovenaan