JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo Dames,

Het spijt me dat ik al weer zo lang niet ben geweest. Ben echt bere druk op het moment.

We hebben een poesje gekregen van een collegas van m'n moeder wat een beetje ziek is, dus ik vlieg steeds overal naar toe voor het nieuwe katje. Gister nieuwe auto gekocht (diesel) omdat ik zo veel km maak per week, maar voor we er een hadden pffff we zijn al twee weken bezig met een geschikte te vinden. Maar op de valreep (de mijne moest namelijk gekeurd) een peugeot gekocht.

Verder denk ik bijna niet meer aan zwanger worden door de drukte hebben we deze maand ook nog maar twee keer geklust dus ik denk niet dat ik in de prijzen val deze maand. Alleen de ovu testen probeer ik elke dat nog. Tot nu toe zonder resultaat. Wel twee keer een licht streepje gehad maar als ik de dag erna weer teste was er geen streep meer te bekenen....heel vreemd die dingen dus ik heb er niet zo'n hoge pet meer van op.

Heb net zo veel mogelijk bijgelezen en wens iedereen heel veel sterkte toe met klussen!

Liefs Salsa

hallo allemaal!!!!

zo hier ben ik ook weer eens!!!!!
ben deze weken zo druk geweest dat ik weinig tijd heb gehad achter de computer!!!
hoe is het met iedereen????? zijn er alweer nieuwe  zwangeren bij????
ik hoop het!!!!

ik zit nu weer voor de spannende periode!!! heb begin deze week mijn NOD!!!!
het moet MA of DI zijn want 2 weken geleden   heb ik zeker weten  mijn eisprong gevoeld!!!

Janien: voor jou ook weer spannend he!!!! en je hebt dus zere borsten?? nou wie weet

ik weet het niet, voel nog niet veel, moet alleen wel snel iets opboeren!! (sorry)
heb vandaag toch stiekem een testje gedaan! kon het niet laten!!! haha zag alleen als ik hem in het volle licht hield een 2e  streepje!!! maar ja mischien is het wel een voorgedrukt streepje!!!! was DA merk! gebruik ik eigenlijk nooit!
we wachten wel af want het was ook eigenlijk nog te vroeg om te testen!!!

nou iedereen weer succes deze ronde!!!!!

groetjes jolanda

hey meiden,

ik heb even een vraag aan de experts onder ons wat betreft de ovutesten.

als je eerst een licht tweede streepje hebt en de volgende dag een donker tweede streepje,
dan komt je ei eraan. maar hoe zit het als je ei geweest is? is het streepje dan pats boem weg of heb je dan eerstr weer een licht tweede streepje en dan niets meer??

vind het zo lastig die dingen. kan iemand mij hier iets over vertellen?????

liefs Christy

Hey meiden!

@Chris, en hebben jullie nog geklust?? Super dat je een dikke streep had. Weet eigenlijk niet of ie daarna ineens weg is of gewoon minder wordt. Denk eerlijk gezegd het laatste.

@Salsa, een nieuw katje en een nieuwe auto! En ook nog zo druk... Zul je net zien dat het juist nu raak is nu je er minder mee bezig bent, haha! Ik hoop het voor je!

@Jolanda, spannend je NOD zo dichtbij! En misschien een tweede streepje! Hoop voor je dat ie gauw duidelijker wordt en dat het niet het voorgedrukte streepje is. Duim duim . Hou je ons op de hoogte?

Hier leuk nieuws en wat minder leuk nieuws. Om maar te beginnen met het eerste is m'n moeder gisteravond ten huwelijk gevraagd door haar vriend! Vind het zo lief, haha! Gun het ze heel erg en ben super blij voor ze. Nooit verwacht dat mijn moeder eerder zou trouwen dan ik, haha! Ze zijn nu 6 jaar samen. Mijn ouders zijn 8 jaar terug gescheiden. Mijn vader heeft gelukkig ook een hele liever vriendin maar die zie ik eigenlijk niet zo gauw trouwen.

Het mindere nieuws kregen we net te horen. Mijn kleine nichtje van 2,5 maand ligt sinds vanmiddag in het ziekenhuis met het RS virus. Hoop zo dat ze er gauw vanaf is en weer lekker naar huis mag. Ze is nog zo klein en hulpeloos nu, !

Liefs, ikke

hey MissX, ja we hebben onze middag nuttig besteed haha.

wat leuk dat je moeder weer gaat trouwen. gefeliciteerd. lijkt me ook wel raar of niet om de bruiloft van je moeder mee te maken.

wat vervelend trouwens van je nichtje. ik ken het RS virus wel van het kinderdagverblijf. komt vaker voor. als ze er op tijd bij waren dan komt het goed hoor. anders ook wel maar duurt wat langer. tegenwoordig hebben ze hier heel veel voor. komt echt goed hoor, maar snap je bezorgheid. het is niet niks zo'n klein hummeltje die je dan niet kunt helpen. hoop dat het snel beter met haar gaat.

liefs Christy

Goedemorgen meiden!

@MissX; aahh wat vervelend van je nichtje! Net wat je zegt, zo klein en hulpeloos. Ik zal voor haar duimen!

En wat gaaf dat je moeder gaat trouwen! Leuk joh! Mijn ouders zijn vorig jaar getrouwd!  Dus ook eerder als ik, is wel erg bijzonder om mee te maken hoor. Ik was ook nog eens de getuige van mijn vader. Erg bijzonder!

@Bion: Ik ben ook onwijs trots op jou!!!!! Jij  bent goed bezig!!!! Ga zo  door!!!!!

@Maaike, balen meid, die kl*te RD'tjes! Vol goed moed naar de volgende ronde!

@Janneke, Marrakech, lekker hoor!  
@MissX; toch  spannend de kwaaltjes die je noemt! Ik    heel  hard voor je!!

Fijne dag allemaal!

X hopje  

Meiden meiden meiden. Hier even een egoberichtje. Wat heb ik nou toch weer gedaan...

Zit vandaag op dag 25 van de 30 cyclus dagen. Heb telkens zo'n vieze smaak in m'n mond, gevoelige borsten en rare steekjes in m'n buik dat ik echt niet meer kon wachten.

Heb dus vanmorgen een test van Sensitest gedaan waar je 4 dagen van tevoren mee kunt testen. Voelde me zo schuldig omdat ik had afgesproken het altijd samen met m'n vriend te doen, maar ik wist gewoon dat hij zou zeggen dat ik moet wachten en dat kon ik niet meer.

Nou, had ik beter wel kunnen doen, want er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lichte streep tevoorschijn. Zelfde dikte als de controlestreep, maar zo ontzettend licht! Aan de onderkant zie je zelfs heel iets van de paarse kleur. Maar je moet wel heel goed kijken. Het hoeft niet perse in het zonlicht. Ik later dus alles opgebiecht aan vriend, hij kon er gelukkig om lachen. Maar hij ziet het dus ook!! Toch durven we nog niet echt blij te zijn. Zou het niet het voorgedrukte streepje zijn? Maar aan de andere kant, de voorgaande keren dat ik met deze test testte, zag ik echt helemaal niks, nada noppes. Nu wel....

Verdorie, had ik maar gewoon meer geduld gehad. Hier kan ik echt niet tegen. Ik durf er nog niet op te hopen, morgenvroeg doen we er weer een testje met ochtendurine. No way dat ik tot woensdag kan wachten, haha!

Liefs van een onzekere ikke

OHHHHHHH MissX!!!!! Een streep is een streep hoor! Hoe licht ook! Ik begrijp best dat je erg onzeker bent nu. Je kunt denk ik wel het beste pas woensdag weer testen, want je HCG hormoon verdubbeld om de dag geloof ik. Dus woensdagochtend zal de streep duidelijker zijn dan morgenochtend!

Ik feliciteer je bij deze alvast voorzichtig.
Als de streep van de week duidelijker is gooi ik er ballonnen tegen aan!

X hopje

Terug
Bovenaan