JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

@missx meid een STREEP is een STREEP bij mij was die ook heel licht op het begin ik teste een dag te vroeg en nee ze zijn niet voorgedrukt idd test morgen nog een x met ochtendurine en je zult zien dat je er weer 2 krijgt moeders voor moeders zei tegen mij als je een licht streepje hebt heb je al hcg hormonen in je lichaam en die maakt alleen aan als je zwanger bent...
ik zal heel hard voor je duimen maar ik weet bijna zeker dat je het gewoon bent..

nou meiden hier gaat het ok vandaag me mannetje jarig die is 25geworden dus vanavond paar mensen op bezoek en zaterdag vieren we het groot..
ik moet zo werken tot 6uur dus wel lekker een half dagje..
en ik heb nog steeds geen sigaret aanjgeraakt ben echt trots op mezelf:D..

nou ik ga er snel vandoor kom vanmiddag denk ik nog wel even..

xxbion

Ow Hopje, ik weet echt niet of ik het geduld heb hoor, haha! Als je heel snel kijkt, zie je niks op de test, maar als je goed kijkt echt wel... Ben nu zo bang dat het het voorgedrukte streepje is, maar eigenlijk denk ik ook echt van niet! Zo dubbel deze gevoelens. Als ik nou gewoon wat langer had gewacht, had ik nu niet zo in onzekerheid gezeten. En stel dat er echt een streep staat, dan is er wel het risico dat het mis gaat omdat het natuurlijk nog zo vroeg is. Wat dat betreft zijn we wel heel realistisch hoor. Ik heb nog geen gat in de lucht gesprongen. Wil het zoooo graag! Hou jullie op de hoogte hoor.

Liefs, ikke

Bion, gefeliciteerd met je mannetje!! Lekker feesten!

Ik weet gewoon niet of je dit al een streep kunt noemen of niet, vind het zo vaag!!

Ga zo door met stoppen met roken   meis!

(Shit, ik heb gisteren nog twee wijntjes op, maar goed, je hebt toch nog geen bloedband of wel?)

Kuss

Ha Miss x

Jeetje zeg, een streep is een streep en dat 6 dagenvoor je NOD!!!!!!!! Ik feliciteer je voorzichtig hoor!

x

Hey Rianne,

Als ik nu weer kijk, lijkt er weer amper wat te zien. Ik twijfel zo! Ik zie wel wat, maar weet het gewoon niet. Toen straks was het duidelijker...

Ik haat wachten!!

Liefs, ikke

Hoe is het met Sabien en Jolanda?

Ik moet zo werken tot 21.30 uur, dus ben er pas vanavond of morgen weer. Hou jullie op de hoogte hoor!

Kuss

Hey meiden!!

Miss: Waaaaa!!!! Spannend!!!!
Als je niet tot woensdag kunt w88 waarom haal je dan vandaag niet gewoon even een test van een ander merk op. Van kruidvat ofzo..
Aan de andere kant een streep is een streep!!
Dus:: Opschieten met die scriptie van je! Hahaha

Je had het erover dat je nichtje ziek is. Maar die ziekte die ze heeft wat houdt dat precies in?
Trouwens leuk dat je moeder gaat trouwen zeg! Wij hadden afgelopen vrijdag een bruiloft van mn man zn tante, zij is 50 hij is 60, maar een bruiloft blijft leuk!

Jolanda: Ook voor jou spannend hoor!! Zal voor je duimen! Wel leuk dat er weer een aantal zwangeren bij zijn!
Ik heb al dik twee week last van mn borsten, maar dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden, maar niet zo vroeg van te voren.

Dames ik hoop dat ik deze ronde ook bij het lijstje zwangeren kom te staan maar heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in...

liefs

Miss: Je moet de test alleen aflezen binnen de tijd die op het pakje staat.
Als je er een half uur later naar gaat kijken dan is de test niet betrouwbaar.
Dus gewoon uitgaan van hetgeen je direct hebt gezien en dat was een heelll licht streepje!

Terug
Bovenaan