JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Goedemorgen meiden!

@MissX: Wat een ongelooflijk verhaal!! Maar  VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!! En al in ronde 3, wat snel zeg!! Zet hem op met de scriptie! Want het volgende "projectje" is  in aantocht! Haha!!

Fijne dag allemaal!

X hopje

@Janien, Sabien en Jolanda: weten jullie al wanneer jullie volgende NOD is? Kunnen we weer met jullie meeleven namelijk.

@MissX: laat je snel weten wanneer je uitgerekend bent? Kun je geloof ik  uitrekenen via babybrabbel.

X hopje

Hey meiden!

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik kan het nog steeds niet bevatten. Vanmorgen nog een test van sensitest gedaan en een dikkere streep dan dat kan niet. Ben zo bang dat ik toch nog ongesteld ga worden! Het bruine wordt al wel wat minder en neemt plaats voor doorzichtieg afscheiding, gelukkig.

Ik heb de bloedbank al gebeld dat ik voorlopig geen bloed meer mag geven en ik heb al naar Moeders voor Moeders gebeld. Ben dus al twee keer gefeliciteerd en dat is nog zo onwerkelijk, haha!! Ik kan vanmiddag tussen 13.30 uur en 15.00 uur de vk bellen. Denk dat ik pas na de wintersport terecht kan, dan ben ik twaalf weken. Ach joh, afleiding genoeg in de tussentijd! Ga wel heeeeeeel erg voorzichtig doen met skien. Zal van tevoren wel even advies vragen aan de vk.

Verder gaan we zaterdagavond (toevallig) uit eten met m'n moeder en haar vriend en dan gaan we het hen vertellen. Zondag gaan we naar Almere rijden om het m'n vader en z'n vriendin te vertellen. Is wel een eind weg, dus eerst even checken of ze thuis zijn. Daarna gaan we naar m'n schoonouders en schoonzus en zwager, die wonen hier dichtbij. En dan bellen we m'n broer en z'n vriendin (die wonen hier 2,5 uur rijden vandaan) en dan bellen we m'n zus. Ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren!! Kan niet wachten joh! Verder hebben we bedacht dat we wachten tot m'n verjaardag (28 dec.), dan ben ik 9 weken en willen we het iedereen pas vertellen. Mochten we met Kerst met de hele vriendengroep samen komen, dan pakken we denk ik dat moment. Ik kan echt niet wachten tot de 12 weken hoor, haha! M'n vriend gelukkig ook niet.

@Rianne, wat fijn dat je ouders en schoonouders zo leuk reageerden!! Dat je je niet zwanger voelt, dat maakt echt niet uit denk ik hoor. Komt vanzelf wel! Gelukkig heb je nog niet alle vervelende kwaaltjes meis. Niet te druk om maken hoor!

@Memke, spannend voor jou! Ik duim voor je meis!

@Liss, je bent veel moe, dat hoor je ook vaak he! Daar heb ik nog geen last van. Ben benieuwd of en wanneer dat allemaal gaat komen! Als je het echt niet meer volhoudt, is het misschien toch verstandig om het op je werk te vertellen. Kunnen ze er rekening mee houden meis. Dit is ook niks zo toch? En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wat geweldig joh! Moet er nog veel gebeuren?

@Jolanda, wat shit zeg dat je ongi geworden bent. En dat terwijl je nog wel die vage lijntjes hebt gehad! Denk dat het da met de bevruchting mis is gegaan?? Vind het echt vervelend voor je. Gun het iedereen hier zo! Ben het trouwens helemaal met je mening over bv eens. Ik ga het wel proberen, maar wat niet gaat dat gaat niet. Het lijkt mij wel iets heel moois ook.

@Puk, ik heb vorige week zondag nog twee wijntjes op en rond onze vruchtbare dagen ben ik een avond flink wezen stappen met de nodige wijntjes. Ook hebben we toen een verjaardag gehad waar ik ook drie glazen wijn heb gedronken en m'n vriend bier. Hij was ook niet lekker in orde rond m'n vruchtbare dagen. En toch raak! Meiden er is alle hoop! Zelfs bruinverlies hoeft dus niet meer te betekenen dat je ongi gaat worden. Ik ben het levende bewijs!!

@Ryanne, als ik weer ga werken, dan denk ik dat ik over ga op fv. Weet het ook allemaal nog niet precies hoor. Kijk wel hoe het loopt. Hoe was het vandaag bij de vk??

@Chris, spannend het dat wachten! Ben benieuwd! Wel fijn he, die ovutesten! Anders was ik ze ook gaan gebruiken de volgende ronde. Nog leuke nachtkastjes gevonden?

@Janien, ook ongi geworden. Gelukkig ben je niet heel erg teleurgesteld... Hoop zo dat het de volgende keer raak is!

@Janneke, ben je nog langs de ha geweest? Hoe ging dat?

@Bion, meis toch die hormonen he! Ben benieuwd of ik er wat van ga merken! Niks opkroppen en gewoon alles eruit gooien, haha! Hoort erbij denk ik... Fijn wat je verteld over je hoofdpijn! Ik heb altijd veel last van migraine. Hoop dat het voorlopig weg blijft! Vind het wel een naar idee dat ik m'n fijne pilletjes die echt goed helpen nu niet meer mag innemen als ik wel last krijg. Ga voor de zekerheid gauw wat zetpillen in huis halen.

@Hopje, idd snel afmaken die scriptie nu! Ga vandaag veel doen. Wil het nu echt heel gauw klaar hebben! Hoe is het met jou?

Aan alle zwangeren: is het normaal dat je vriend/man mee gaat naar elke controle bij de vk of alleen naar de echo's? En de intake? Mijn vriend wil denk ik overal wel bij zijn, maar goed, wat is normaal? Hihi!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Christy
25
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
.....december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Rianne31
27
2e (na mk)
1

MissX
24
3e
1
2 aug. 2009?

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Rianne31
?
?
??

MissX
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
11.15 uur

Rianne31
10 dec
1e echo

13.00 uur

Ha meisjes

haal mij maar weer weg, heb weer een miskraam gehad. Ben heel verdrietig. Is mijn voorgevoel toch goed geweest,

Miss gefeiciteerd, ben ondanks alles echt blij voor je. Geniet ervan!

Hey Rianne,

Ik zit je bericht met kippenvel te lezen! Ahh meid toch, dit kan niet waar zijn! Ik leef onwijs met je mee! Heel veel sterkte!!

Ik denk aan je!  

X hopje

Oh meis, wat erg!! Ik zit hier met tranen in m'n ogen, wat vreselijk voor je. Vergeef me dat ik je deze vraag stel, hoop dat je er niet boos om wordt, maar weet je zeker dat het een mk is? Sorry hoor, waarschijnlijk weet je het wel zeker, maar ik hoop gewoon zo voor je dat het nog goed komt!! Heel veel sterkte meis.

Liefs, ikke

Hoi meiden

Net terug van  m'n werk. Zo nog even thuis werken en straks koken. Vanavond ga ik weer beginnen met ovutesten. Ik ben benieuwd.

@MissX: Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws. Wat apart dat je wel bruinverlies had. Ik had me net voorgenomen om geen hoop meer te houden bij bruine afscheiding, aangezien ik de vorige rondes toch ongi werd. Nu kan ik dat voornemen dus weer aan de kant zetten. Geniet van dit mooie nieuws! En bedankt voor de glitters. Ik zit midden in de klustijd, dus ze zijn erg welkom.

@Liss: Waar hebben jullie een huis gevonden? Ik ben nieuwsgierig.
Als je het niet trekt op je werk, zou ik het maar vertellen. Dan kunnen ze er rekening mee houden.

@Rianne: O meis, wat naar voor jullie. Ik had het je zo gegund. Veel sterkte.

Liefs Puk

Terug
Bovenaan