JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hallo allemaal,
Ben ik weer eens, zit midden in de nagelbijtweken,as maandag NOD.
Twijfel erg of ik tot maandag moet wachten of toch stiekem eind deze week eens moet gaan testen, ben weer erg bang voor teleurstelling, voel helemaal niks.
Alleen steken en brobbels, maar heb ook flink aan de boerenkool gezeten zeg maar.

@missx: ben zo benieuwd of je nu wel of niet een test mee hebt genomen. Hopelijk ben je niet in spanje ongesteld geworden, ik duim nog steeds voor je

@bion: Ik kan me die vragen/twijfels/angsten denk ik wel voorstellen, je leven staat toch ook op je kop. je doet er zo je best voor en dan is het eindelijk zover, komt er weer zoveel op je af. Alles wordt anders. Denk niet dat je meteen aan het ergste moet denken, het hoort er allemaal bij volgens mij. Zijn allemaal van die hormonenmosntertjes die je niet blij maken, of juist weer wel. Het komt vast allemaal wel goed meid.

Ga nu naar mijn werk, twee daagjes en dan alweer vrij, wat een leven.

Groetjes en tot gauw
xxx

hey lieve meiden!!!

Hier weer even een berichtje van mij......

@ misX, hoe was je weekend??? lekker genoten? hopelijk kom je met goed nieuws terug!!!

@ mex,morgen je nod spannend!!! hoe voel je je??

@ bionda,helaas kan ik daar niet over mee praten,heb wel iets last van schommelingen maar af en toe.......Snap wel dat dat een zw kwaal is,maar vergeet niet wat ineens stoppen met roken met iemand kan doen he!!! je stopt en je bent ook nog eens zwanger.....hele   goeie keus hoor,maar heb wel meerder mensen gehoord die ineens zo stopte(en niet zwanger) en die klachten kregen......
zeg niet dat het bij jou ook zo is maar het kan.......
.

@ rianne, snap dat je nog steeds onzeker bent,super dat je afspraak staat!
      de ene vrouw heeft meer kwaaltjes dan de andere! en wie weet komen ze nog.....

@ jannie, hoe gaat het met de op en top zwangere??? aardige buik al?

@ janien,balen van je ongie meis! kop op!! en leuke kadotjes gekocht?

nou meiden ga weer even mijn bedje in.........
op de dag red ik het wel,maar tegen half 5 begint het extreme moeheid.......en het gevoel van misselijkheid maar niet hoeven spugen(gelukkig)
dus als ik een dagdienst werk red ik het aardig,dan kom ik thuis en ga ff 2 uurtjes liggen(lijk wel oud haha) dan hapje eten en meestal tegen 9 uur er weer in.
probeer minder late diensten te draaien,maar gaat moeilijk aangezien ze het nog niet weten op mijn werk......
zit een beetje met een dilemma als deze klachten voorlopig blijven of erger worden ga ik het vertellen want zo beroerd in de avond op mijn werk is ook niks....
liever wil ik het pas vertellen als ik 12 maanden ben.....
nouja ik zie wel

Oja nog een goed nieuwtje!!! we hebben toch gekozen voor een bestaand huis!!!!
en we hebben dat nieuwbouwproject laten varen.......
Als het allemaal lukt (bank is bezig) hebben we 30 dec de overdracht......... JOEPIE

Nou meiden,ga weer ff bankhangen,nogmaals sorry dat ik momenteel weinig kom,maar als zodra ik mij wat beter voel meld ik me hoor!!!

fijne avond en een dikke knuffel!

@Liss, wat leuk joh een ander huis. zal voor je duimen. hoop dat je je snel wat beter voelt.

@Bionda, ik denk ook dat het een combi is van zwanger zijn en stoppen met roken. zou natuurlijk kunnen. jij hebt dubbel op. vind het trouwens erg knap van je dat je zo gestopt bent. hoop ook voor jou dat je je snel beter voelt.

@Rianne, probeer er wel van te genieten hoor. ook met jou komt het vast allemaal goed hoor. het is ook niet zo gek toch dat je het spannend vind. zeker na wat er gebeurt is toch? is ook niet niks. komt vast snel goed. je afspraak staat in ieder geval.

ik ga even bank hangen. ben moe en ga lekker op tijd naar bed. mannetje is niet thuis. voel me nog steeds niet fit. pfff. dan kun je toch beter 1 dag flink broerd zijn dan er een paar dagen tegen aan zitten te hikken.

ach ja, komt ook wel goed.
fijne avond meiden en tot snel weer.
liefs Christy

even weer het lijstje met MissX op het wachtbankje. hoop zo dat je met goed nieuws thuis komt.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Christy
25
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Maaike
29
10 december
3 (na mk)
1

Sylvia
33
12 december
2 (na mk)
2

Puk
28
14 december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Hopje
28
19 december
5
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
.....december
7
2

Janien
22
.....december
6
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

MissX
24
23 november NOD
3
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Rianne31
27
2e (na mk)
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Rianne31
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november

6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
3 dec
1e echo
8 wkn en 6 dgn
9.15 uur

Bionda
1  dec
vk intake echo?
7wkn en  5 dg
om 11.15

Rianne31

Hey meiden,

Daar ben ik weer! En..... We zijn met z'n 3en terug gekomen!!!! JOEPIE IK BEN ZWANGER!!!!!!!

We komen echt net thuis en ik dacht ik moet jullie even schrijven voor ik het bed ik duik. Wat hebben wij een onzeker weekend gehad zeg!!

Vrijdagochtend op Schiphol konden we ons natuurlijk toch niet inhouden, dus een test gekocht bij de Etos, een van het thuismerk. We dachten mocht het dan toch raak zijn, dan kunnen we het toch aan m'n zus vertellen. Dus ik daar op de wc over dat ding heen geplast en een heeeeeel vaag streepje. Echt heeel vaag dat je weer denkt van staat het er nou wel of niet?? We kregen er wel heel veel hoop door dus hadden we nog een test gekocht, dit keer een van Predictor en afgesproken dat we die zondagochtend bij m'n zus zouden doen. Mocht het dan duidelijker zijn, dan zouden we het vertellen, want we twijfelden echt nog te erg...

Maar, een uur later ging ik op Schiphol naar de wc en... bruinverlies!!! Weg droom, alle moed zakte ons weer uit te schoenen. Ook zaterdag nog bruinverlies, ook best donker zelfs. Toch zondagaochtend nog maar voor de zekerheid een test gedaan. Toen iedereen nog sliep (m'n zus en haar vriend), ik heel vroeg naar de wc om te testen. Terug in bed en na 4 a 5 minuten de test omgedraaid, en.... geen streep, helemaal niks!!!!! We dachten dus echt dat het over was....

Ongeveer anderhalf uur later keek ik weer op de test en.... een hele duidelijke streep!!!! Ik de gebruiksaanwijzing erbij gepakt. Wat staat er nou: als de streep binnen 30 minuten verschijnt, ben je zwanger. Maar... als ie na 30 minuten verschijnt, wat heel goed kan, dat staat echt zo in de beschrijving zelfs, dan mag je er niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Dom dom dom, want we wisten dus niet wanneer die streep er gekomen was!!! Nu konden we m'n zus nog niks vertellen... Ik durfde echt nog niet te hopen. Had namelijk nog steeds bruinverlies.

Maar, vanmorgen weer een test gekocht in Barcelona, die gedaan en na 3 minuten een hele duidelijke streep!!! Joepie!! We hebben allebei een traantje gelaten van geluk. Kunnen het nog steeds niet bevatten zeg! M'n zus moest vandaag weer werken, dus die hebben we niet meer gezien en zullen we het nu toch via de telefoon moeten vertellen. Erg jammer, maar is niet anders.

Verder voel ik aan niets dat ik zwanger ben. Geen last van m'n borsten. Alleen heel af en toe wat steekjes/blubjes rechts en links onderin m'n buik. En gisteravond was ik ineens heel misselijk. Vanmorgen trouwens ook na de test, maar dat was denk ik allemaal spanning, haha!!

Het bruinverlies is wel wat anders dan de vorige twee keren. Gaat gepaard met veel meer gewone afscheiding (sorry!). Maar toch maak ik me daar wel een beetje zorgen om of dat normaal is of niet. Het is ook heel weinig hoor. Je zou denken dat als het mis zou zijn, de streep na vrijdag niet donkerder geworden zou zijn toch?

Maar goed, morgen maar eens de vk bellen en vragen of het normaal is of niet. Vind het allemaal zo onwijs spannend!!! 3 keer is scheepsrecht!!!

Sorry sorry voor dit egoberichtje. Morgen ga ik op alles en iedereen reageren. Ben nu echt moe en duik lekker m'n bedje in.

Liefs en een hele dikke kus, ikke

En heeeel veeel *********************

Wil nog wel even zeggen dat ik het erg shit vind voor Jolanda en Janien dat de rd's gekomen zijn! Bah bah bah!!! He wat kan ik me dan toch schuldig voelen dat ik met zo'n positief verhaal kom zeg...

Kus voor jullie!!!

goede morgen dames

als eerst MISX gefeliciteerrd meid geweldig echt super vor je dat het toch een dikke streep is en dat bruin verlies zal wel niks ergs zijn dat heb ik wel vaker gehoord..

nou hier gaat het wel redelijk voel me nog niet zoals moet maar denk ook idd dat het een combi is en natuurlijk heel veel hormonen die doen ook rare dingen met je..
ik moet wel zeggen sinds ik zwanger ben heb ik maar 1x hoofdpijn gehad vorige week en dat was ook niet eens migraine dus meiden met mograine er is idd hoop dat het weggaat dus laten we hopen dat dit zo mag blijven..
nou ik ga werken meiden ik ben er mis vanmiddag nog wel even..

xxbion

hey hey

@ MISXX,JOEHOEHHHHHHHHHHHHHH GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!
      wat een super nieuws!!!!!!!!

Terug
Bovenaan